eMAG investește 90 milioane euro într-un nou centru logistic
13 August 2020
BizLawyer• Investiția în tehnologie pentru logistică va duce la creșterea productivității generând prețuri mai mici pentru clienți • Noul centru logistic va duce la creșterea gamei de produse și servicii îmbunătățite de livrare • Infrastructură pentru dezvoltarea accelerată a antreprenorilor digitali prin eMAG Marketplace • Impact pozitiv asupra mediului: alimentare cu energie produsă de panouri solare și plantarea unei păduri pe o suprafață de 100.000 mp
Tudor Manea, director general eMAG |
Investiția în tehnologie pentru infrastructura logistică va contribui masiv la creșterea productivității, ceea ce va conduce la prețuri mai bune pentru clienți. Dacă până acum angajații mergeau să ia produsele de la raft, cu ajutorul noii tehnologii – un sistem revoluționar în materie de picking care va genera o productivitate de 4 ori mai mare - marfa va ajunge automat la angajat. De asemenea, comenzile multiple vor fi comasate într-un singur colet, ducând la scăderea volumului și a consumului de carton necesar pentru ambalarea fiecarui produs în parte. Viteza de livrare va crește pentru că se va reduce timpul de pregătire a comenzii din momentul plasării până în momentul predării către curier. În plus, capacitatea mare de stocare a noului depozit va permite creșterea gamei de produse din categorii precum fashion sau bunuri de larg consum, băuturi și alimente.
Centrul logistic este încă un pas în atingerea unuia dintre cele mai importante obiective pentru eMAG, acela de a oferi treptat infrastructură pentru antreprenorii digitali, fapt care va conduce la creșterea gamei de produse pe care sellerii le scot la vânzare. De mai bine de un an, Fulfillment by eMAG (FBE) le oferă comercianților din eMAG Marketplace servicii de manipulare a mărfii, stocare, livrare, retur și customer service. Astfel, clienții care cumpără din Marketplace beneficiază de servicii identice cu cele oferite de eMAG.
În proiectare și construcție s-a avut în vedere grija față de mediu și comunitate: noul depozit va fi alimentat cu energie verde prin intermediul a 40.000 mp de panouri solare, iar pe o suprafață de 100.000 mp se vor planta copaci.
„Această investiție este un pas major pentru dezvoltarea din următoarea decadă în care anticipăm o migrare masivă a oamenilor către comerțul în online și o accelerare a digitalizării afacerilor. Valoarea produsă cu ajutorul tehnologiei vă fi distribuită către toți cei care contribuie la evoluția eMAG. Astfel, generăm beneficii pentru clienți, pentru antreprenorii digitali din eMAG Marketplace, pentru comunitate și pentru angajați”, a spus Tudor Manea, director general eMAG.
Pentru a stimula și mai mult dezvoltarea zonei aferente acestui proiect logistic, autoritățile locale și centrale analizează înființarea unui parc industrial, atrăgând astfel noi investitori în zonă, alături de eMAG.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 3 / 11 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...