Conferința Bucharest Arbitration Days revine în iunie cu o nouă ediție: Stakeholders’ Role in International Arbitration, 2023
27 Mai 2023
BizLawyerBucharest Arbitration Days - o platformă oportună pentru a discuta si dezbate cele mai noi problematici din domeniul arbitrajului comercial și de investiții. Bucureștiul a devenit în ultimii ani un hub important pe harta arbitrajului internațional.
Bucharest Arbitration Days - o platformă oportună pentru a discuta si dezbate cele mai noi problematici din domeniul arbitrajului comercial și de investiții. Bucureștiul a devenit în ultimii ani un hub important pe harta arbitrajului internațional.
A patra ediție a BArD reunește peste 40 de experți în arbitraj internațional din 13 țări: reprezentanți ai instituțiilor de arbitraj, arbitri, consilieri interni și externi, avocați, furnizori de inteligență artificială etc. În cadrul celor opt sesiuni vor fi abordate subiecte legate de așteptările actuale de la arbitrajul internațional din perspectiva rolului stakeholderilor în procesul de arbitraj.
Invitații speciali ai ediției 2023 sunt Prof. George Bermann, Director al Center for International Commercial and Investment Arbitration, Columbia Law School, și Martina Polasek, Secretar General Adjunct al International Centre for Settlement of Investment Disputes (ICSID), Banca Mondială, care vor trata aspecte legate de rolul stakeholderilor în arbitrajul internațional și reformele din domeniul arbitrajului de investiții.
Agenda detaliată a evenimentului poate fi consultată accesând link-ul următor: https://bucharestarbitrationdays.com/2023-edition/
Participanții vor avea posibilitatea de a asista la Conferința BArD 2023 în persoană sau virtual.
CONFERINȚA CU PREZENȚĂ FIZICĂ
Înregistrare pentru prezența la Centrul de Afaceri CCIR, Amfiteatrul A.I. Cuza, Octavian Goga 2, București, 030982.
Rezervă-ți locul gratuit (în funcție de disponibilitate) până pe data de 31 mai: aici
CONFERINȚA – ONLINE
Conferința va fi disponibilă și pe platforma de video live-streaming Sintact.ro, precum și pe pagina web oficială a Conferinței BArD 2023.
Bucharest Arbitration Days (BarD) este prima și cea mai mare conferință din România dedicată arbitrajului comercial internațional, aflată acum la cea de-a 4-a ediție. Evenimentul de anvergură internațională reunește anual practicieni din domeniul arbitrajului comercial, personalități din domeniul academic și orice persoane interesate de acest mod de soluționare alternativă a disputelor, pentru a discuta și dezbate cele mai recente probleme juridice sau practice din materia arbitrajului.
Curtea de Arbitraj Comercial Internațional de pe lângă Camera de Comerț și Industrie a României este cea mai veche instituție de arbitraj comercial din România, fiind înființată în anul 1953 și având o activitate de peste 60 de ani.
Arbitrajul comercial reprezintă o formă de jurisdicţie alternativă la jurisdicția instanțelor judecătorești aflată la dispoziția părților din litigiu pentru soluționarea unor litigii interne sau internaționale.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 469 / 1879 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Țuca Zbârcea & Asociații a oferit asistență juridică în legătură cu obținerea unei facilități de credit în valoare de 29,5 mil. € de către o societate parte a Weerts Group
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...