Litigii câștigate de avocații Voicu & Filipescu în domeniul achizițiilor publice. Partenerul Raluca Mihai a coordonat echipa
09 Februarie 2023
BizLawyerReprezentarea în dosarele cauzelor a fost asigurată cu succes atât în fața Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC), cât și în fața Curților de Apel competente
Raluca Mihai, avocat partener - Voicu & Filipescu |
Avocații Voicu & Filipescu din cadrul practicii de achiziții publice au reprezentat cu succes un grup de companii, printre cele mai importante care activează în domeniul biodiversității din România în domeniul serviciilor de elaborare, fundamentare, aprobare a studiilor și planurilor de management privind habitate și parcuri naționale, în litigii vizând achiziții publice în legătură cu contracte a căror valoare cumulată este de ordinul milioanelor de Euro.
Echipa de avocați specializați a asigurat reprezentarea clientului în cauze variate în care, pe baza unor argumente și pledoarii solide, a obținut soluții favorabile pentru client care au implicat, între altele, recalificarea în procedură ca urmare a descalificării abuzive în baza unui presupus conflict de interese, demonstrând că nu există un conflict real, care să prejudicieze concurența și care nu era oricum dovedit, anularea unei decizii emisă de o primarie din Municipiul București de anulare a licitației pe motivul presupusei lipse a fondurilor, menținerea rezultatului unei proceduri de licitație organizată de Regia Naţională a Pădurilor Romsilva, care a fost contestat de un participant descalificat pentru lipsa experienței profesionale specifice a unui expert cheie, precum și câștigarea și semnarea unui contract important cu aceeași autoritate contractantă după numeroase contestații, plângeri și cereri de intervenție într-o licitație în care au fost emise trei rapoarte ale procedurii, existând o luptă strânsă pe contestarea punctajului acordat experților cheie pentru experiența profesională specifică.
Echipa de avocați specializați a asigurat reprezentarea clientului în cauze variate în care, pe baza unor argumente și pledoarii solide, a obținut soluții favorabile pentru client care au implicat, între altele, recalificarea în procedură ca urmare a descalificării abuzive în baza unui presupus conflict de interese, demonstrând că nu există un conflict real, care să prejudicieze concurența și care nu era oricum dovedit, anularea unei decizii emisă de o primarie din Municipiul București de anulare a licitației pe motivul presupusei lipse a fondurilor, menținerea rezultatului unei proceduri de licitație organizată de Regia Naţională a Pădurilor Romsilva, care a fost contestat de un participant descalificat pentru lipsa experienței profesionale specifice a unui expert cheie, precum și câștigarea și semnarea unui contract important cu aceeași autoritate contractantă după numeroase contestații, plângeri și cereri de intervenție într-o licitație în care au fost emise trei rapoarte ale procedurii, existând o luptă strânsă pe contestarea punctajului acordat experților cheie pentru experiența profesională specifică.
Reprezentarea și asistența au fost asigurate în coordonarea Ralucăi Mihai, avocat partener, cu implicarea activă a Laurei Pricop, avocat colaborator senior, și a Deliei Nagy, avocat colaborator, pe parcursul mai multor luni de activitate.
“Sunt foarte încântată că am reușit să aprofundez un domeniu atât de specific ca al biodiversității și să pot susține cu succes argumentele invocate în fiecare cauză și mulțumesc pe această cale clienților noștri pentru colaborarea deosebită și toate explicațiile furnizate cu profesionalism și multă dedicare” a declarat Raluca Mihai, avocat partener Voicu & Filipescu și coordonator al echipei de reprezentare a clientului.
Grupul de practică specializat în achiziții publice din cadrul Voicu & Filipescu include avocați care dețin o vastă experiență în acordarea de asistență pe întreaga gamă de servicii juridice atât pentru ofertanți, consorții/asocieri în licitații, cât și pentru autorități contractante în temeiul legislației românești specifice, sprijinind clienții să-și salveze interesele și să atingă echilibrul corect de beneficii pentru ambele părți.
Totodată, firma asigură reprezentarea juridică în procedurile inițiate de clienți pentru contestarea deciziilor de atribuire emise de autoritățile contractante, atât în fața Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor cât și a instanțelor de judecată competente, având o rată semnificativă de succes.
Cu un istoric de peste 20 de ani, Voicu & Filipescu este una dintre societățile importante de avocatură din România în domeniul consultanței de afaceri, acoperind o gamă largă de arii de activitate. În prezent, echipa firmei include 30 de avocați, consultanți și angajați, experienţa avocaţilor Voicu & Filipescu fiind recunoscută la nivel internaţional de ghiduri legale de renume precum Chambers and Partners, Legal500, IFLR1000.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 589 / 1881 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...