ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Stratulat Albulescu & Asociații vrea să extindă echipa și preconizează recrutări importante în 2020, mai ales în cadrul departamentelor cheie | Silviu Statulat, Managing Partner: Piața avocaturii se diversifică, iar competiția devine tot mai acerbă. Investițiile noastre în dezvoltarea firmei au dus în mod natural la o creștere constantă

28 Februarie 2020   |   Ștefania Enache

Firma de avocatură a încheiat un an foarte activ, lista proiectelor finalizate cu succes fiind una generoasă.

Silviu Statulat (stanga), Managing Partner si Andrei Albulescu, Partener - Stratulat Albulescu & Asociatii

 
 
Anul 2020 vine cu multe provocări pentru mediul economic. Și avocatura de business va avea de înfruntat destul de multe obstacole, de la segmentarea pieței până la presiunea crescută pe onorarii. Silviu Statulat, Managing Partner al Stratulat Albulescu & Asociații, remarcă tendința unor avocați cu experiență în firmele mari de avocatură de a se desprinde și de a-și înființa propriile birouri nișate/specializate pe un anumit sector/industrie sau arie de practică.Anul trecut au fost cazuri în care avocații fondatori ai unor societăți au decis să-și continue activitatea separat, sub un alt brand, firma existentă fragmentându-se în două sau chiar mai multe entități mai mici.


„Astfel, putem constata că piața trece printr-o serie de schimbări, se diversifică, iar competiția devine tot mai acerbă.Acest lucru se reflectă în mod negativ și asupra onorariilor într-o piață aflată deja în scădere”, apreciază Silviu Stratulat.

Segmentarea pieței nu este singura problemă care afectează avocatura de business. Andrei Albulescu, Partener al Stratulat Albulescu & Asociații, indică și presiunea pe onorarii, în sensul reducerii acestora sau al plafonării, ca fiind o mare provocare pentru industrie. „Acest lucru se întâmplă fie ca urmare a solicitării exprese a clienților ori chiar benevol din dorința unor avocați de a răspunde cât mai bine așteptărilor  clienților, în special când există un proces competitiv de selecție organizat de un potențial client. Din păcate, în încercarea de a atrage cât mai mulți clienți, unele firme de avocatură aleg să ofere fee-uri foarte mici, iar astfel onorariile scad de multe ori sub un nivel sustenabil”, menționează avocatul.

Un alt tip de provocare vine pentru firmele din România din creșterea și dezvoltarea departamentelor interne, în contextul asigurării unei integrări rapide a avocaților noi și a unei omogenități necesare desfășurării în condiții optime a activității.

„Este  o mare provocare să găsești persoanele potrivite și să le integrezi într-o echipă câștigătoare, însă noi ne bucurăm că am reușit să consolidăm o echipă puternică, dinamică, alcătuită din  oameni profesioniști și entuziasmați să lucreze alături de noi. Motivarea tinerilor din această profesie reprezintă o preocupare constantă a noastră. Ne face plăcere să observăm că tinerii nou intrați în profesie dispun de o serie de calități cum ar fi pasiunea pentru tehnologie, curiozitatea, deschiderea față de propria dezvoltare, flexibilitatea și aplecarea către inovație. Noi încercăm constant să identificăm mai multe modalități prin care tinerii lipsiți de experiență pot fi motivați, în primul rând pentru că ei își doresc să se dezvolte, iar oferirea de oportunități de învățare/promovare și de acumulare de experiență este o bună strategie de management a retenției acestora”, subliniază Silviu Stratulat.




SAA va face recrutări importante în 2020

Estimările avocaților indică faptul că volumul cel mai mare de muncă în acest sector va rezulta din industriile Tech și Imobiliare, domenii care au fost printre vedetele anului 2019.

„Și în anul 2019 (asemeni anului precedent), practicile din cadrul firmei Stratulat Albulescu care au generat cel mai mare volum de muncă au fost Real Estate și Corporate/M&A. Aceste două arii de practică au acoperit aproximativ 50% din volumul de muncă al avocaților noștri. Complexitatea proiectelor a solicitat însă și implicarea avocaților specializați și în alte domenii ale firmei precum: Proprietate Intelectuală, Banking & Finance, Pharma, Dreptul muncii, Litigii, etc”, arată Managing Partner-ul SAA.

Expertul este de părere că piața clădirilor de birouri, dar și cea a proiectelor rezidențiale se anunță una foarte atractivă în perioada următoare. Această tendință bucură echipa, având în vedere că practica de drept imobiliar este una dintre practicile cheie ale firmei SAA.

Pe fondul unei activități în creștere, intervine la nivelul firmei și nevoia de a aduce oameni noi în echipă. „Datorită volumul de muncă în creștere, ne propunem ca pe parcursul anului 2020 să extindem echipa și preconizăm că vor avea loc niște recrutări importante, mai ales în cadrul departamentelor cheie, printre care se numără și M&A sau Litigii. Strategia de recrutare vizează atât pozițiile de Associate, cât și cooptarea unor avocați cu experiență deosebită. În momentul de față nu avem în vedere asocierea (fuziunea) cu o altă firmă. Urmărim să consolidăm echipa și să creștem vizibilitatea brandului nostru în țară”, arată Andrei Albulescu.

În prezent firma de avocatură Stratulat Albulescu numără aproximativ 35 de avocați, specializați în diverse arii de practică. Obiectivul SA este acela de a depăși, în acest an, pragul de 40 de avocați.
„Anul 2019 a fost un an important pentru consolidarea echipei noastre și întărirea departamentelor importante pentru noi. Anul 2019 ne-a adus atât o creștere a volumului de muncă, cât și a numărului de avocați”, punctează Partenerul SAA.

De la începutul anului și până în prezent, echipei Stratulat Albulescu i s-au alăturat avocați cu experiență deosebită în practica lor de activitate acumulată în cadrul unor case de avocatura de top. De exemplu, Ștefania Măciuceanu (Managing Associate), s-a alăturat departamentului de Litigii, George Chiocaru (Managing Associate) este specializat în domenii precum IT & Telecomunicații, Protecția Datelor, Drept Bancar și Finanțări precum și în Drept Aerospațial și Naval, Sandra Frunzulică (Senior Associate) s-a alăturat departamentului de Drept Societar și Comercial, Fuziuni și Achiziții, Life sciencies și Servicii Medicale, iar Tudor Ciambur (Managing Associate) departamentului de Drept Imobiliar.

Firma SAA este în pas cu vremurile, iar instrumentele Legal Tech sunt utilizate zilnic, fiind de mare ajutor în creșterea productivității membrilor echipei. „Dintre acestea, putem numi: platformele de sharing al documentelor, Data Room-urile, aplicațiile care permit organizarea de teleconferințe și întâlniri online, aplicațiile care permit editarea diferitelor documente, aplicații pentru înregistrarea timpilor și facturare, etc”, precizează Andrei Albulescu.

Referindu-se la onorarii, Partenerul SAA amintește că scopul principal al firmei este acela de a oferi servicii de asistență juridică de cea mai înaltă calitate, păstrând în acelasi timp un excelent raport între costuri și eficiență. „Credem că din punct de vedere al ratelor orare, ne aliniem oarecum celor percepute în piață pentru proiecte similare din punct de vedere al complexității. Facturile neîncasate la mai mult de 90 de zile sunt, din fericire pentru noi, o excepție. Întârzierile apar incidental, fiind cauzate mai degrabă de dinamica proiectului, structura de colaborare, etc. În proiectele multijurisdicționale pot apărea întârzieri la plată, însă acestea sunt cauzate de volumul mare de firme implicate în proiect, cursul aprobării acestora de către beneficiarul final al serviciilor, etc”, mai spune avocatul.

Legat de modul în care echipa lucrează, Silviu Stratulat amintește faptul că SAA are o colaborare foarte bună cu departmentele juridice ale clienților. Acest tip de relație este, de cele mai multe ori, esențială, pentru reușita unui proiect.

În căutarea de mandate noi, SAA participă, ori de câte ori îi este solicitată implicarea, și la pitch-uri pentru servicii avocațiale. „Probabil că printre cele mai importante criterii se numără factorul financiar (onorariile), experiența semnificativă și relevanța în proiecte similare, dar și echipa dedicată proiectului”, susține Andrei Albulescu.


Intră pe portalul de concurență pentru mai multe articole referitoare la proiectele avocaților din această arie de practică

Creșteri pe toate planurile

De altfel, în ultimii ani firma de avocatură Stratulat Albulescu s-a aflat într-o permanentă creștere, atât ca număr de avocați, cât și ca volum de muncă.

„Investitiile noastre în dezvoltarea firmei au dus în mod natural la o creștere constantă. Astfel, și în anul 2020 ne așteptăm la o creștere semnificativă, atât a numărului de mandate (și implicit a volumului de muncă și a cifrei de afaceri), cât și a numărului de avocați. Departamentele de Corporate/M&A și Real Estate aduc în continuare cele mai semnificative încasări. În plus, consultanța day-to-day acordată clienților, asigură continuitate și stabilitate cu privire la veniturile noastre. Și în anul 2020 estimăm o creștere a activității în cadrul practicilor de Corporate/M&A și Real Estate, însă vom continua să dezvoltăm și arii mai noi în cadrul societății noastre”, explică Silviu Stratulat.

„De asemenea, anticipăm că vom continua seria tranzacțiilor în zona de Technology, unul dintre sectoarele noastre principale de interes. Clienții noștri sunt foarte activi în aceasta zonă, iar piața oferă proiecte numeroase și atrăgătoare. În ceea ce privește colaborarea cu firmele internaționale, începând din vara anului 2019, ne mândrim să fim parte a rețelei internaționale TerraLex. Invitația de a adera la această prestigioasă rețea de firme independente, ca membru exclusiv pentru România, vine ca o confirmare a eforturilor noastre pe plan internațional și a rezultatelor deosebite atât în relația cu clienții noștri, cât și cu alte case reputate de avocatură, fie că acestea provin din UK, Germania, Franța, Italia sau Spania. Continuăm astfel să reprezentăm clienții într-un mod cât mai eficient, să interacționăm cu firme de avocatură din alte jurisdicții, să cunoaștem și să ne adaptăm cu succes unor culturi juridice diferite”, completează Andrei Albulescu.

2019 a fost un an foarte bun

Cei doi lideri SAA amintesc faptul că 2019 a fost un an foarte bun pentru echipă. „În primul rând, putem menționa relația deosebită pe care o avem cu fondul de investiții Gapminder. Pe parcursul anului 2019, am acordat asistență echipei Gapminder cu privire la investițiile făcute în companiile Frisbo, MediJobs și Typing DNA, continuând astfel seria invesțiilor făcute de Gapminder în anul 2018 în companii din domenul IT cu potențial important de dezvoltare, precum FintechOs sau SmartDreamers. În al doilea rând, ne mândrim cu proiecte foarte mari și interesante și în zona de real estate. Avem o relație foarte bună cu dezvoltatori importanți din domeniul construcțiilor rezidențiale precum grupul maghiar Cordia International sau grupul britanic London Partners, ca să nominalizăm doar câțiva dintre acești dezvoltatori”, declară Silviu Stratulat.

În plus, chiar în ultima parte a anului 2019, SAA a încheiat două tranzacții foarte mari, firma de avocatură asistând două companii importante din industria Serviciilor Financiare. Este vorba despre Corporate Finance House Group, un investitor din Orientul Mijlociu, pe care SAA l-a consiliat cu privire la achiziția clădirii Day Tower, una dintre cele mai mari clădiri de birouri din București și despre Societe Generale. În cea de a doua tranzacția avocații au consiliat Societe Generale European Business Services cu privire la închirierea a 10.500 m.p. în cea de-a treia clădire Campusului nr. 6 deținut de Skanska.

De asemenea, firma de avocatură Stratulat Albulescu a oferit asistență juridică în legătură cu achiziția tuturor activităților de publishing ale „Gândul”, „Apropo”, „Ce se întâmplă doctore” (CSID), „Descoperă” și „Go4IT” de la Mediafax.

„Tot în 2019 am asigurat asistență juridică și în legătură cu achiziționarea activității de publishing aferente mărcilor ProSport și ProMotor. Tranzacțiile au inclus preluarea domeniilor de internet asociate și a echipamentelor folosite în activitatea privind operarea mărcilor în cauză, incluzând și transferul personalului aferent activităților respective. Nu în ultimul rând, trebuie să menționăm proiectele în care am fost alături de vechii noștri prieteni World Class, cu privire la achiziționarea unor cluburi sau unor spații pentru extinerea rețelei centrelor de fitness”, completează Silviu Stratulat.



„Există apetit al clienților pentru dezvoltare prin proiecte noi sau investiții. De asemenea avem clienți care vizează extinderea în afara granițelor țării (în special cei din zona IT). Industria Tech prezintă un mix perfect de apetit investițional, inovațiile tehnologice fiind segmente atractive și stabile pentru investitori, iar cererea de servicii juridice din partea clienților ce aparțin acestei industrii este mare. Rămânem optimiști și în 2020, atât pentru faptul că experiența ne acordă acest privilegiu, cât și pentru că suntem o echipă dinamică și ambițioasă. Considerăm că o creștere cu două cifre a cifrei de afaceri este realizabilă și în 2020”.

 Silviu Statulat, Managing Partner al Stratulat Albulescu & Asociații

„Putem spune că de la an la an nevoile companiilor se schimbă semnificativ, multe dintre acestea luând în calcul reevaluarea furnizorilor de servicii juridice. Pe fondul creșterii cererii de servicii juridice, remărcăm nevoia unui nou tip de consiliere, care să acopere o gamă mai largă de servicii. Companiile doresc să lucreze în special cu firmele de avocatură care le înțeleg foarte bine afacerea și industria, care pot să ofere asistență în zone care depășesc uneori sfera juridică și care pot să ofere servicii multidisciplinare în diverse jurisdicții. Suntem foarte atenți la schimbările din mediul de afaceri, urmărim proiectele de investiții din România și din întreaga lume, pentru a fi un partener puternic și de încredere atât pentru companiile nou înființate, cât și pentru companiile multinaționale cu prezență semnificativă în piața locală.”

 Andrei Albulescu, Partener al Stratulat Albulescu & Asociații



Proiectele anului 2019

Firma de avocatură a încheiat un an foarte activ, lista proiectelor finalizate cu succes fiind una generoasă.

Astfel, în zona de M&A, Stratulat Albulescu a acordat asistență juridică (în calitate de co-counsel) companiei CalCon, un grup de dezvoltare software și consultanță, care oferă o gamă largă de servicii pentru piața imobiliară europeană, cu privire la vânzarea pachetului majoritar către Aareon, liderul european în furnizarea de sisteme și servicii de consultanță pentru industria imobiliară și pentru partenerii săi din era digitală. Echipa Stratulat Albulescu a fost alcătuită din Silviu Stratulat și Ruxandra Ene (Associate).

Echipa a acordat asistență juridică și World Class România, lider în industria Health & Fitness din țara noastră, cu privire la achiziția sălii de fitness Planet Swim & Gym. Echipa Stratulat Albulescu a fost alcătuită din Silviu Stratulat, Tudor Ciambur (Senior Associate) și Ruxandra Ene (Associate).

De asemenea, firma de avocatură a acordat asistență juridică companiei GapMinder Venture Partners cu privire la investițiile în Frisbo (o platformă inteligentă de efulfillment cu cea mai mare prezență în Europa Centrală și de Est, care asigură stocarea, procesarea și livrarea comenzilor magazinelor online), MEDIjobs (prima platforma din România care face legătura între companii și specialiști din domeniul medical) și Typing DNA (un start-up lansat în 2016 ce a câștigat rapid recunoașterea la nivel mondial pentru tehnologia sa biometrică online). Echipa Stratulat Albulescu a fost alcătuită din Silviu Stratulat și Cristina Man (Managing Associate).

SAA a fost alături și de The Rohatyn Group (în calitate de co-counsel) cu privire la investiția în Amethyst Radiotherapy Limited, obținând astfel controlul companiei alături de cei doi co-fondatori. Echipa Stratulat Albulescu a fost alcătuita din Silviu Stratulat, Ana Maria Kusak (Partner) și Cristina Man.

În plus, Stratulat Albulescu a acordat asistență juridică companiei PitechPlus, (un grup de consultanță care oferă o gamă largă de servicii, printre care dezvoltare software IT&C și know-how de afaceri, specializat în proiectarea, dezvoltarea și implementarea de soluții software personalizate, având clienți din întreaga lume) cu privire la vânzarea pachetului majoritar de acțiuni deținut de fondatorul său, Bogdan Herea-Buzatu, către Webhelp SAS. Echipa Stratulat Albulescu a fost alcătuită din Silviu Stratulat, Cristina Man, Sandra Frunzulică (Senior Associate).

În domeniul finanțărilor, Stratulat Albulescu a acordat asistenta juridică Niro Investment Group, un grup de companii românești cu capital integral privat, cu peste 25 de ani de experiență în investiții, dezvoltare și gestionarea activelor, cu privire la finalizarea unei finanțări în valoare de 24 milioane de euro acordată de Libra Bank. Echipa Stratulat Albulescu a fost alcătuita din Costin Teodorovici (Partner) și George Chiocaru (Managing Associate).

Echipa a mai acordat suport juridic Euro WAG, un grup polonez de companii active în domeniul soluțiilor de plată auto, cu privire la diverse aspecte ale legislației românești referitoare la facilitățile de finanțare multidisciplinare acordate clientului de către un sindicat al băncilor. Echipa Stratulat Albulescu a fost alcătuita din Costin Teodorovici și Andrei Balus (Senior Associate).

De asemenea, firma de avocatură a acordat asistență juridică Aperture Media Partners LLC în legătură cu o finanțare acordată pe termen mediu, care se ridică la peste 15 milioane de euro, unei companii locale de producție de film. Echipa Stratulat Albulescu a fost alcătuită din Costin Teodorovici și Andrei Balus.

Și practica de Real estate a avut un volum de muncă foarte ridicat. Stratulat Albulescu a acordat asistență juridică Societe Generale, prin intermediul centrului său de servicii la nivel local, Societe Generale European Business Services cu privire la închirierea a 10.500 m.p. în cea de-a treia clădire Campusului nr. 6 detinut de Skanska. Clădirea, în prezent în construcție, este situată în zona Cotroceni, noul cartier de afaceri din București. Echipa Stratulat Albulescu a fost alcătuita din Tudor Ciambur (Senior Associate) și Daiana Assoum (Associate).


Citește și

Consultanții au fost alături de Corporate Finance House Group, un investitor din Orientul Mijlociu, îm achiziția clădirii Day Tower, una dintre cele mai mari clădiri de birouri din București, cu o suprafață de peste 19.000 mp. și cu 11.753 mp suprafață închiriabilă brută. Echipa Stratulat Albulescu a fost alcătuita din Silviu Stratulat, Ana Maria Kusak (Partner), Andrei Albulescu și Daiana Assoum.

Avocații au asistat London Partners în cadrul achiziției unui lot cu o suprafață de 29.000 m.p., situat în zona Expoziției, o zonă aflată în continuă dezvoltare din București. Echipa Stratulat Albulescu a fost alcătuita din Silviu Stratulat, Corneliu Popa (Partner), Tudor Ciambur, Daiana Assoum.

Echipa condusă de Silviu Stratulat și Corneliu Popa a acordat asistență juridică companiei Hagag Development Victoriei 139 S.R.L., o filială locală a Hagag Group Israel, cu privire la proiectul sau dezvoltare a unuia dintre cele mai renumite proiecte rezidențiale de pe Calea Victoriei. Andrei Albulescu a coordonat activitățile aferente contractului de antrepriza generală pentru reconsolidarea și modernizarea ansamblului rezidențial.

Stratulat Albulescu a acordat asistență juridică subsidiarelor locale ale Cordia International Hungary, reprezentând unul dintre cei mai importanți dezvoltatori imobiliari și investitori din Europa Centrală și de Est și unul dintre cei mai mari 20 de dezvoltatori din Europa) cu privire la achiziționarea a două terenuri cu suprafețe semnificative, respectiv un teren cu suprafață de 18.500 mp. și un teren cu o suprafață de 15.500 mp. Ambele loturi se află pe malul lacului Grivița și sunt destinate construirii unor proiecte rezidențiale sofisticate. Echipa implicată în acest proiect a fost condusa de Silviu Stratulat și Corneliu Popa.

Oportunitățile anului 2020


Anul care abia a început se anunță unul extrem de activ în plan economic. Andrei Albulescu este de părere că unul dintre sectoarele cu cele mai multe oportunități de afaceri este domeniul IT, industria Tech având un potențial enorm de creștere în tara noastră. Industria software din România se menține în topul industriilor cheie pentru economia țării, cu un volum de aproximativ 6,2 miliarde de euro în 2019, potrivit estimărilor specialiștilor, și, totodată, este una din cele mai echilibrate industrii în ceea ce privește balanța între capitalul străin și cel românesc. Bucureștiul rămâne principalul hub pentru industria software din România, urmat îndeaproape de Cluj, Timiș, Iași și Brașov.

„Important de menționat este faptul că în ultimii ani, s-au făcut progrese importante pentru sprijinirea start-up-urilor locale din domeniul software-ului, datorită apariției fondurilor de investiții internaționale, programelor de mentorat dar și a competițiilor, țara noastră fiind al doilea furnizor de software și servicii din regiune, după Polonia. În anul 2019 au fost investite sume importante în startup-urile din Europa Centrală și de Est, ceea ce a dus la accelerarea inovațiilor și la crearea unui ecosistem de business-uri digitale în plină dezvoltare”, precizează avocatul.

Un alt domeniu promițător pentru anul 2020 este cel imobiliar. „Anul 2020 vine pe piața imobiliară din București cu proiecte rezidențiale mari. De asemenea, sectorul comercial este unul dintre cele mai stabile, în general cererea fiind mai mare decât oferta. Având în vedere competiția pentru forța de muncă, pe de o parte, și avansul consumului, pe de altă parte, interesul pentru spații de birouri și spații comerciale este unul mare, iar acesta va rămâne crescut și în perioada următoare. Suntem așadar optimiști cu privire la piața de real estate din 2020, atenția investitorilor fiind încă îndreptată către activele care oferă un orizont de investiție mediu sau lung”, completează Silviu Stratulat.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 1504 / 1879
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Țuca Zbârcea & Asociații a oferit asistență juridică în legătură cu obținerea unei facilități de credit în valoare de 29,5 mil. € de către o societate parte a Weerts Group
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...