Allianz-Țiriac, în topul angajatorilor din România
18 Iunie 2025 BizLawyer
Compania primește certificarea Great Place To Work™ pentru a doua oară consecutiv.
Allianz-Țiriac Asigurări este în topul angajatorilor din România din perspectiva mediului de lucru și a experiențelor pe care le oferă echipei. Compania a primit certificarea Great Place To Work™ pentru al doilea an consecutiv. De asemenea, pentru prima dată, toate companiile Allianz din regiunea Europa Centrală, din care face parte și Allianz-Țiriac, au primit certificarea Great Place to Work.
Recunoașterea este acordată de Great Place To Work®, autoritate globală de prestigiu în certificarea angajatorilor pentru cultura la locul de muncă, experiențele oferite angajaților, leadership-ul care generează performanțe sustenabile, inițiativele de retenție a echipei și inovația în practicile de resurse umane. Distincția acordată Allianz-Țiriac este bazată pe feedback-ul anonim al angajaților și o analiză independentă a culturii organizaționale prin care au fost evaluate aspecte precum credibilitatea, respectul, corectitudinea, mândria și spiritul de echipă.
Recunoașterea este acordată de Great Place To Work®, autoritate globală de prestigiu în certificarea angajatorilor pentru cultura la locul de muncă, experiențele oferite angajaților, leadership-ul care generează performanțe sustenabile, inițiativele de retenție a echipei și inovația în practicile de resurse umane. Distincția acordată Allianz-Țiriac este bazată pe feedback-ul anonim al angajaților și o analiză independentă a culturii organizaționale prin care au fost evaluate aspecte precum credibilitatea, respectul, corectitudinea, mândria și spiritul de echipă.
„Certificarea Great Place To Work este foarte importantă pentru noi, pentru că reflectă în mod direct percepția și experiențele echipei și ne ajută astfel să ne îmbunătățim continuu. La Allianz-Țiriac ne străduim să oferim un mediu de lucru care pune echipa în centrul culturii noastre organizaționale și inițiativelor pe care le dezvoltăm pentru satisfacția, retenția și loializarea angajaților. Iar faptul că suntem recunoscuți pentru a doua oară consecutiv este un semn al preocupării noastre pentru oameni. Mulțumesc echipei pentru energia, curajul și dedicarea cu care contribuie la un mediu de lucru care devine, an de an, tot mai bun”, spune Virgil Șoncutean, CEO al Allianz-Țiriac Asigurări.
Allianz-Țiriac are aproximativ 800 de angajați, dintre care 70% în sediul central din clădirea Țiriac Tower din București, una dintre cele mai moderne și sustenabile clădiri de birouri din România, certificată WELL Health-Safety și LEED Platinum. Întreaga echipă beneficiază de susținere pentru creșterea profesională și personală, prin oportunități de dezvoltare, ore rezervate pentru învățare și o mentalitate deschisă din partea liderilor, care încurajează diversitatea și incluziunea.
Totodată, Allianz-Țiriac se preocupă continuu de sănătatea și bunăstarea angajaților, oferind numeroase beneficii pentru sănătatea fizică și emoțională. Printre acestea se numără asigurare de viață și de sănătate, consiliere psihologică gratuită și un mediu de lucru flexibil, în sistem hibrid, cu 3 zile de activitate pe săptămână de la distanță. Angajații au, de asemenea, posibilitatea să lucreze până la 25 de zile pe an din străinătate și beneficiază de 5 zile libere pe an pentru activități de voluntariat cu impact în societate.
Potrivit cercetărilor Great Place To Work, candidații aflați în căutarea unui loc de muncă au de 4,5 ori mai multe șanse să găsească un lider excelent într-o organizație certificată. În plus, angajații dintr-o companie recunoscută ca Great Place To Work® au cu 93% mai multe șanse să vină cu plăcere la locul de muncă și de două ori mai multe șanse să beneficieze de o remunerație corectă pentru munca lor și de șanse reale de promovare în carieră.
În fiecare an, peste 10.000 de companii din 60 de țări aplică pentru certificarea Great Place To Work.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 1075 / 20409 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: GNP Guia Naghi and Partners — Corporate | M&A Associate (2–4 years)
Filip & Company a oferit asistență juridică la înființarea Bursei Internaționale a Moldovei
Primul pas real spre avocatura de business | În culisele programului de practică juridică organizat de Țuca Zbârcea & Asociații, o adevărată școală de formare și începutul unui dialog profesional. Cursanții implicați în program au apreciat comunicarea continuă și proiectele în care au fost implicați și ar recomanda această experiență altor studenți. Avocații-mentori spun că experiența de practică autentică oferă prilejul de a înțelege care sunt valorile ce definesc profesia
Clifford Chance Badea a asistat consorțiul de bănci de investiții în legătură cu emisiunea de obligațiuni de 600 milioane Euro lansată de DIGI România
PNSA, consultanții Five Elms Capital în runda de finanţare serie B a companiei Digitail Inc. | Echipă pluridisciplinară extinsă, coordonată de Florian Nițu (Partener M&A) și Diana Dobra (Managing Associate)
VIDEO-INTERVIURI ESENȚIALE | Horea Popescu, Managing Partner CMS Romania și Head of CEE Corporate M&A: De când coordonez practica de fuziuni și achiziții în CEE, este pentru prima dată când numărul tranzacțiilor din România este cel mai mare din regiune după primele nouă luni. A fost un an interesant din perspectiva private equity, însă investitorii strategici rămân în continuare cei de bază. Toate ariile de practică au fost foarte ocupate, dar finanțările și departamentul de Banking, cu mandate ce însumează 3 miliarde euro, ”poartă coroana” anul acesta
Cum arată, din interior, practica de Concurență de la 360Competition într-un an cu FDI intens, investigații tot mai tehnice și o presiune procedurală care schimbă regulile jocului | De vorba cu Adrian Șter (Managing Partner) despre axele de lucru care definesc practica, evaluarea corectă a riscului şi „linia de apărare” oferită clienţilor. Modelul senior-led bazat pe echipe compacte, rapiditate în decizii şi claritate în recomandări, arată de ce un boutique specializat e chemat frecvent acolo unde mandatele devin prea complicate pentru abordări standard
Într-un an cu investigații mai tehnice și presiune pe termene, DLA Piper România așază practica de Concurență pe trei piloni - oameni, metodă, ritm, astfel încât proiectarea strategiilor, controlul probelor și continuitatea între faze să producă cele mai bune rezultate | De vorbă cu membrii unei echipe sudate, condusă de lideri cu experiență și antrenată pe industrii sensibile, despre prudență juridică și curaj tactic, cooperare internă și rigoare probatorie, bazate pe înțelegerea fină a mediului de business și utilizarea tehnologiei ca multiplicator de acuratețe
CMS, alături de Buildcom EOOD la achiziția Argus în România. Echipă pluridisciplinară, cu Rodica Manea (Corporate M&A) și Cristina Reichmann în prim plan
Filip & Company a acordat asistență juridică companiei Instant Factoring în structurarea și implementarea unui parteneriat transfrontalier de securitizare în valoare de 30 de milioane EUR cu un fond din Luxemburg
Mușat & Asociații anunță cooptarea fostei președinte a Curții Supreme, Corina Corbu, în poziția de Partener Coordonator al Departamentului de Litigii | Gheorghe Mușat, Senior Partner: ”Este un mare câștig pentru firmă, pentru avocații firmei, pentru clienții firmei”
Filip & Company a oferit asistență juridică în legătură cu o nouă emisiune de obligațiuni corporative garantate de către Agroserv Măriuța, în valoare de 3 mil. €
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





