ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Brandurile Pehart Grup intră pe noi piețe europene. Managerul de vânzări: Înregistrăm un trend de creștere accelerat al volumului exporturilor

25 Iulie 2023   |   BizLawyer

Compania intenționează să intre anul acesta pe piețele din Ungaria, Croația, Macedonia și Muntenegru.

 
 
Pehart Grup, una dintre cele mai mari companii producătoare de hârtie tissue din sud-estul Europei și lider în producerea și procesarea produselor de hârtie pentru uz casnic din România, intră pe noi piețe europene cu produsele finite comercializate atât sub brandurile proprii, cât și cele private label (mărcile proprii ale retailerilor).

Cea mai veche și totodată cea mai modernă fabrică de hârtie din România produce anual în cele două fabrici ale sale de la Petrești și Dej 100.000 tone de hârtie tissue și procesează produse finite de peste 75.000 tone. 35% din totalul producției merge în acest moment la export. Iar dacă până acum hârtia de uz industrial era cea care constituia cea mai mare parte a exporturilor, compania din România își dorește să intre pe rafturile magazinelor din cât mai multe țări europene cu produsele sale finite. Serbia, Albania, Bulgaria, Grecia, Ucraina, Republica Moldova, Austria și Germania sunt țările în care Pehart Grup comercializează produse din cele mai populare braduri ale sale, Pufina și Alint,  iar anul acesta compania intenționează să intre pe piețele din Ungaria, Croația, Macedonia și Muntenegru.


„Obiectivele pe care le urmărim în strategia de export sunt dezvoltarea brandurilor Pufina și Alint la nivel internațional și consolidarea poziției companiei în Europa de Sud-Est. Urmărim crearea de noi piețe, precum și identificarea altor oportunități prin dezvoltarea portofoliului”, spune Ovidiu Hoza, National & Export Sales Manager al Pehart Grup.

Serbia este țara în care compania exportă cele mai multe produse de brand - Pufina și Alint - din producția de produse finite a Pehart Grup (hârtie igienică, prosoape de hârtie, șervețele de masă și faciale etc). Iar dacă pe piața națională Pufina este unul dintre cele mai de succes branduri românești, care a reușit să se impună ca un produs premium în cei aproape 20 de ani de existență, acesta înregistrează favorabilitate și în țările europene unde este exportat.

„Produsele din brandul Pufina se bucură de popularitate nu numai în țară, ci și dincolo de granițe”, spune Ovidiu Hoza. „În toate țările unde o exportăm, după ce articolele sunt poziționate la raft, constatăm că cererea este în creștere continuă. Calitatea oferită consumatorului final este ceea ce pledează în favoarea acestui brand. Astfel, înregistrăm un trend de creștere accelerat al volumului exporturilor”, explică managerul de vânzări al Pehart Grup.

De altfel, compania investește anul acesta peste 20 milioane de euro atât în eficientizarea energetică a liniilor de producție, cât și în diversificarea portofoliului de produse și creșterea capacității de export. Anul trecut, compania a lansat 3 noi sortimente de hârtie igienică umedă sub brandul Pufina și își dorește să intre în acest an pe piața produselor AfH (Away From Home). Aproximativ un sfert din valoarea totală a investițiilor din 2023 va fi orietată spre noua linie de conversie pentru produsele de tip AfH.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 4047 / 18378
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Trei firme de avocați din România, evidențiate pentru activitatea în domeniul Competition ̸ Antitrust | NNDKP, CMS și D&B David și Baias au intrat în topul global al firmelor cu cea mai bună practică de concurență. Cine sunt avocații evidențiați de GCR 100 – 2025 și care au fost proiectele care au adus recunoaștere echipelor locale
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Abuzul de Drept în arbitraj (Powered by ZRVP)
Cum a evoluat anul trecut Ioana Gelepu The Office Litigation & Enforcement, butic de litigii evidențiat de ghidurile juridice internaționale, și care au fost proiectele care au antrenat un număr considerabil de analize juridice | Ioana Gelepu, fondator: ”Sunt mulțumită că am reușit să mă implic în toate detaliile proiectelor pe care le gestionăm, suficient de variate cât să satisfacă setea mea neobosita de nou”
Meet the Professionals | Monica Constantin, Legal & Corporate Affairs Director - Bergenbier SA, avocat ”antrenat” în multinaționale și cu o bogată experiență dobândită în gestionarea unor tranzacții de referință pe piața locală: ”Oamenii pe care i-am întâlnit au făcut diferența și au contribuit la dezvoltarea și la evoluția mea, atât colegi din business, din interiorul echipelor din care am făcut parte, cât și liderii care mi-au servit drept model”
Cum poți dezvolta o carieră internațională cu programul Erasmus+ | Povestea lui Constantin Roșca, absolvent de Drept plecat din Fălticeni, care a ales să studieze la Universitatea din Istanbul. El este azi masterand în Drept Internațional Public în cadrul Universității Koç, cea mai prestigioasă din Turcia și stagiar în cadrul biroului Esenyel ̸ Partners, unul din cele mai cunoscute birouri internaționale de avocatură și consultanță juridică din țara desfășurată pe două continente
CMS Emerging Europe M&A 2024 ̸ 25 | Piața de M&A din Europa emergentă se redresează, ajungând la cele mai ridicate niveluri din 2018 până în prezent. Horea Popescu, Partener CMS România: „Optimismul pare să devină marca anului 2025”
Filip & Company devine prima firmă de avocatură independentă din CEE care adoptă Harvey, platformă de IA generativă de ultimă generație care s-a remarcat prin precizie, securitate și versatilitate | Cristina Filip (managing partner): ”Este un pas transformator care îmbunătățește, mai degrabă decât înlocuiește, experiența și contribuția umană”
Țuca Zbârcea & Asociații promovează un nou Partener Equity în structura de conducere a firmei. Șerban Pâslaru se alătură celor 8 fondatori ai firmei de avocatură | Florentin Țuca, Managing Partner: ”Este un semnal pe care vrem să-l transmitem generațiilor viitoare de avocați, un semn de deschidere către partenerii care doresc să aibă un rol mai pronunțat în treburile firmei”
Promovare la RTPR: Bogdan Cordoș, expertul în energie care s-a alăturat firmei imediat după absolvirea facultății, face un pas înainte în carieră și devine partener | Costin Tărăcilă, Managing Partner: ”Suntem mândri de echipa noastră care numără unii dintre cei mai talentați și experimentați avocați din România”
Mitel & Asociații recrutează avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
România căștigă arbitrajul ICSID cerut de 15 grupuri de investitori și 28 de persoane fizice din 7 țări, care cereau compensații de 256 mil. € pentru tratamentul aplicat de autorități | Tribunalul arbitral a decis că țara noastră nu a încălcat niciuna din garanțiile acordate investitorilor, iar reclamanții îi vor plăti jumătate din costurile de arbitraj suportate în acest dosar
Noi promovări în structura de conducere a firmei POPESCU & ASOCIAȚII. Adina VLAICU, Andreea MIHALACHE și Mirel RĂDESCU devin parte a echipei de management | Octavian POPESCU, Managing Partner: ”Sunt profesioniști de elită, cu notorietate și impact remarcabil în domeniile lor de expertiză, iar prezența lor în structura noastră de coordonare consolidează poziția firmei ca partener juridic de încredere în mediul de business”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...