
Cererea pentru servicii de marketing digital a crescut cu 33% în primul semestru din an (analiză)
29 August 2023
AgerpresConform sursei citate, piaţa de marketing digital este strâns legată de cea de ecommerce.
Cererea pentru servicii de promovare online a crescut cu 33% în perioada ianuarie-iunie 2023 faţă de aceeaşi perioadă de anul trecut, companiile alocând bugete de până la 150.000 euro lunar pentru campanii de marketing digital, potrivit datelor Limitless Agency, o agenţie de marketing digital din România.
În acest context, în urma campaniilor online din acest an, Limitless Agency a generat vânzări de peste 35 de milioane de euro pentru clienţii săi. La nivel de business, compania a înregistrat o creştere de aproape 30% în trimestrul doi faţă de primul trimestru din an, estimând că va încheia anul cu o cifră de afaceri de peste 4 milioane de euro.
"Piaţa de marketing digital locală îşi continuă creşterea în acest an, fiind într-un proces de maturizare. Creşterea este generată atât de dezvoltarea industriei de ecommerce şi a apariţiei a tot mai multe magazine online, cât şi de orientarea companiilor către canale de promovare cu rezultate eficiente într-un ritm mai rapid. De aceea, indiferent de mărime, companiile investesc în promovare online de la 1.000 euro lunar până la sume foarte mari, de 150.000 euro, o mare parte din buget fiind alocat în campanii SEO, urmate de cele PPC. Deşi încă nu poate fi comparată cu pieţele din nordul Europei, piaţa de marketing digital din România devine tot mai puternică şi începe să fie un sector tot mai important în economia ţării", declară Daniel Slăvenie, CEO&Partner Limitless Agency.
În acest context, în urma campaniilor online din acest an, Limitless Agency a generat vânzări de peste 35 de milioane de euro pentru clienţii săi. La nivel de business, compania a înregistrat o creştere de aproape 30% în trimestrul doi faţă de primul trimestru din an, estimând că va încheia anul cu o cifră de afaceri de peste 4 milioane de euro.
"Piaţa de marketing digital locală îşi continuă creşterea în acest an, fiind într-un proces de maturizare. Creşterea este generată atât de dezvoltarea industriei de ecommerce şi a apariţiei a tot mai multe magazine online, cât şi de orientarea companiilor către canale de promovare cu rezultate eficiente într-un ritm mai rapid. De aceea, indiferent de mărime, companiile investesc în promovare online de la 1.000 euro lunar până la sume foarte mari, de 150.000 euro, o mare parte din buget fiind alocat în campanii SEO, urmate de cele PPC. Deşi încă nu poate fi comparată cu pieţele din nordul Europei, piaţa de marketing digital din România devine tot mai puternică şi începe să fie un sector tot mai important în economia ţării", declară Daniel Slăvenie, CEO&Partner Limitless Agency.
Conform sursei citate, piaţa de marketing digital este strâns legată de cea de ecommerce. Spre exemplu, în cazul Limitless Agency, din întreg portofoliul de clienţi, 75% dintre companiile care investesc în promovare online sunt din sectorul ecommerce şi restul de 25% din sectorul de servicii. Companiile care investesc cel mai mult în marketing digital sunt din domeniile fashion, casă şi grădină, servicii, medical, auto, food, beauty, IT&C, baby şi home & deco.
Companiile alocă bugete lunare între 1.000 de euro şi 150.000 de euro pentru servicii de promovare prin campanii PPC (Google Shopping Ads, Facebook Ads) şi campanii SEO, vizând creşterea numărului de clienţi, creşterea vânzărilor şi a valorii comenzii medii, dar şi creşterea vizibilităţii brandului.
În prezent, valoarea pieţei de marketing digital din România este estimată la 180 milioane de euro, potrivit datelor IAB Europe (asociaţia industriei de marketing şi publicitate online din Europa). Astfel, comparativ cu alte pieţe din Europa de Vest şi de Nord, piaţa de publicitate digitală din România este o piaţă mică, cu doar 46% de cumpărători online din totalul locuitorilor cu acces la Internet versus 95%-97% cumpărători online în pieţele dezvoltate din totalul populaţiei, arată analiza Limitless Agency.
În plus, în ceea ce priveşte bugetele alocate promovării online, ad spend, România reprezintă doar 121 de milioane de euro dintr-un total de peste 80 de miliarde de euro la nivelul Europei, în 2022, fiind pe locul 24 din 29 între ţările europene, potrivit datelor IAB Europe.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 4662 / 19251 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
BizLawyer îi prezintă pe avocații care au devenit parteneri în ultimele runde de promovări | De vorbă cu Andrei Cosma (BACIU PARTNERS), revenit în avocatura locală după ce a activat ca general counsel pentru o firmă de tehnologie din Malta: ”Cred că succesul în avocatură apare atunci când un avocat înțelege cu adevărat distincția - și îmbinarea - dintre profesia de avocat și avocatura ca business. Ambele concepte au o importanță de sine stătătoare și trebuie creată o simbioză pentru a tinde spre succes”
Women Lawyers | Pentru Mateea Codreanu, apartenența la echipa Mușat & Asociații, în care a evoluat până la poziția de Partener, a fost decisivă în formarea sa: ”Este o provocare să începi parcursul avocațial ca avocat stagiar într-o firmă de avocatură lider, dar totodată și o premisă pentru o dezvoltare profesională rapidă”
Liviu Togan părăsește Dentons, unde coordona practica de drept penal și investigații și se alătură din nou firmei Mușat & Asociații, pe poziția de Partner: “Revin în cadrul unei echipe pe care o cunosc și în care am încredere”
LMG Life Sciences Awards EMEA 2025 | Kinstellar, Muşat & Asociaţii, NNDKP și Popescu & Asociații, pe lista scurtă din care va fi aleasă peste câteva zile ”South East Europe Firm of the Year”. Popescu & Asociații concurează cu patru firme internaționale de top pentru titlul de ”White Collar Crime Firm of the Year”, iar unul dintre partenerii săi, Mirel Rădescu, este printre cei patru finaliști la categoria ”White Collar Crime Lawyer of the Year”
Avocații Kinstellar spun că semnalul cel mai pregnant din ultima perioadă e dat de proiectele de reorganizare și apreciază că anul acesta va crește numărul companiilor care fac disponibilizări masive. Clienții sunt interesați de consolidarea politicilor privind prevenirea și combaterea hărțuirii la locul de muncă, precum și de regândirea modului de organizare a muncii, pe fondul unei tendințe de creștere a volumului de cauze privind litigiile de muncă | Activitate intensă în practica de Employment, evidențiată de ghidurile juridice internaționale, cu mandate diverse și o echipă expusă la proiecte cu un caracter multidisciplinar
GNP obține o soluție favorabilă pentru un operator de platformă, ce ar putea să contureze o practică constantă și predictibilă, în baza căreia autoritățile de reglementare naționale vor analiza întinderea răspunderii furnizorilor de servicii intermediare. Problemele juridice ridicate în acest litigiu vizează în principal modul de interpretare și aplicare a reglementărilor din Regimul eCommerce și DSA | Avocații Octavian Adam (Partener), Cristina Badea (Senior Associate) și Alice Moisac (Associate), în prim plan
Rising Stars | Eduard Morariu, unul dintre cei mai buni absolvenți ai generației 2022, a ales să profeseze ca avocat la Filip & Company, unde urmărește să se dezvolte în câteva dintre ramurile mai „nișate” ale Dreptului: „Parcursul meu a presupus implicarea în multe dosare de instanță și arbitraj, unele chiar de importanță națională, cu probleme de drept sensibile, dar și cu echipe de avocați excepționali, care le-au făcut față cu o măiestrie la care nu pot decât să aspir”
Cum lucrează echipele Băncilă, Diaconu și Asociații (EY Law) și Grants & Incentives Avisory (EY), în proiectele care vizează accesarea ajutoarelor de stat, în care au o rată de succes mai mare de 90% | Ramificarea multidisciplinară a expertizei permite echipei să ofere clienților o viziune completă asupra pașilor de parcurs și modului în care pot implementa soluțiile propuse, astfel încât să obțină cele mai mari beneficii. Ce servicii integrate asigură clienților și care sunt strategiile pentru maximizarea șanselor de obținere a fondurilor
OMV Aktiengesellschaft a mers pe mâna avocaților de la ZRVP într-un alt arbitraj ICC cu statul român și a câștigat încă 47 mil. €, plus dobânzi. Pretenții de alte 50 mil. € la orizont, într-o procedură nouă, inițiată în decembrie 2024, în care lucrează deja aceeași echipă de avocați
PNSA susține juridic Turneul Internațional Stradivarius
Premieră juridică în România | Popescu & Asociații obține prima despăgubire integrală pentru expropriere: peste 60 mil. lei pentru Viorelo International. Succesul este rezultatul unei strategii juridice riguroase, elaborate și implementate de o echipă interdisciplinară de specialiști
Premieră pe piața avocaturii din România: NNDKP, desemnată pentru a șaptea oară „Firma de avocatură a anului în România” la gala premiilor Chambers Europe 2025. | Ion Nestor, Co-Managing Partner: ” Această recunoaștere, care vine în anul în care sărbătorim 35 de ani de activitate, reprezintă încă o confirmare a poziției de top pe care NNDKP o ocupă pe piața avocaturii din România și validează munca, performanța și rezultatele excelente obținute de întreaga echipă”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...