Compania internaţională Very Nice Retail intră pe piaţa din România
24 Iunie 2024
AGERPRESPotrivit comunicatului, magazinele de proximitate "Brooklyn" sunt cunoscute pentru gama lor largă de produse alimentare şi băuturi alcoolice.
Holdingul internaţional Very Nice Retail, originar din Ucraina, a anunţat intrarea pe piaţa românească prin deschiderea a cinci magazine "Brooklyn" în capitală, conform unui comunicat de presă.
Aceasta reprezintă prima expansiune a companiei în România şi un pas important în extinderea sa europeană. Magazinele vor fi amplasate în zone strategice ale Bucureştiului, asigurând acces facil pentru consumatori.
Potrivit comunicatului, magazinele de proximitate "Brooklyn" sunt cunoscute pentru gama lor largă de produse alimentare şi băuturi alcoolice. Fiecare magazin va oferi peste 1.500 de produse atent selecţionate pentru a satisface diversele gusturi ale clienţilor. Gama de produse include vinuri rafinate, băuturi alcoolice de înaltă calitate, gustări şi diverse delicatese.
Aceasta reprezintă prima expansiune a companiei în România şi un pas important în extinderea sa europeană. Magazinele vor fi amplasate în zone strategice ale Bucureştiului, asigurând acces facil pentru consumatori.
Potrivit comunicatului, magazinele de proximitate "Brooklyn" sunt cunoscute pentru gama lor largă de produse alimentare şi băuturi alcoolice. Fiecare magazin va oferi peste 1.500 de produse atent selecţionate pentru a satisface diversele gusturi ale clienţilor. Gama de produse include vinuri rafinate, băuturi alcoolice de înaltă calitate, gustări şi diverse delicatese.
Preşedintele Consiliului de Supraveghere al Very Nice Retail, Ivan Chernyak, a declarat că România reprezintă o piaţă promiţătoare cu un potenţial semnificativ de creştere.
"Ne dorim să aducem pe piaţa românească produse de calitate şi o experienţă de cumpărături excelentă. Suntem siguri că românii vor aprecia diversitatea şi calitatea produselor noastre", a spus Ivan Chernyak.
Magazinele vor oferi, de asemenea, produse locale, sprijinind astfel producătorii români şi contribuind la dezvoltarea economiei locale. În plus, Very Nice Retail va implementa în România standardele sale înalte de servicii pentru clienţi, asigurând un proces de cumpărături plăcut şi eficient.
Pe lângă gama diversificată de produse, magazinele vor oferi promoţii speciale şi reduceri regulate, menite să atragă şi să fidelizeze clienţii. Deschiderea magazinelor este planificată pentru luna viitoare, iar cumpărătorii sunt invitaţi să descopere noile locaţii şi produsele oferite.
În plus, în următorii ani, Very Nice Retail intenţionează să deschidă alte magazine în România ca parte a strategiei sale de extindere, minimum 50 în perioada 2024-2025. Compania este dedicată inovaţiei şi îmbunătăţirii continue, pentru a rămâne lider pe piaţa de retail.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 1101 / 18216 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...