Companiile Grupului TIU confirmă certificarea anti-corupție
30 August 2024
AgerpresCertificarea reprezintă o recunoaștere a angajamentului ferm al celor cinci companii de a implementa și menține politici și proceduri aliniate celor mai înalte standarde internaționale de integritate și de a monitoriza și îmbunătăți în permanență procesele.
Patru dintre companiile membre ale Grupului TIU - certSIGN, Trident Servicii și Mentenanță, UTI Construction and Facility Management, TIU Management - compania de management a grupului, au finalizat cu succes auditul de recertificare a sistemului de management al riscurilor de corupție conform standardului ISO 37001:2016. TIU Holdings a obținut anul acesta certificarea inițială conform acestui standard.
Certificarea reprezintă o recunoaștere a angajamentului ferm al celor cinci companii de a implementa și menține politici și proceduri aliniate celor mai înalte standarde internaționale de integritate și de a monitoriza și îmbunătăți în permanență procesele. De asemenea, certificarea subliniază eforturile continue ale companiilor Grupului TIU de a asigura un mod de lucru etic și transparent în relațiile cu partenerii, clienții și alte terțe părți, contribuind la un mediu de afaceri responsabil și integru.
Certificarea reprezintă o recunoaștere a angajamentului ferm al celor cinci companii de a implementa și menține politici și proceduri aliniate celor mai înalte standarde internaționale de integritate și de a monitoriza și îmbunătăți în permanență procesele. De asemenea, certificarea subliniază eforturile continue ale companiilor Grupului TIU de a asigura un mod de lucru etic și transparent în relațiile cu partenerii, clienții și alte terțe părți, contribuind la un mediu de afaceri responsabil și integru.
„Menținerea certificării conform standardului ISO 37001 confirmă atașamentul companiilor TIU față de etică și integritate ca imperative în afaceri și este un angajament pe care ni-l asumăm față de partenerii, clienții și angajații noștri că vom continua să ne desfășurăm activitatea în linie cu standarde etice aplicabile la nivel internațional. Într-un mediu de afaceri din ce în ce mai complex și supus unor riscuri majore, integritatea pe care o înglobăm în toate activitățile și procesele rămâne un element definitoriu în construirea unor relații durabile și de încredere cu partenerii noștri și un factor esențial pentru dezvoltarea noastră viitoare.” a declarat Răzvan Petrescu, Președinte al Grupului TIU.
Certificările ISO 37001 au fost acordate de organismul de certificare internațional MSECB Canada și reflectă consolidarea continuă a culturii integrității și conformității în cadrul companiilor TIU, precum și pașii concreți pe care acestea le fac pentru a gestiona riscurile de corupție atât în activitatea proprie, cât și pe piețele în care activează.
“Ne dorim ca toate companiile Grupului TIU să fie un exemplu de bune practici de integritate și să contribuie la un mediu de afaceri corect și transparent. Menținerea certificări ISO 37001 este un pas important în acest demers și oferă siguranța că suntem un partener de încredere, care își desfășoară activitățile în conformitate cu principii etice clare.” a adăugat Florentina Constantin, Ofițer Conformitate.
certSIGN, UTI Construction and Facility Management și Trident Servicii și Mentenanță sunt primele companii cu capital integral românesc certificate în conformitate cu standardul internațional de management anticorupție ISO 37001 în anul 2018, în timp ce compania de management a grupului, TIU Management, a fost certificată în anul 2021.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 783 / 18243 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Țuca Zbârcea & Asociații a oferit asistență juridică în legătură cu obținerea unei facilități de credit în valoare de 29,5 mil. € de către o societate parte a Weerts Group
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...