Contribuabilii români încep să acceseze serviciile online ale primăriilor; 65% folosesc telefonul mobil (studiu)
18 Decembrie 2020
AgerpresÎn topul domeniilor de interes pentru accesarea serviciilor publice online, în afară de plata taxelor şi a impozitelor locale, se află activităţile legate de diverse utilităţi din administraţiile publice (35%) sau alte sesizări (19% dintre respondenţi). Cu procente mai mici, urmează interacţiunile online legate de evenimente locale, situaţii legate de urbanism şi diverse alte domenii.
Contribuabilii români încep să acceseze serviciile online ale primăriilor, iar în topul preferinţelor de utilizare a acestora se regăsesc plata impozitelor sau a taxelor şi efectuarea programărilor în cadrul instituţiilor de stat, conform unui studiu realizat de un furnizor de aplicaţii software.
În topul domeniilor de interes pentru accesarea serviciilor publice online, în afară de plata taxelor şi a impozitelor locale, se află activităţile legate de diverse utilităţi din administraţiile publice (35%) sau alte sesizări (19% dintre respondenţi). Cu procente mai mici, urmează interacţiunile online legate de evenimente locale, situaţii legate de urbanism şi diverse alte domenii.
Potrivit studiului, marea majoritate a respondenţilor (42%) interacţionează în general cu o singură primărie şi doar 14% soluţionează diverse probleme accesând servicii online de la mai mult de 3 instituţii locale. Acest lucru denotă că persoanele care au cele mai multe interacţiuni cu instituţiile publice încă nu folosesc sau nu ştiu de existenţa acestor servicii.
"Odată cu implementarea modulelor software în instituţiile publice, noi oferim consultanţă şi pachete de promovare a acestor module către comunitatea locală, pentru a ne asigura că despre facilităţi află cât mai multe persoane. Nu toate instituţiile statului au un departament specializat în comunicare şi relaţii publice şi ne-am dat seama că uneori eforturile primăriei pot rămâne fără rezultate vizibile, dacă softurile achiziţionate nu sunt şi folosite de cetăţeni, din cauza faptului că aceştia nu află despre existenţa acestora", a declarat Florian Simionescu, CEO Integrisoft Solutions, furnizor de aplicaţii software cu experienţă de peste 15 ani în administraţia publică locală.
În ceea ce priveşte modul în care sunt accesate serviciile online ale instituţiilor publice, studiul a confirmat faptul că telefoanele mobile sunt preferate de români pentru realizarea plăţilor (47%), efectuarea programărilor online pentru servicii publice (45%) sau interogarea stadiului documentelor în relaţia cu instituţia (28%).
Studiul s-a derulat în luna noiembrie a acestui an şi are la bază un eşantion de 1.015 persoane, femei şi bărbaţi cu vârsta de peste 18 ani, selectaţi atât din mediul urban, cât şi rural, de pe teritoriul României.
Integrisoft Solutions este unul dintre cei mai reprezentativi producători de aplicaţii software pentru administraţia publică locală, cu o experienţă de peste 15 ani, cu peste 600 de implementări în 400 de instituţii de mărime medie-mare şi 4.000 de utilizatori. Sistemul integrat Avansis dezvoltat de Integrisoft este utilizat în peste 40% din oraşe şi peste 30% din oraşele municipii reşedinţe de judeţ.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 14608 / 18364 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Abuzul de Drept în arbitraj (Powered by ZRVP)
Cum a evoluat anul trecut Ioana Gelepu The Office Litigation & Enforcement, butic de litigii evidențiat de ghidurile juridice internaționale, și care au fost proiectele care au antrenat un număr considerabil de analize juridice | Ioana Gelepu, fondator: ”Sunt mulțumită că am reușit să mă implic în toate detaliile proiectelor pe care le gestionăm, suficient de variate cât să satisfacă setea mea neobosita de nou”
CMS Emerging Europe M&A 2024 ̸ 25 | Piața de M&A din Europa emergentă se redresează, ajungând la cele mai ridicate niveluri din 2018 până în prezent. Horea Popescu, Partener CMS România: „Optimismul pare să devină marca anului 2025”
Meet the Professionals | Monica Constantin, Legal & Corporate Affairs Director - Bergenbier SA, avocat ”antrenat” în multinaționale și cu o bogată experiență dobândită în gestionarea unor tranzacții de referință pe piața locală: ”Oamenii pe care i-am întâlnit au făcut diferența și au contribuit la dezvoltarea și la evoluția mea, atât colegi din business, din interiorul echipelor din care am făcut parte, cât și liderii care mi-au servit drept model”
Filip & Company devine prima firmă de avocatură independentă din CEE care adoptă Harvey, platformă de IA generativă de ultimă generație care s-a remarcat prin precizie, securitate și versatilitate | Cristina Filip (managing partner): ”Este un pas transformator care îmbunătățește, mai degrabă decât înlocuiește, experiența și contribuția umană”
Țuca Zbârcea & Asociații promovează un nou Partener Equity în structura de conducere a firmei. Șerban Pâslaru se alătură celor 8 fondatori ai firmei de avocatură | Florentin Țuca, Managing Partner: ”Este un semnal pe care vrem să-l transmitem generațiilor viitoare de avocați, un semn de deschidere către partenerii care doresc să aibă un rol mai pronunțat în treburile firmei”
Promovare la RTPR: Bogdan Cordoș, expertul în energie care s-a alăturat firmei imediat după absolvirea facultății, face un pas înainte în carieră și devine partener | Costin Tărăcilă, Managing Partner: ”Suntem mândri de echipa noastră care numără unii dintre cei mai talentați și experimentați avocați din România”
Mitel & Asociații recrutează avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
România căștigă arbitrajul ICSID cerut de 15 grupuri de investitori și 28 de persoane fizice din 7 țări, care cereau compensații de 256 mil. € pentru tratamentul aplicat de autorități | Tribunalul arbitral a decis că țara noastră nu a încălcat niciuna din garanțiile acordate investitorilor, iar reclamanții îi vor plăti jumătate din costurile de arbitraj suportate în acest dosar
Noi promovări în structura de conducere a firmei POPESCU & ASOCIAȚII. Adina VLAICU, Andreea MIHALACHE și Mirel RĂDESCU devin parte a echipei de management | Octavian POPESCU, Managing Partner: ”Sunt profesioniști de elită, cu notorietate și impact remarcabil în domeniile lor de expertiză, iar prezența lor în structura noastră de coordonare consolidează poziția firmei ca partener juridic de încredere în mediul de business”
Mitel & Asociatii recrutează avocat cu experienta (Real Estate)
Băiculescu și Asociații asistă una dintre cele mai mari companii de brokeraj din România într-o tranzacție de 2.000.000 RON | Antonia Prisacaru, Head of Litigation: ”Un exemplu de cooperare eficientă între echipă și client, dar și o provocare în gestionarea unor etape juridice complexe, de la litigii până la finalizarea negocierilor”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...