ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Cumpărăturile de pe site-urile din afară şi livrările externe dublează volumul coletelor procesate de Packeta România, în 2022

21 Decembrie 2022   |   Agerpres

Cele mai mari vânzări, care au dus la volume în creştere, anul acesta, în industria de curierat, au fost generate de comercializarea produselor din industriile de fashion, de îngrijire personală, înfrumuseţare, cosmetică şi IT&C, în special echipamente electronice şi electrocasnice.

 
 
de pe site-urile din afară şi livrările externe au dublat volumul coletelor procesate de Packeta România în 2022, care a ajuns la o reţea de aproape 1.000 de puncte pick-up.

Potrivit unui comunicat al companiei, extinderea magazinelor online în afara ţărilor de origine şi introducerea României pe lista zonelor de livrare, concomitent cu creşterea numărului de magazine online româneşti care intră în pieţe noi, a generat o dublare a numărului de colete procesate anul acesta de Packeta România, sucursala locală a Packeta Group, platformă digitală globală pentru comerţul online şi compania cu cea mai mare reţea de puncte pick-up din Europa Centrală şi de Est.

Şi livrările cross-border s-au dublat în 2022, faţă de 2021, pe fondul creşterii comenzilor online, dar şi a îmbunătăţirii serviciilor de livrare, şi a extinderii acestora în noi regiuni. Totodată, volumele de colete s-au dublat datorită creşterii numărului de noi magazine online internaţionale care livrează către clienţii din România.


"Tot mai multe magazine online româneşti au înţeles că activitatea comercială nu se opreşte la graniţele geografice, iar în afară există o piaţă enormă, de sute de milioane de potenţiali clienţi. Produsele din România sunt foarte apreciate în Europa, mai ales în Diaspora. Aici, Packeta facilitează conectarea bidirecţională a magazinelor online şi a sellerilor cu clienţii finali printr-un sistem logistic foarte bine pus la punct", a declarat Alexandr Jeleascov, CEO Packeta România.

Cele mai mari vânzări, care au dus la volume în creştere, anul acesta, în industria de curierat, au fost generate de comercializarea produselor din industriile de fashion, de îngrijire personală, înfrumuseţare, cosmetică şi IT&C, în special echipamente electronice şi electrocasnice.

Compania precizează că livrarea la punctele pick-up şi la lockere a fost metoda folosită de tot mai mulţi români care au apreciat anul acesta, mai mult ca oricând, mobilitatea şi independenţa privind ridicarea comenzilor în funcţie de propriul program.

Schimbarea comportamentului consumatorilor în această direcţie a marcat şi strategia Packeta România din acest an care, în demersul de a susţine aceste nevoi ale clienţilor, în contextul cererii crescute de soluţii alternative de livrare din partea magazinelor online şi pe fondul cererii mari de locaţii de proximitate, de unde clienţii magazinelor online partenere Packeta România îşi pot ridica produsele comandate, a crescut reţeaua de puncte pick-up la nivelul României la aproape 1.000 de astfel de locaţii, se arată în comunicat.

"În ciuda provocărilor de anul acesta, date de războiul din Ucraina, de criza energetică, de creşterea preţurilor la combustibil, de instabilitatea politică şi economică şi de inflaţie, care au creat incertitudini în legătură cu evoluţia business-ului şi a industriei, am reuşit să fim în grafic din punctul de vedere al vânzărilor estimate la începutul anului şi să atingem dublarea veniturilor", a mai spus Alexandr Jeleascov.

Packeta România este o platformă digitală globală pentru comerţul online, membră a Packeta Group, prezentă pe piaţa din România încă din 2017. Compania are ca scop facilitarea procesului logistic pentru selleri şi magazine online prin multiple servicii de livrare, fără a impune clienţilor finali locul şi ora ridicării produselor. Acest lucru este posibil datorită unei reţele extinse de peste 13.000 de puncte pick-up proprii şi peste 5.800 de Z-Box-uri în reţeaua internaţională a Packeta Group şi alte 139.000 de puncte pick-up partenere în toată Europa.

În anul 2021, grupul Packeta a transportat mai mult de 73 de milioane de colete şi colaborează, în prezent, cu peste 46.000 de magazine online şi selleri persoane juridice. Magazinele online îşi pot expedia coletele nu numai la nivel naţional, ci şi la nivel internaţional, în toate cele 27 de ţări din Uniunea Europeană, plus Marea Britanie, SUA, Elveţia, Liechtenstein, Emiratele Arabe Unite, Israel şi Turcia.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 6311 / 18548
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: CMS CAMERON MCKENNA NABARRO OLSWANG LLP SCP is looking for: Associate | Corporate and M&A Practice Group (2-4 years definitive ̸ qualified lawyer)
LegiTeam: WH Simion & Partners is looking for a Senior Associate
Cum se modelează o carieră în Drept cu programul Erasmus | Povestea Raisei Manolescu, studentă în ultimul an la Iași, dar și o comparație între două sisteme: ”Dacă la noi accentul este pe memorarea multor informații, la universitatea din Coimbra accentul cădea pe un dialog autentic între student și profesor, pe spiritul critic, pe utilizarea unor concepte juridice în situații practice. Am simțit că atitudinea non-formală a profesorilor de la seminare a dus la crearea unui mediu academic mai dinamic”
Filip & Company asistă Adrem în vânzarea a 20% din acțiuni către ROCA Investments. Monica Stătescu (partener): ”Această tranzacție este un exemplu de colaborare strategică între antreprenori români”
Kinstellar și-a relocat birourile în Globalworth Tower, pe fondul extinderii echipei. Cushman & Wakefield Echinox a asistat firma de avocați în acest proiect și în vânzarea fostului sediu din centrul Capitalei
Chambers Global 2025 | RTPR rămâne singura firmă de avocați listată pe prima poziție în ambele arii de practică analizate: Corporate ̸ M&A și Banking & Finance. Filip & Company și Schoenherr sunt în prima bandă în Corporate ̸ M&A. Firmele care au cei mai mulți avocați evidențiați sunt RTPR (9), Filip & Company (7), CMS (5) și Clifford Chance Badea (5)
Cum văd coordonatorii departamentelor juridice din companiile mari industriile în care activează și provocările anului 2025 | Monica Constantin, Legal & Corporate Affairs Director Bergenbier SA: ”Echipele noastre colaborează strâns pentru a preveni riscurile ce vin cu toate schimbările legislative. Vom continua acțiunile de conformare la modificările legislative și pe cele de prevenție. Menținem focusul pe strategia de sustenabilitate și continuăm să investim în dezvoltarea echipei”
Înalta Curte de Casație a decis în premieră restituirea TVA aferentă taxei clawback | Victoria obținută de avocații Băncilă, Diaconu și Asociații împreună cu EY România pentru un jucător de top din industria farmaceutică va avea implicații pentru toată industria farmaceutică
Trei ofertanți intră în a doua rundă a vânzării Amethyst Healthcare, lanț paneuropean de radioterapie cu șase clinici în România. Goldman Sachs supraveghează tranzacția
Stratulat Albulescu o recrutează pe Andreea Șerban de la Reff & Asociații, pe poziția de Partener
Practica de protecție a datelor este o componentă strategică a firmei Wolf Theiss, existând o cerere crescătoare în acest domeniu. Viitorul acestei arii este unul promițător, având în vedere majorarea volumului de date prelucrate și evoluțiile tehnologice rapide, spun avocații | Flavius Florea - Counsel: „Un aspect cheie este legat de avansul tehnologic, cum ar fi utilizarea tot mai frecventă a inteligenței artificiale și provocările aferente respectării principiilor GDPR”
Noi promovări în echipa RTPR | Andreea Nedeloiu devine Counsel, alți cinci avocați au terminat stagiatura și vin pe poziția de Associate
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...