ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Cumpărăturile de pe site-urile din afară şi livrările externe dublează volumul coletelor procesate de Packeta România, în 2022

21 Decembrie 2022   |   Agerpres

Cele mai mari vânzări, care au dus la volume în creştere, anul acesta, în industria de curierat, au fost generate de comercializarea produselor din industriile de fashion, de îngrijire personală, înfrumuseţare, cosmetică şi IT&C, în special echipamente electronice şi electrocasnice.

 
 
de pe site-urile din afară şi livrările externe au dublat volumul coletelor procesate de Packeta România în 2022, care a ajuns la o reţea de aproape 1.000 de puncte pick-up.

Potrivit unui comunicat al companiei, extinderea magazinelor online în afara ţărilor de origine şi introducerea României pe lista zonelor de livrare, concomitent cu creşterea numărului de magazine online româneşti care intră în pieţe noi, a generat o dublare a numărului de colete procesate anul acesta de Packeta România, sucursala locală a Packeta Group, platformă digitală globală pentru comerţul online şi compania cu cea mai mare reţea de puncte pick-up din Europa Centrală şi de Est.

Şi livrările cross-border s-au dublat în 2022, faţă de 2021, pe fondul creşterii comenzilor online, dar şi a îmbunătăţirii serviciilor de livrare, şi a extinderii acestora în noi regiuni. Totodată, volumele de colete s-au dublat datorită creşterii numărului de noi magazine online internaţionale care livrează către clienţii din România.


"Tot mai multe magazine online româneşti au înţeles că activitatea comercială nu se opreşte la graniţele geografice, iar în afară există o piaţă enormă, de sute de milioane de potenţiali clienţi. Produsele din România sunt foarte apreciate în Europa, mai ales în Diaspora. Aici, Packeta facilitează conectarea bidirecţională a magazinelor online şi a sellerilor cu clienţii finali printr-un sistem logistic foarte bine pus la punct", a declarat Alexandr Jeleascov, CEO Packeta România.

Cele mai mari vânzări, care au dus la volume în creştere, anul acesta, în industria de curierat, au fost generate de comercializarea produselor din industriile de fashion, de îngrijire personală, înfrumuseţare, cosmetică şi IT&C, în special echipamente electronice şi electrocasnice.

Compania precizează că livrarea la punctele pick-up şi la lockere a fost metoda folosită de tot mai mulţi români care au apreciat anul acesta, mai mult ca oricând, mobilitatea şi independenţa privind ridicarea comenzilor în funcţie de propriul program.

Schimbarea comportamentului consumatorilor în această direcţie a marcat şi strategia Packeta România din acest an care, în demersul de a susţine aceste nevoi ale clienţilor, în contextul cererii crescute de soluţii alternative de livrare din partea magazinelor online şi pe fondul cererii mari de locaţii de proximitate, de unde clienţii magazinelor online partenere Packeta România îşi pot ridica produsele comandate, a crescut reţeaua de puncte pick-up la nivelul României la aproape 1.000 de astfel de locaţii, se arată în comunicat.

"În ciuda provocărilor de anul acesta, date de războiul din Ucraina, de criza energetică, de creşterea preţurilor la combustibil, de instabilitatea politică şi economică şi de inflaţie, care au creat incertitudini în legătură cu evoluţia business-ului şi a industriei, am reuşit să fim în grafic din punctul de vedere al vânzărilor estimate la începutul anului şi să atingem dublarea veniturilor", a mai spus Alexandr Jeleascov.

Packeta România este o platformă digitală globală pentru comerţul online, membră a Packeta Group, prezentă pe piaţa din România încă din 2017. Compania are ca scop facilitarea procesului logistic pentru selleri şi magazine online prin multiple servicii de livrare, fără a impune clienţilor finali locul şi ora ridicării produselor. Acest lucru este posibil datorită unei reţele extinse de peste 13.000 de puncte pick-up proprii şi peste 5.800 de Z-Box-uri în reţeaua internaţională a Packeta Group şi alte 139.000 de puncte pick-up partenere în toată Europa.

În anul 2021, grupul Packeta a transportat mai mult de 73 de milioane de colete şi colaborează, în prezent, cu peste 46.000 de magazine online şi selleri persoane juridice. Magazinele online îşi pot expedia coletele nu numai la nivel naţional, ci şi la nivel internaţional, în toate cele 27 de ţări din Uniunea Europeană, plus Marea Britanie, SUA, Elveţia, Liechtenstein, Emiratele Arabe Unite, Israel şi Turcia.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 7229 / 19466
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
INTERVIURI ESENȚIALE | Portofoliul de investigații internaționale a crescut semnificativ în cadrul biroului Clifford Chance din București în ultimii ani, devenind o adevărată carte de vizită pentru practica din Romania. De vorbă cu Daniel Badea (Managing Partner) și Sabina Crângașu Huțanu (Counsel), despre modul în care funcționează o echipă de avocați români de top, implicată în mod constant în cele mai complexe litigii și investigații de anvergură din Europa
Women in Business Law EMEA Awards 2025 | CMS câștigă titlul de de “Firma anului în România”. Un avocat in-house local, desemnat ”General Counsel of the Year” pentru regiune
LegiTeam: Atorney at Law (0 - 2 years) - Dispute Resolution | Reff & Associates
Tranzacție rară pe piața românească | Cum au lucrat avocații Legal Ground în proiectul legat de achiziția unor obligațiuni ‘tokenizate’, înregistrate și tranzacționate prin sistemul blockchain. Mihai Dudoiu (Partener): ”Pe lângă aspectele comune unor proiecte de finanțare ‘clasice’, a fost necesară integrarea unei componente de fintech. Arhitectura juridică a trebuit adaptată unui cadru relativ nou și încă în formare din punct de vedere normativ”
Clifford Chance a asistat băncile în legătură cu emisiunea record de 1,5 miliarde RON a Băncii Transilvania, prima sa emisiune de obligațiuni sustenabile denominată în lei. Proiect coordonat din București, cu avocați din Londra în echipă
BizLawyer îi prezintă pe avocații care au devenit parteneri în ultimele runde de promovări | Corina Roman, avocat format în câteva firme mari, spune că a regăsit „cu drag”, la BACIU PARTNERS, aceeași preocupare pentru knowledge și dedicare față de mandatele primite de la clienți. “Nu am crezut niciodată că voi lucra într-un proiect cu sateliți, dar iată că aici am avut această ocazie. Și mi-a plăcut enorm, pentru că m-a scos din zona de confort. Acum, datorită acelei experiențe, știm mai multe și putem explora și acest tip de proiecte la nivel de echipă”
Employment | Pe parcursul ultimului an, s-a remarcat o preocupare crescută din partea angajatorilor pentru „descifrarea” obligațiilor tot mai complexe care le revin în temeiul legislației de dată recentă, spun avocații specializați în Dreptul Muncii de la PNSA. De vorbă cu Ioana Cazacu, coordonatoarea practicii, despre noutățile din legislația muncii, solicitările clienților și mandatele complexe în care a fost implicată echipa
BRD coordonează un club loan de 190 mil. € pentru NE Property BV. Avocații CMS au consiliat consorțiul bancar în această finanțare
LegiTeam: Lawyer - Corporate M&A | Reff & Associates
Cine sunt campionii pieței locale evidențiați în ultimul clasament IP Stars 2025 | Baciu Partners are cele mai multe recomandări în prima bandă din domeniul mărcilor. ZRVP și Dincă & Speciac sunt pe primul palier al performanței, urmate de Mușat & Asociații și NNDKP
CMS își consolidează echipa din România prin promovarea a șapte avocați | Horea Popescu, managing partner CMS România: ”Aceste promovări reflectă nu doar calitatea muncii lor, ci și energia și dedicarea cu care aduc rezultate remarcabile clienților noștri și ne poziționează perfect pentru a ne continua creșterea și dezvoltarea competențelor”
LegiTeam | Mitel & Asociații recrutează avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...