ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Cumpărăturile de pe site-urile din afară şi livrările externe dublează volumul coletelor procesate de Packeta România, în 2022

21 Decembrie 2022   |   Agerpres

Cele mai mari vânzări, care au dus la volume în creştere, anul acesta, în industria de curierat, au fost generate de comercializarea produselor din industriile de fashion, de îngrijire personală, înfrumuseţare, cosmetică şi IT&C, în special echipamente electronice şi electrocasnice.

 
 
de pe site-urile din afară şi livrările externe au dublat volumul coletelor procesate de Packeta România în 2022, care a ajuns la o reţea de aproape 1.000 de puncte pick-up.

Potrivit unui comunicat al companiei, extinderea magazinelor online în afara ţărilor de origine şi introducerea României pe lista zonelor de livrare, concomitent cu creşterea numărului de magazine online româneşti care intră în pieţe noi, a generat o dublare a numărului de colete procesate anul acesta de Packeta România, sucursala locală a Packeta Group, platformă digitală globală pentru comerţul online şi compania cu cea mai mare reţea de puncte pick-up din Europa Centrală şi de Est.

Şi livrările cross-border s-au dublat în 2022, faţă de 2021, pe fondul creşterii comenzilor online, dar şi a îmbunătăţirii serviciilor de livrare, şi a extinderii acestora în noi regiuni. Totodată, volumele de colete s-au dublat datorită creşterii numărului de noi magazine online internaţionale care livrează către clienţii din România.


"Tot mai multe magazine online româneşti au înţeles că activitatea comercială nu se opreşte la graniţele geografice, iar în afară există o piaţă enormă, de sute de milioane de potenţiali clienţi. Produsele din România sunt foarte apreciate în Europa, mai ales în Diaspora. Aici, Packeta facilitează conectarea bidirecţională a magazinelor online şi a sellerilor cu clienţii finali printr-un sistem logistic foarte bine pus la punct", a declarat Alexandr Jeleascov, CEO Packeta România.

Cele mai mari vânzări, care au dus la volume în creştere, anul acesta, în industria de curierat, au fost generate de comercializarea produselor din industriile de fashion, de îngrijire personală, înfrumuseţare, cosmetică şi IT&C, în special echipamente electronice şi electrocasnice.

Compania precizează că livrarea la punctele pick-up şi la lockere a fost metoda folosită de tot mai mulţi români care au apreciat anul acesta, mai mult ca oricând, mobilitatea şi independenţa privind ridicarea comenzilor în funcţie de propriul program.

Schimbarea comportamentului consumatorilor în această direcţie a marcat şi strategia Packeta România din acest an care, în demersul de a susţine aceste nevoi ale clienţilor, în contextul cererii crescute de soluţii alternative de livrare din partea magazinelor online şi pe fondul cererii mari de locaţii de proximitate, de unde clienţii magazinelor online partenere Packeta România îşi pot ridica produsele comandate, a crescut reţeaua de puncte pick-up la nivelul României la aproape 1.000 de astfel de locaţii, se arată în comunicat.

"În ciuda provocărilor de anul acesta, date de războiul din Ucraina, de criza energetică, de creşterea preţurilor la combustibil, de instabilitatea politică şi economică şi de inflaţie, care au creat incertitudini în legătură cu evoluţia business-ului şi a industriei, am reuşit să fim în grafic din punctul de vedere al vânzărilor estimate la începutul anului şi să atingem dublarea veniturilor", a mai spus Alexandr Jeleascov.

Packeta România este o platformă digitală globală pentru comerţul online, membră a Packeta Group, prezentă pe piaţa din România încă din 2017. Compania are ca scop facilitarea procesului logistic pentru selleri şi magazine online prin multiple servicii de livrare, fără a impune clienţilor finali locul şi ora ridicării produselor. Acest lucru este posibil datorită unei reţele extinse de peste 13.000 de puncte pick-up proprii şi peste 5.800 de Z-Box-uri în reţeaua internaţională a Packeta Group şi alte 139.000 de puncte pick-up partenere în toată Europa.

În anul 2021, grupul Packeta a transportat mai mult de 73 de milioane de colete şi colaborează, în prezent, cu peste 46.000 de magazine online şi selleri persoane juridice. Magazinele online îşi pot expedia coletele nu numai la nivel naţional, ci şi la nivel internaţional, în toate cele 27 de ţări din Uniunea Europeană, plus Marea Britanie, SUA, Elveţia, Liechtenstein, Emiratele Arabe Unite, Israel şi Turcia.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 6007 / 18244
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Primele mișcări pe piața muncii din avocatură | Băncilă Diaconu & Asociații recrutează un partener de la Stratulat Albulescu și un fost Head of Legal din sectorul bancar se alătură firmei Rizoiu & Asociații
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...