ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

DSV Road: Cererea pentru transport intermodal a crescut cu 30% în 2022

09 Noiembrie 2022   |   BizLawyer

Luând în calcul cererea tot mai mare pentru multiple servicii de transport, în 2022, DSV Road se așteaptă la o creștere de 40% a business-ului comparativ cu anul trecut, estimând o cifră de afaceri de 70 milioane de euro.

 
 
Cererea pentru transport intermodal a crescut cu 30% în perioada ianuarie-octombrie 2022 comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, datorită eficienței acestui tip de transport, dar și pe fondul crizei de camioane și de șoferi în Europa, potrivit datelor DSV Road, una dintre cele mai mari companii de transport de mărfuri din Europa.

Transportul intermodal, care reprezintă combinarea a două tipuri de transport, spre exemplu rutier și feroviar, contribuie la dinamismul utilizării camioanelor pe distanțe scurte, dar și la efectul benefic al folosirii liniei feroviare electrificate.

Astfel, transportul intermodal este ales de companiile din România pentru disponibilitatea capacității stabile de transport, pentru costurile mai puțin fluctuante comparativ cu cele de transport rutier, pentru capacitatea utilă de încărcare mărită si, în mod special, pentru impactul redus asupra mediului înconjurător. Ca urmare, în 2022, transportul intermodal a trecut pe locul doi, după transportul de tip grupaj, în topul celor mai vândute servicii de transport de către DSV Road.


“Pentru a răspunde cererii ridicate de servicii de transport, în lipsa capacității din piață, noi, la DSV Road, am pus cap la cap o serie de soluții. Cea de care suntem mândri că reușim să o dezvoltam este soluția de transport intermodal pentru capacitatea mare de transport. Astfel, investim în flota de unități intermodale, îmbunătățim  rutele, optimizăm capacitatea de încărcare în camioane și încheiem parteneriate stabile cu principalii furnizori de transport feroviar din Europa. Mulți clienți preferă transportul de tip intermodal datorită stabilității costurilor și siguranței capacității, dar și pentru că este o metodă eficientă de reducere a emisiilor de CO2, o mare parte din companii fiind interesate de soluții de protejare a mediului”, declară Sergiu Iordache, Managing Director DSV Road.

În România, cea mai intensă activitate este în nodul intermodal Curtici, județul Arad. Fiind o opțiune stabilă de transport, compania preconizează că soluția de transport intermodal va fi una dintre cele mai cerute variante de transport de firmele din România, DSV Road estimând o creștere a cererii acestui tip de transport de cel puțin 20% în 2023.

“Credem că va urma o evoluție spectaculoasă a cererii pentru transportul intermodal în România. Având în vedere capacitatea utilă de încărcare mărită și nivelul redus de poluare, comparativ cu transportul mărfurilor pe cale rutieră, transportul intermodal este o soluție optimă de transport verde. Soluțiile de sustenabilitate sunt tot mai căutate de companii pentru a obține certificări de reducere a amprentei de carbon, ca parte din strategia lor ESG și ca rațiune de business”, explică Sergiu Iordache.

Luând în calcul cererea tot mai mare pentru multiple servicii de transport, în 2022, DSV Road se așteaptă la o creștere de 40% a business-ului comparativ cu anul trecut, estimând o cifră de afaceri de 70 milioane de euro.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 6578 / 18244
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Primele mișcări pe piața muncii din avocatură | Băncilă Diaconu & Asociații recrutează un partener de la Stratulat Albulescu și un fost Head of Legal din sectorul bancar se alătură firmei Rizoiu & Asociații
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...