ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

DSV Road: 2022, un an spectaculos pentru industria de transport de mărfuri

30 Ianuarie 2023   |   BizLawyer

România este una dintre cele mai importante piețe din regiune pentru grupul danez DSV, prezent local de aproape 30 de ani. Astfel, pentru 2023, compania se așteaptă la o creștere a business-ului cu 10%.

 
 
După doi ani de pandemie care a încetinit creșterea în numeroase domenii, industria de transport de mărfuri a crescut cu viteză, 2022 fiind un an spectaculos pentru companiile din domeniu, pe fondul cererii tot mai mari pentru servicii de transport, este concluzia DSV Road, una dintre cele mai mari companii de servicii de transport din România și Europa.

Astfel, în acest context, anul trecut DSV Road a înregistrat o cifră de afaceri de 70 de milioane de euro, mai mare cu 40% decât în 2021, datorită creșterii numărului de clienți și a cererii pentru toate tipurile de transport, în special grupaj și intermodal.

“2022 a fost unul dintre cei mai buni ani, cu adevărat spectaculos, pentru industria de transport de mărfuri, cu o creștere accelerată a cererii care s-a resimțit în special din al doilea trimestru. Creșterea cea mai mare s-a înregistrat în activitatea de import de mărfuri, însă și partea de exporturi a cunoscut o perioadă efervescentă anul trecut. Creșterea consumului, alături de deschiderea a tot mai multe magazine fizice și expansiunea ecommerce-ului, a generat creșteri pe toate tipurile de transport în cadrul DSV Road”, declară Sergiu Iordache, Managing Director DSV Road.


Astfel, la nivel de business, în 2022, volumele DSV Road au crescut cu aproximativ 50% datorită  oportunităţilor pe care compania le-a maximizat și extinderii portofoliului de clienți și de subcontractori.
Totodată, creșteri mari, în jur de 40%, au fost înregistrate pentru serviciile de transport în regim grupaj, mai ales în contexul inflației. Transportul de tip grupaj permite încărcarea unui singur camion cu mărfurile mai multor companii, cu greutăți între 10 kg 2.500 kg, cu destinatari diferiți, ceea ce ajută la optimizarea costurilor cu transportul de produse până la 80% pentru companii. În acest context, serviciile de transport în regim grupaj reprezintă aproximativ 60% din business-ul DSV Road în România, urmat de transportul intermodal.

De asemenea, cererea pentru transportul intermodal, care presupune combinarea transportului feroviar și a celui rutier, pentru aducerea de bunuri în România, a crescut cu 30% anul trecut, acest tip de transport plasându-se pe locul doi în topul celor mai vândute servicii de către DSV Road pe piața locală.

“Transportul mărfurilor în regim de grupaj sau intermodal va continua să domine pe piață, atât pentru că reprezintă modalități de reducere a costurilor în companii, cât și pentru că firmele din România sunt tot mai interesate să reducă impactul asupra mediului. Iar în acest caz transportul intermodal are un rol esențial, ajutând companiile în strategia lor de atingere a obiectivelor ESG, iar pe noi, la DSV Road, să atingem ținta de reducere a emisiilor de carbon cu până la 40% până în 2030”, explică Sergiu Iordache.

Totodată, o creștere importantă a înregistrat-o și cererea pentru transport intern de mărfuri, de 25%, și ca urmare a extinderii marilor lanțuri de magazine pe teritoriul României.

În 2022, DSV Road a transportat peste 600.000 de tone de marfă, în special din categoriile automotive, chimicale, IT&C, fashion, pharma și electro-IT, pentru companii mari, medi și micii. Cele mai mari cantităţi de mărfuri au provenit din Germania, Ungaria şi Italia, iar în ceea ce priveṣte exporturile cel mai mare volum de marfă s-a transportat către Germania, Italia şi Ungaria.

România este una dintre cele mai importante piețe din regiune pentru grupul danez DSV, prezent local de aproape 30 de ani. Astfel, pentru 2023, compania se așteaptă la o creștere a business-ului cu 10%.

Despre DSV Road
DSV Road este unul dintre cei mai mari transportatori din România și Europa, oferind servicii complete de transport – regim grupaj, încărcare parțială (less than truckload) și încărcare completă (full truck load), dar și servicii de transport pe bază de combustibil bio, ca parte din misiunea companiei de a reduce poluarea. DSV Road este una din entitățile juridice ale grupul DSV, prezent în România din 1994, alături de DSV Solutions și DSV Air&Sea.
Parte din grupul danez DSV Global Transport & Logistics, compania DSV are activitate în 13 orașe din România. DSV oferă servicii complete de transport și logistică pe toate tipurile de transport (rutier, aerian, maritim și feroviar), servicii multimodale și servicii de depozitare și fulfilment pentru industrii ca retail, pharma, automotive și altele. DSV România investește constant în automatizarea operațiunilor de business pentru a eficientiza gestionarea și distribuția mărfurilor și în digitalizarea colaborării cu clienții, oferind posibilitatea de rezervare și urmărire în timp real a produselor prin aplicația myDSV. De asemenea, pentru a proteja mediul înconjurător, compania a creat divizia green transport pentru servicii de transport verde și programe de sustenabilitate care reduc cantitatea de emisii de carbon.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 5663 / 18244
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Primele mișcări pe piața muncii din avocatură | Băncilă Diaconu & Asociații recrutează un partener de la Stratulat Albulescu și un fost Head of Legal din sectorul bancar se alătură firmei Rizoiu & Asociații
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...