
Foerch România a investit aproape 4 mil. € ȋntr-un sediu propriu și estimează afaceri ȋn creștere, de peste 13 mil. E, ȋn 2023
18 Septembrie 2023
BizLawyerCompania a ajuns la peste 15.000 parteneri, din industrii diverse, precum cea auto (55% din CA) sau construcții (35% din CA).
Foerch România, una dintre companiile de top ȋn vânzări de articole consumabile, de montaj şi de ancorare pentru construcții, ateliere şi industrie, parte a concern-ului german Foerch, sărbătorește, anul acesta, 15 ani de prezență pe piața locală, cu un nou sediu, ȋn Brașov, ȋn valoare de aproape 4 milioane de euro. Cifra de afaceri estimată pentru 2023 este de peste 13 milioane de euro, ȋn creștere cu 10% față de 2022. Ȋn ultimul deceniu și jumătate, Foerch România și-a extins constant echipa, de la 74 de angajați (2008), la 162 (prezent) și continuă să caute noi membri pentru a susține dezvoltarea. Ȋn ceea ce privește portofoliul de produse, compania a pornit cu 30.000 de articole și a ajuns, astăzi, la peste 150.000.
“Suntem într-un moment de triplă sărbătoare, în care aniversăm 60 de ani de la înființarea grupului, 15 ani de la debutul activității în România și mutarea în casă nouă, după o investiție de peste 3,8 mil euro.
M-am alăturat echipei Foerch la jumătatea anului 2010, iar la finalul acelui an, am înregistrat o cifră de afaceri de 10 milioane de lei și am închis primul an fără pierderi. Discutam atunci, cu conducerea concern-ului, planuri de dezvoltare a business-ului și ne propuneam să dublăm vânzările, ceea ce la momentul respectiv ni se părea o super provocare pentru echipa de aici. La 13 ani distanță, estimăm o cifră de afaceri de peste 13 mil. de euro. Evoluția nu ar fi fost posibilă fără încrederea conducerii grupului, atât în potențialul economic al României, cât și în echipa locală Foerch”, spune Liviu Șonea, Director General Foerch România.
De la debutul pe piața locală, Foerch România a crescut constant, din punct de vedere al cifrei de afaceri și al numărului de clienți. Compania a ajuns la peste 15.000 parteneri, din industrii diverse, precum cea auto (55% din CA) sau construcții (35% din CA).
Compania a pornit cu 74 de angajați, ȋn 2008, și a extins echipa, până la 162 de membri, dintre care 123 de consultanți de vânzări și 37 personal birouri și logistică. 17 persoane sunt ȋn firmă ȋncă de la ȋnceput. Foerch caută, ȋn continuare, noi colegi, din dorința de a răspunde nevoilor a cât mai mulți clienți, din diverse industrii.
Evoluția portofoliului de produse este, de asemenea, impresionantă – de la distribuția a peste 30.000 de articole ale companiei mamă, la peste 150.000 de articole, ale mai multor producători. Sortimentul actual cuprinde materiale consumabile, scule, produse chimice pentru atelier, dotare pentru ateliere, scule diamantate, produse chimice pentru construcţii, elemente de ancorare, izolaţii pentru ţevi, elemente de ventilaţie pentru acoperişuri şi multe altele.
Sediu nou, de peste 4.400 mp, ȋn Brașov
Noua construcție se desfășoară pe o suprafață de peste 4.400 mp, dintre care 3.300 mp reprezintă noul depozit și peste 1.100 mp constituie partea de birouri, săli de training și de ședințe. Ȋn interiorul depozitului, a fost amenajat un spațiu dedicat activității de servisare a produselor.
,,Noul sediu ne va ajuta să oferim servicii mai bune clienților și condiții optime pentru a ne extinde echipa. Filosofia noastră a fost întotdeauna să avem produsul adecvat nevoilor și aplicațiilor clientului, la calitatea necesară, ȋn cantitatea necesară și la momentul oportun. Investiția a fost gândită pentru a susține dezvoltarea companiei pe următorii cinci-zece ani, dar a fost proiectată astfel ȋncât să putem mări capacitatea de depozitare cu încă 1.800 mp și suprafața de birouri cu încă 350 mp, în momentul în care această extindere va fi necesară”, completează Liviu Șonea.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 3891 / 18658 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
BizLawyer celebrează începutul primăverii împreună cu doamnele din departamentele juridice
RTPR asistă AROBS la achiziția SVT Electronics. Alina Stăvaru (Partner) și Andrei Toșa (Managing Associate), în prim plan
LegiTeam: CMS CAMERON MCKENNA NABARRO OLSWANG LLP SCP is looking for: Associate | Corporate and M&A Practice Group (2-4 years definitive ̸ qualified lawyer)
bpv GRIGORESCU ȘTEFĂNICĂ a consiliat compania Autonom International în preluarea unui pachet de 20% din acțoiunile Eazy Asigurări
Lady Lawyer | De vorbă cu Ana-Maria Baciu, Managing Partner, BACIU PARTNERS: ”Experiența mea a arătat de cele mai multe ori că diferențele nu există între femei și bărbați, cât între oameni mai dispuși, și respectiv mai puțin dispuși, să accepte, să înțeleagă și să îmbrățișeze schimbarea, de orice fel ar fi aceasta”
Soluție de referință a avocaților Țuca Zbârcea & Asociații | Plafonarea prețului energiei electrice și gazelor naturale: Instanța decide că prevederile legale trebuie interpretate în favoarea consumatorilor
Decizie de referință a ICCJ în ceea ce privește revocarea ilegală de către Ministerul Finanțelor Publice a ajutorului de stat acordat unui operator economic | Echipa Mușat & Asociații care a obținut soluția, coordonată de Angela Porumb (Partner)
Lady Lawyer | De vorbă cu Mihaela Ion, Partener PNSA: ”În fiecare moment important al vieții mele profesionale am simțit cum fiecare om din jurul meu a contribuit la pașii ce au urmat. Povestea continuă de aproape 20 de ani alături de echipa PNSA, pe care o simt deja ca parte din familie; spun asta pentru că au fost prezenți în orice etapă a vieții și devenirii mele ca om”
Managing IP EMEA Awards 2025 | Muşat & Asociaţii, Baciu Partners, Milcev Burbea și Răzvan Dincă & Asociaţii, printre firmele aflate pe lista scurtă pentru titlul de “Firma anului în România” în fiecare dintre cele trei domenii analizate. Cum arată clasamentele întocmite de piața locală de ghidul juridic internațional specializat în IP
Cum lucrează avocații firmei Popescu & Asociații în proiectele care vizează accesarea ajutoarelor de stat, ce servicii integrate asigură clienților și care sunt strategiile pentru maximizarea șanselor de succes | Loredana Popescu (Partener): ”Rezultatele noastre includ un număr semnificativ de aplicații acceptate, creșterea rentabilității și succesul pe termen lung al afacerilor clienților”
Bondoc și Asociații SCA obține un nou succes în materia achizițiilor publice ce aduce clarificări importante în domeniu
Cum îi sprijină avocații GNP Guia Naghi și Partenerii pe clienții care solicită asistență în proiecte de obținere și implementare a ajutoarelor de stat și ce anume fac pentru a le spori șansele de succes | Manuela Guia (Managing Partner): „Considerăm că ar fi benefic să se acorde o atenție sporită industriilor cu potențial ridicat de creștere, cum ar fi tehnologiile verzi și digitalizarea. De asemenea, ar fi utilă o simplificare a procesului administrativ, pentru a facilita accesul mai rapid la finanțare și a reduce incertitudinea pentru investitori”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...