Foerch România a investit aproape 4 mil. € ȋntr-un sediu propriu și estimează afaceri ȋn creștere, de peste 13 mil. E, ȋn 2023
18 Septembrie 2023 BizLawyer
Compania a ajuns la peste 15.000 parteneri, din industrii diverse, precum cea auto (55% din CA) sau construcții (35% din CA).
Foerch România, una dintre companiile de top ȋn vânzări de articole consumabile, de montaj şi de ancorare pentru construcții, ateliere şi industrie, parte a concern-ului german Foerch, sărbătorește, anul acesta, 15 ani de prezență pe piața locală, cu un nou sediu, ȋn Brașov, ȋn valoare de aproape 4 milioane de euro. Cifra de afaceri estimată pentru 2023 este de peste 13 milioane de euro, ȋn creștere cu 10% față de 2022. Ȋn ultimul deceniu și jumătate, Foerch România și-a extins constant echipa, de la 74 de angajați (2008), la 162 (prezent) și continuă să caute noi membri pentru a susține dezvoltarea. Ȋn ceea ce privește portofoliul de produse, compania a pornit cu 30.000 de articole și a ajuns, astăzi, la peste 150.000.
“Suntem într-un moment de triplă sărbătoare, în care aniversăm 60 de ani de la înființarea grupului, 15 ani de la debutul activității în România și mutarea în casă nouă, după o investiție de peste 3,8 mil euro.
M-am alăturat echipei Foerch la jumătatea anului 2010, iar la finalul acelui an, am înregistrat o cifră de afaceri de 10 milioane de lei și am închis primul an fără pierderi. Discutam atunci, cu conducerea concern-ului, planuri de dezvoltare a business-ului și ne propuneam să dublăm vânzările, ceea ce la momentul respectiv ni se părea o super provocare pentru echipa de aici. La 13 ani distanță, estimăm o cifră de afaceri de peste 13 mil. de euro. Evoluția nu ar fi fost posibilă fără încrederea conducerii grupului, atât în potențialul economic al României, cât și în echipa locală Foerch”, spune Liviu Șonea, Director General Foerch România.
De la debutul pe piața locală, Foerch România a crescut constant, din punct de vedere al cifrei de afaceri și al numărului de clienți. Compania a ajuns la peste 15.000 parteneri, din industrii diverse, precum cea auto (55% din CA) sau construcții (35% din CA).
Compania a pornit cu 74 de angajați, ȋn 2008, și a extins echipa, până la 162 de membri, dintre care 123 de consultanți de vânzări și 37 personal birouri și logistică. 17 persoane sunt ȋn firmă ȋncă de la ȋnceput. Foerch caută, ȋn continuare, noi colegi, din dorința de a răspunde nevoilor a cât mai mulți clienți, din diverse industrii.
Evoluția portofoliului de produse este, de asemenea, impresionantă – de la distribuția a peste 30.000 de articole ale companiei mamă, la peste 150.000 de articole, ale mai multor producători. Sortimentul actual cuprinde materiale consumabile, scule, produse chimice pentru atelier, dotare pentru ateliere, scule diamantate, produse chimice pentru construcţii, elemente de ancorare, izolaţii pentru ţevi, elemente de ventilaţie pentru acoperişuri şi multe altele.
Sediu nou, de peste 4.400 mp, ȋn Brașov
Noua construcție se desfășoară pe o suprafață de peste 4.400 mp, dintre care 3.300 mp reprezintă noul depozit și peste 1.100 mp constituie partea de birouri, săli de training și de ședințe. Ȋn interiorul depozitului, a fost amenajat un spațiu dedicat activității de servisare a produselor.
,,Noul sediu ne va ajuta să oferim servicii mai bune clienților și condiții optime pentru a ne extinde echipa. Filosofia noastră a fost întotdeauna să avem produsul adecvat nevoilor și aplicațiilor clientului, la calitatea necesară, ȋn cantitatea necesară și la momentul oportun. Investiția a fost gândită pentru a susține dezvoltarea companiei pe următorii cinci-zece ani, dar a fost proiectată astfel ȋncât să putem mări capacitatea de depozitare cu încă 1.800 mp și suprafața de birouri cu încă 350 mp, în momentul în care această extindere va fi necesară”, completează Liviu Șonea.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 5600 / 20367 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
VIDEO-INTERVIURI ESENȚIALE | Horea Popescu, Managing Partner CMS Romania și Head of CEE Corporate M&A: De când coordonez practica de fuziuni și achiziții în CEE, este pentru prima dată când numărul tranzacțiilor din România este cel mai mare din regiune după primele nouă luni. A fost un an interesant din perspectiva private equity, însă investitorii strategici rămân în continuare cei de bază. Toate ariile de practică au fost foarte ocupate, dar finanțările și departamentul de Banking, cu mandate ce însumează 3 miliarde euro, ”poartă coroana” anul acesta
‘Leading lawyers’ in Romania | RTPR, NNDKP, CMS, TZA și PNSA au cei mai mulți avocaţi recomandaţi de IFLR 1000, ediția 2025. Ce firme sunt recomandate în practicile de M&A, Banking & Finance, Capital markets și Project development
Practica de Concurență de la Băncilă, Diaconu și Asociații își confirmă maturitatea prin claritate și execuție disciplinată, luciditate tactică și robustețe în decizie | De vorbă cu Claudia Grosu (Managing Associate) despre modul de lucru al unei echipe care anticipează, ordonează pașii esențiali și finalizează impecabil mandatele dificile
Într-un an cu investigații mai tehnice și presiune pe termene, DLA Piper România așază practica de Concurență pe trei piloni - oameni, metodă, ritm, astfel încât proiectarea strategiilor, controlul probelor și continuitatea între faze să producă cele mai bune rezultate | De vorbă cu membrii unei echipe sudate, condusă de lideri cu experiență și antrenată pe industrii sensibile, despre prudență juridică și curaj tactic, cooperare internă și rigoare probatorie, bazate pe înțelegerea fină a mediului de business și utilizarea tehnologiei ca multiplicator de acuratețe
CMS, alături de Buildcom EOOD la achiziția Argus în România. Echipă pluridisciplinară, cu Rodica Manea (Corporate M&A) și Cristina Reichmann în prim plan
Filip & Company a acordat asistență juridică companiei Instant Factoring în structurarea și implementarea unui parteneriat transfrontalier de securitizare în valoare de 30 de milioane EUR cu un fond din Luxemburg
Schoenherr a asistat fondatorii Calla Oradea în vânzarea unei participații majoritare către Integral Capital Group I Echipa, coordonată de Mădălina Neagu (partner)
Mușat & Asociații anunță cooptarea fostei președinte a Curții Supreme, Corina Corbu, în poziția de Partener Coordonator al Departamentului de Litigii | Gheorghe Mușat, Senior Partner: ”Este un mare câștig pentru firmă, pentru avocații firmei, pentru clienții firmei”
Filip & Company a oferit asistență juridică în legătură cu o nouă emisiune de obligațiuni corporative garantate de către Agroserv Măriuța, în valoare de 3 mil. €
Kinstellar asistă Integral Capital Group în achiziția unei participații majoritare la clinica de fertilizare in vitro Calla, prin subsidiara sa Embryos
Filip & Company a asistat consorțiul de bănci care a intermediat a doua emisiune de obligațiuni prin care Romgaz a atras 500 de mil. € de pe piețele internaționale| Alexandru Bîrsan (managing partner) și Olga Niță (partener) au coordonat echipa
Filip & Company a asistat BCR și BRD în legătură cu oferta publică inițială a Cris Tim Family Holding | Olga Niță (partener) și Alexandru Bîrsan (managing partner) au coordonat echipa
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





