ING lansează Business Deals, o platformă cu oferte speciale, negociate pentru antreprenori
17 Septembrie 2024
BizLawyerAntreprenorii au acces automat la oferte, direct din ING Business, platforma de internet banking dedicată acestora.
ING lansează Business Deals, o platformă în care antreprenorii au acces la oferte B2B, negociate de reprezentanții băncii, pentru nevoile afacerii lor. Clienții beneficiază de reduceri la o gamă largă de produse și servicii, de la facturare, la telefonie și internet, la aplicații dedicate managementului comenzilor și soluții de securitate cibernetică.
Antreprenorii au acces automat la oferte, direct din ING Business, platforma de internet banking dedicată acestora.
„Prin ING Business Deals, ne-am dorit să construim un ecosistem în care antreprenorii să aibă acces, cu doar câteva click-uri, la soluții pentru cât mai multe nevoi concrete de business, oferite de furnizori de încredere. Dincolo de serviciile bancare, ne propunem ca această platformă să devină un one-stop shop atât pentru afaceri la început de drum, cât și pentru cele în continuă creștere.
Antreprenorii au acces automat la oferte, direct din ING Business, platforma de internet banking dedicată acestora.
„Prin ING Business Deals, ne-am dorit să construim un ecosistem în care antreprenorii să aibă acces, cu doar câteva click-uri, la soluții pentru cât mai multe nevoi concrete de business, oferite de furnizori de încredere. Dincolo de serviciile bancare, ne propunem ca această platformă să devină un one-stop shop atât pentru afaceri la început de drum, cât și pentru cele în continuă creștere.
Ofertele speciale și reducerile sunt negociate special pentru antreprenorii ING. Pornim de la conversațiile cu clienții noștri despre serviciile pe care și le doresc, pe lângă cele bancare, și suntem mereu preocupați să adăugăm pentru ei noi parteneri și oferte preferențiale, care îi ajută să economisească.
Mai mult, toate inițiativele noastre converg în direcția de a oferi antreprenorilor instrumentele esențiale pentru a-și gestiona afacerea, într-o singură platformă, într-un mod cât mai simplu, eficient și în siguranță.” ¬– Luana Sorescu, Head of Easy Banking, în cadrul diviziei Business Banking ING Bank România.
Ofertele disponibile în ING Business Deals
• pentru serviciile de facturare, la programul Oblio. Antreprenorii pot accesa emiterea de facturi Oblio direct din ING Business;
• la orice operațiune înregistrată la Registrul Comerțului. În plus, toate aceste operațiuni pot fi efectuate online;
• la soluțiile de securitate cibernetică de la Bitdefender, pentru 10 dispozitive;
• telefoane bonus la abonamente de date și voce, precum și telefoane performante fără conectare de la 20 de euro, de la Vodafone;
• luni gratuite pentru orice soluție Edenred: card de masă, card de vacanță, card cadou sau card cultural.
Mai multe detalii despre ofertele pentru antreprenori și platforma ING Business Deals pot fi accesate pe pagina dedicată de pe site-ul ING.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 641 / 18203 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Țuca Zbârcea & Asociații a oferit asistență juridică în legătură cu obținerea unei facilități de credit în valoare de 29,5 mil. € de către o societate parte a Weerts Group
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...