ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

NETOPIA Payments: Valoarea totală procesată din tranzacțiile online cu cardul a crescut cu 55% în 2021 comparativ cu anul precedent

15 Februarie 2022   |   BizLawyer

Din datele companiei, în 2021, valoarea medie a unei tranzacții online prin intermediul cardurilor a crescut cu aprox. 12%, ajungând la 240 lei, de la 215 lei în 2020.

 
 
Potrivit NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, valoarea totală a tranzacțiilor online cu cardul procesate a crescut cu 55% în 2021 față de anul precedent, în timp ce numărul de tranzacții a înregistrat o creștere de 40%. Anul trecut, compania a înregistrat lunar o medie de 2 milioane de tranzacții digitale online, prin toate metodele de plată.

Pentru anul în curs, NETOPIA Payments estimează o creștere de cel puțin 35% a operațiunilor online cu cardul și de 15% pentru plățile prin SMS, bazată pe avansul previzionat la nivelul întregii industrii de e-commerce și pe eforturile de înrolare de noi comercianți parteneri.

Din datele companiei, în 2021, valoarea medie a unei tranzacții online prin intermediul cardurilor a crescut cu aprox. 12%, ajungând la 240 lei, de la 215 lei în 2020. În topul categoriilor de produse și servicii pentru care românii au făcut cel mai des plăți electronice anul trecut s-au numărat: utilitățile, retailul alimentar, IT&C, asigurările sau produsele de mobilier.  


În ceea ce privește dispozitivele preferate de români pentru a face achizițiile online, aproape 57% dintre aceștia au optat anul trecut pentru dispozitivele mobile, în timp ce 43% dintre clienții finali au ales desktop-ul.

Conform reprezentanților companiei, cea mai aglomerată lună din punct de vedere al volumului de tranzacții procesate de NETOPIA Payments în 2021 a fost luna noiembrie, perioadă în care mare parte a comercianților parteneri au organizat evenimentul Black Friday.  

Cei mai mulți comercianți noi care s-au înrolat în platformă anul trecut au provenit din industria HoReCa, urmată de cei din zona de produse bio și farmaceutice, tendință care s-a menținut din anul 2020, în contextul pandemiei.   

Obiectivele de business ale companiei pentru anul 2022 includ dezvoltarea unei platforme de administrare pentru comercianții parteneri unde aceștia vor găsi mai ușor informațiile și datele necesare. De asemenea, în această platformă dedicată, NETOPIA Payments va dezvolta un marketplace unde vor fi introduse constant diverse servicii de tip B2B cu scopul de a-i ajuta pe comercianții parteneri să-și eficientizeze afacerile online.

„O tendință importantă pe care am observat-o încă din 2020 este migrarea a tot mai multor business-uri din zona de HoReCa sau farma în online, trend potențat și de contextul pandemiei. Pentru 2022, ne dorim să fim în continuare alături de comercianții noștri parteneri, prin dezvoltarea unei platforme de administrare care să poată găsi mult mai rapid atât informațiile de care au nevoie, dar și diferite tipuri de servicii care să îi ajute în eficientizarea activității lor”, a declarat Horia Grozea, Director Vânzări și Marketing, NETOPIA Payments.

Peste 300 de milioane de SMS-uri trimise în 2021 prin serviciul web2SMS

Pandemia a accentuat nevoia business-urilor de a comunica cu clienții lor, fapt pentru care serviciul web2SMS, serviciul de SMS marketing dezvoltat de echipa NETOPIA, a înregistrat o creștere semnificativă. Astfel, în 2021, volumul total de SMS-uri trimise a crescut cu 30%, marcând al doilea an consecutiv în care serviciul web2SMS a depășit pragul de 300 de milioane de SMS-uri trimise anual.

În topul industriilor care au generat cele mai multe SMS-uri trimise în 2021 continuă să se remarce industria bancară (ce implică și SMS-urile tranzacționale), cea e-commerce, inclusiv companiile de curierat, precum și industria de marketing.

Datele web2SMS relevă o rată medie de conversie de aprox. 3% în ultimii doi ani înregistrată de parteneri prin acest canal de comunicare cu clientul final, în creștere comparativ cu 2019. Potrivit companiei, mesajele de tip SMS sunt deschise în proporție de 97% în primele 15 minute de la trimitere, ajungând ulterior până la 99%, iar în cazul în care există un link inclus în mesaj, rata acestuia de deschidere este de 23%.

„Pentru anul acesta, estimăm că vom păstra trendul ascendent în ceea ce privește volumul de SMS-uri trimise, aducând îmbunătățiri constante serviciului și, de asemenea, ne dorim să ne păstrăm poziția de lider de piață în România pe această nișă. Chiar dacă în contextul pandemiei, comunicarea față în față s-a mutat pe aplicațiile online, SMS-ul o să rămână un mediu de comunicare agreat de companii în relația cu clienții lor. De altfel, este și singurul canal disponibil inclusiv offline pe orice tip de telefon, iar beneficiile și avantajele comunicării vor exista întotdeauna întrucât serviciul este unul sigur și automatizat și se bucură de o încredere crescută atât din partea clienților, cât și a partenerilor noștri. Mai mult, pe piața din România, clienții finali s-au obișnuit ca mesajele SMS să provină de la companiile sau serviciile la care au apelat, și mai puțin de pe aplicații de tip chat, acestea fiind preferate mai mult pentru conversațiile personale”, adaugă Răzvan Petrică, Director web2SMS.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 8670 / 16943
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Senior Lawyer Employment | Reff & Associates
Cine sunt campionii pieței locale evidențiați în ultimul clasament IP Stars 2024 | Baciu Partners are cele mai multe recomandări în prima bandă din domeniul mărcilor. ZRVP și Răzvan Dincă & Asociaţii sunt pe primul palier al performanței, urmate de Mușat & Asociații și NNDKP
LegiTeam: Alătură-te echipei de avocați Mitel & Asociații!
Eurohold şi EIG au deschis oficial o procedură de arbitraj împotriva Guvernului României, cu miza de 500 mil. €. Avocații României se vor înfrunta cu Pinsent Masons şi Djingov, Gouginski, Kyutchukov & Velichkov
WH Partners, o firmă de avocatură din Malta, deschide primul birou din România în parteneriat cu Simion & Partners | James Scicluna, Co-fondator și Managing Partner WH Partners: „Lansarea WH Simion & Partners în București ne întărește angajamentul de a ne dezvolta firma mai departe de Malta într-un mod de care să beneficieze strategic clienții noștri. Abilitățile tranzacționale ale Cosminei Simion și experiența pe care aceasta și echipa ei o aduc în tehnologie, digital, media și divertisment completează perfect serviciile noastre”
Alpiq a obținut anularea integrală a unei decizii fiscale cu obligații de plată de cca. 158 mil. €. Sebastian Guțiu, Manging Partner Schoenherr: ”Această victorie majoră confirmă faptul că utilizăm abordarea corectă”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Daniela Bulacu, Head of Legal - Ringier România: “Viitorul este cel al dialogului la nivel de comunicate, fără implicarea orgoliilor personale. Cred că sunt necesare mai multe întâlniri profesionale unde putem să schimbăm opinii, să învățăm unii de la alții”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Alexandru Berea, General counsel la BCR: ”Prin colaborare putem genera schimbări semnificative nu doar în interiorul profesiei noastre, ci și în societate in general. Prin natura muncii noastre, nu numai că răspundem la nevoile imediate ale societății, dar suntem și arhitecți ai viitorului acesteia, contribuind la definirea și modelarea unui cadru normativ care să orienteze comportamentul și deciziile individuale și colective pe termen lung”
Finanțele au demarat procedura de selecție a firmelor de avocați pentru un proiect ce presupune asistență consistentă în baza dreptului englez. Contract pe 3 ani, tarife orare de cca. 1.900 lei
Mușat & Asociații câștigă prestigiosul premiu “Romania Firm of the Year” la LMG Life Sciences Awards EMEA 2024 în Londra | Paul George Buta, Managing Partner: “O recunoaștere internațională a eforturilor întregii firme în mandate extrem de sofisticate din domeniul life sciences, care au implicat un număr semnificativ de avocați”
LMG Life Sciences EMEA Awards 2024 | Adrian CHIRVASE, Partner în cadrul POPESCU & ASOCIAȚII, desemnat Avocatul Anului în White Collar Crime: ”Apreciez recunoașterea obținută și rămân implicat să susțin, la cele mai înalte standarde de excelență juridică, toate mandatele care ne sunt încredințate”
Schoenherr a asistat Piraeus Bank în legătură cu vânzarea participației sale într-un portofoliu de credite neperformante de 400 mil. € către APS. Partenerul Matei Florea a coordonat echipa implicată în Proiectul Delta, cel mai mare portofoliu de NPL tranzacţionat în România în ultimii 4 ani
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...