NETOPIA Payments: Valoarea totală procesată din tranzacțiile online cu cardul a crescut cu 55% în 2021 comparativ cu anul precedent
15 Februarie 2022
BizLawyerDin datele companiei, în 2021, valoarea medie a unei tranzacții online prin intermediul cardurilor a crescut cu aprox. 12%, ajungând la 240 lei, de la 215 lei în 2020.
Potrivit NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, valoarea totală a tranzacțiilor online cu cardul procesate a crescut cu 55% în 2021 față de anul precedent, în timp ce numărul de tranzacții a înregistrat o creștere de 40%. Anul trecut, compania a înregistrat lunar o medie de 2 milioane de tranzacții digitale online, prin toate metodele de plată.
Pentru anul în curs, NETOPIA Payments estimează o creștere de cel puțin 35% a operațiunilor online cu cardul și de 15% pentru plățile prin SMS, bazată pe avansul previzionat la nivelul întregii industrii de e-commerce și pe eforturile de înrolare de noi comercianți parteneri.
Din datele companiei, în 2021, valoarea medie a unei tranzacții online prin intermediul cardurilor a crescut cu aprox. 12%, ajungând la 240 lei, de la 215 lei în 2020. În topul categoriilor de produse și servicii pentru care românii au făcut cel mai des plăți electronice anul trecut s-au numărat: utilitățile, retailul alimentar, IT&C, asigurările sau produsele de mobilier.
Pentru anul în curs, NETOPIA Payments estimează o creștere de cel puțin 35% a operațiunilor online cu cardul și de 15% pentru plățile prin SMS, bazată pe avansul previzionat la nivelul întregii industrii de e-commerce și pe eforturile de înrolare de noi comercianți parteneri.
Din datele companiei, în 2021, valoarea medie a unei tranzacții online prin intermediul cardurilor a crescut cu aprox. 12%, ajungând la 240 lei, de la 215 lei în 2020. În topul categoriilor de produse și servicii pentru care românii au făcut cel mai des plăți electronice anul trecut s-au numărat: utilitățile, retailul alimentar, IT&C, asigurările sau produsele de mobilier.
În ceea ce privește dispozitivele preferate de români pentru a face achizițiile online, aproape 57% dintre aceștia au optat anul trecut pentru dispozitivele mobile, în timp ce 43% dintre clienții finali au ales desktop-ul.
Conform reprezentanților companiei, cea mai aglomerată lună din punct de vedere al volumului de tranzacții procesate de NETOPIA Payments în 2021 a fost luna noiembrie, perioadă în care mare parte a comercianților parteneri au organizat evenimentul Black Friday.
Cei mai mulți comercianți noi care s-au înrolat în platformă anul trecut au provenit din industria HoReCa, urmată de cei din zona de produse bio și farmaceutice, tendință care s-a menținut din anul 2020, în contextul pandemiei.
Obiectivele de business ale companiei pentru anul 2022 includ dezvoltarea unei platforme de administrare pentru comercianții parteneri unde aceștia vor găsi mai ușor informațiile și datele necesare. De asemenea, în această platformă dedicată, NETOPIA Payments va dezvolta un marketplace unde vor fi introduse constant diverse servicii de tip B2B cu scopul de a-i ajuta pe comercianții parteneri să-și eficientizeze afacerile online.
„O tendință importantă pe care am observat-o încă din 2020 este migrarea a tot mai multor business-uri din zona de HoReCa sau farma în online, trend potențat și de contextul pandemiei. Pentru 2022, ne dorim să fim în continuare alături de comercianții noștri parteneri, prin dezvoltarea unei platforme de administrare care să poată găsi mult mai rapid atât informațiile de care au nevoie, dar și diferite tipuri de servicii care să îi ajute în eficientizarea activității lor”, a declarat Horia Grozea, Director Vânzări și Marketing, NETOPIA Payments.
Peste 300 de milioane de SMS-uri trimise în 2021 prin serviciul web2SMS
Pandemia a accentuat nevoia business-urilor de a comunica cu clienții lor, fapt pentru care serviciul web2SMS, serviciul de SMS marketing dezvoltat de echipa NETOPIA, a înregistrat o creștere semnificativă. Astfel, în 2021, volumul total de SMS-uri trimise a crescut cu 30%, marcând al doilea an consecutiv în care serviciul web2SMS a depășit pragul de 300 de milioane de SMS-uri trimise anual.
În topul industriilor care au generat cele mai multe SMS-uri trimise în 2021 continuă să se remarce industria bancară (ce implică și SMS-urile tranzacționale), cea e-commerce, inclusiv companiile de curierat, precum și industria de marketing.
Datele web2SMS relevă o rată medie de conversie de aprox. 3% în ultimii doi ani înregistrată de parteneri prin acest canal de comunicare cu clientul final, în creștere comparativ cu 2019. Potrivit companiei, mesajele de tip SMS sunt deschise în proporție de 97% în primele 15 minute de la trimitere, ajungând ulterior până la 99%, iar în cazul în care există un link inclus în mesaj, rata acestuia de deschidere este de 23%.
„Pentru anul acesta, estimăm că vom păstra trendul ascendent în ceea ce privește volumul de SMS-uri trimise, aducând îmbunătățiri constante serviciului și, de asemenea, ne dorim să ne păstrăm poziția de lider de piață în România pe această nișă. Chiar dacă în contextul pandemiei, comunicarea față în față s-a mutat pe aplicațiile online, SMS-ul o să rămână un mediu de comunicare agreat de companii în relația cu clienții lor. De altfel, este și singurul canal disponibil inclusiv offline pe orice tip de telefon, iar beneficiile și avantajele comunicării vor exista întotdeauna întrucât serviciul este unul sigur și automatizat și se bucură de o încredere crescută atât din partea clienților, cât și a partenerilor noștri. Mai mult, pe piața din România, clienții finali s-au obișnuit ca mesajele SMS să provină de la companiile sau serviciile la care au apelat, și mai puțin de pe aplicații de tip chat, acestea fiind preferate mai mult pentru conversațiile personale”, adaugă Răzvan Petrică, Director web2SMS.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 9776 / 18049 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
INTERVIU | Transferul echipei de Tax and Finance de la Noerr către Kinstellar s-a finalizat cu succes. Iulian Sorescu, partener și unul dintre coordonatorii practicii: ”Mesajul nostru este unul de continuitate și de încredere. Pentru clienți, tranziția aduce accesul la o echipă și mai mare, cu o combinație de expertiză juridică și financiară care acoperă toate nevoile companiilor nu doar la nivel local, dar și la nivel internațional”
LegiTeam: Lawyer - Corporate M&A | Reff & Associates
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv | Litigii
RTPR, alături de Autonom Services la o nouă emisiune de obligațiuni corelate cu obiective de sustenabilitate. Echipa, coordonată de Mihai Ristici (Partener) și Vlad Stamatescu (Counsel)
Mergermarket - League Tables of Legal Advisors (Q3 2024) | Piața de M&A a continuat să se redreseze în primele nouă luni și a înregistrat creșteri de 18,8% la nivel global și de 23% în Europa. CMS, printre primele în clasamentul global și în Europa. Schoenherr și Wolf Theiss, număr mare de tranzacții asistate în Europa Centrală și de Est
(VIDEO) INTERVIURI ESENȚIALE | Horea Popescu, Managing Partner CMS România: ”Am avut privilegiul de a fi implicați în câteva dintre tranzacțiile esențiale din economie. Cifrele arată foarte bine, am învățat ce trebuie să facem pentru a merge odată cu curentul, dar și împotriva acestuia, când este cazul”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Laura Rudnyanszky, Global Regulatory Lead – Accenture, profesionist al Dreptului antrenat în proiecte complexe, care coordonează azi o echipă de avocați în reglementări globale: ”În carieră, îmi respect clienții și echipa, tratând fiecare provocare cu profesionalism și empatie. Aspirația mea este să ocup o poziție de conducere în cadrul unei organizații care valorizează inovația și responsabilitatea socială, unde să pot influența pozitiv modul în care se practică dreptul și cum se integrează tehnologia în procesele juridice”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Andreea Zvâc, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Wolf Theiss, despre mediul în care s-a împlinit profesional, implicare și valori: “În avocatură ai posibilitatea de a fi creativ și nu te plictisești niciodată. Pentru o evoluție sustenabilă și coerentă a unui avocat, munca și pasiunea ar trebui să fie pe primul loc”
UniCredit Bank a încheiat cu succes cea mai mare emisiune a sa pe piaţa locală de obligațiuni corporative negarantate, în valoare de 750 mil. lei. Clifford Chance Badea a asigurat consultanța juridică
BeeFast primește o nouă finanțare în valoare de 450.000 USD pentru extinderea internațională și dezvoltare. Avocații Baciu Partners, în tranzacție, cu o echipă coordonată de Corina Roman (Partener)
LegiTeam | MITEL & ASOCIAȚII recrutează avocat cu experiență (Real Estate)
LegiTeam: Voicu & Asociații is looking for business lawyers
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...