Novartis România obține certificarea internațională Top Employer 202
16 Februarie 2024 BizLawyer
• Compania comercializează în țara noastră peste 60 de medicamente originale • Peste 10.000 de ani de viață sănătoasă câștigați într-un an prin medicamentele dezvoltate de Novartis
La începutul acestui an, compania Novartis România a primit certificarea internațională Top Employer. Titlul este acordat de către Top Employers Institute, o autoritate globală în recunoașterea și evaluarea excelenței în strategii și practici de resurse umane.
Programul de certificare al Institutului implică un proces extins, care cuprinde o evaluare comprehensivă a performanțelor organizaționale privind cele mai bune practici în resurse umane. Acesta este primul an când Novartis România participă la acest proces de certificare și se alătură, astfel, celorlalte 18 țări din grup care dețin deja acest titlu.
Criteriile de evaluare pe baza cărora a fost obținută certificarea au acoperit: alinierea strategiei de resurse umane la strategia de afaceri a companiei și modelul de leadership, proiecte care vizează dezvoltarea organizațională, implementarea tehnologiilor digitale în resurse umane și mediul de lucru, construirea brandului de angajator, atragerea talentelor și procesul de integrare a acestora, gestionarea performanței, carierei și procesului de dezvoltare profesională, proiectele de wellbeing, precum și susținerea scopului și valorilor organizației, eticii și integrității, diversității, echității, incluziunii și sustenabilității.
Programul de certificare al Institutului implică un proces extins, care cuprinde o evaluare comprehensivă a performanțelor organizaționale privind cele mai bune practici în resurse umane. Acesta este primul an când Novartis România participă la acest proces de certificare și se alătură, astfel, celorlalte 18 țări din grup care dețin deja acest titlu.
Criteriile de evaluare pe baza cărora a fost obținută certificarea au acoperit: alinierea strategiei de resurse umane la strategia de afaceri a companiei și modelul de leadership, proiecte care vizează dezvoltarea organizațională, implementarea tehnologiilor digitale în resurse umane și mediul de lucru, construirea brandului de angajator, atragerea talentelor și procesul de integrare a acestora, gestionarea performanței, carierei și procesului de dezvoltare profesională, proiectele de wellbeing, precum și susținerea scopului și valorilor organizației, eticii și integrității, diversității, echității, incluziunii și sustenabilității.
Cu peste 550 de angajați în România, Novartis promovează o cultură orientată către oameni, în care fiecare membru al echipei poate evolua și avea un impact semnificativ în organizație și în societate.
Pe plan local, Novartis comercializează peste 60 de medicamente originale, iar în fabrica din Târgu Mureș se produc peste 4 milioane de cutii de medicamente inovatoare. Într-un singur an, aproape 1,5 milioane de pacienți din țara noastră au fost tratați cu medicamentele pe care Novartis le dezvoltă, fapt ce a dus la câștigarea a peste 10.000 de ani de viață sănătoasă (QALY).
„Această distincție ne onorează, deoarece subliniază angajamentul nostru dedicat standardelor înalte în managementul resurselor umane, dar și misiunea de a promova un mediu de lucru care încurajează talentul si inovația. Ne bucurăm că eforturile făcute în acest sens nu doar că au consolidat legăturile profesionale, dar au generat și un sentiment de apartenență care conturează identitatea echipei Novartis România. Continuăm, astfel, să inovăm și să redefinim modul în care înțelegem medicina, astfel încât să contribuim la o societate mai sănătoasă și prosperă”, declară Marcelo Rainer, Country President şi General Manager al Novartis România.
În anul 2023, Novartis a investit la nivel global 8,6 miliarde de USD în cercetare și dezvoltare, fiind unul dintre liderii globali indiferent de industrie. Având ca misiune fundamentală să reimagineze medicina, Novartis aspiră să devină cea mai apreciată și de încredere companie farmaceutică din lume, ce oferă medicamente inovatoare care atenuează cele mai mari poveri medicale ale societății. Drept urmare, anul trecut, Novartis a finalizat transformarea sa într-o companie axată exclusiv pe medicamente inovatoare, având ca prioritate patru domenii terapeutice: cardio-renale-metabolice, imunologie, neuroștiință și oncologie.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 3917 / 20250 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Biroul Kinstellar din București a fost alături de Repono AB în achiziția unui sistem de stocare pe bază de baterii în județul Argeș | Karim Nils Grueber (CEO Repono): ”Echipa Kinstellar a fost un partener excepțional pe parcursul acestei tranzacții. Expertiza lor în sectorul energetic, abordarea pragmatică și capacitatea de a răspunde rapid și eficient au fost esențiale pentru a ne ghida prin reglementările complexe ale României”
Bondoc și Asociații, consultanții vânzătorilor in tranzacția prin care Mplus, verticala de BPTO a grupului croat Bosqar, a preluat Valoris Center. Echipa, coordonată de Monica Iancu (partener) și și Gabriela Pop (managing counsel)
Bohâlțeanu și Asociații a asistat Microfruits SA în achiziționarea pachetului majoritar de acțiuni emise de Armătura SA, cu o echipă coordonată de Ionuț Bohâlțeanu (Managing Partner) | Proiectul a presupus o analiză juridică amplă și o coordonare atentă între toate părțile implicate
ITR World Tax 2026 | Brandurile din avocatura locală cu o activitate notabilă în domeniul taxelor urcă în top. NNDKP, CMS, PNSA, TZA, Schoenherr, Băncilă, Diaconu și Asociații, Mușat & Asociații sau Popescu & Asociații, printre cele mai bune firme locale evidențiate pe palierele de General corporate tax, Transfer pricing și Tax controversy
Baciu Partners și coordonatoarea sa au urcat pe primul loc pe podium la gala inaugurală Legal 500 - CEE Awards | Ana-Maria Baciu, după ce a primit distincția „Romania Lawyer of the Year”, iar BACIU PARTNERS a fost desemnată „CEE IP Firm of the Year”: ”Încrederea nu se câștigă printr-o conjunctură, ci prin consistență, prezență și prin convingerea că lucrurile pot fi mereu făcute altfel, în beneficiul direct al echipei și clienților. Standardul pe care îl impune este clar: să livrezi claritate și rigoare în permanență și să ai curajul să gândești diferit, înțelegând miza reală”
Legal500 a desemnat Clifford Chance Badea drept Casa de Avocatură a Anului în România în 2025 | Daniel Badea, Managing Partner: Premiile primite încununează aproape 20 de ani de excelență profesională, de-a lungul cărora ne-am consolidat poziția de lider pe piața de avocatură din România și din regiune, câștigând în paralel aprecierea întregii rețele globale Clifford Chance
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv Achiziții & Corporate| Consultanță
D&B David și Baias confirmă reziliența M&A: achiziții strategice dominante, mecanisme flexibile, grafic de lucru modelat de conformare și componenta tehnică. Echipa livrează soluții prompte în proiecte cu arhitectură complexă, aliniind interesele vânzătorilor cu obiectivele investitorilor și orchestrând integrarea post-closing | Anda Rojanschi (Partener): „Tranzacția de succes este aceea în care cele două afaceri se integrează după finalizarea deal-ului”. O regulă care devine rutină operațională prin rigoare, colaborare și coordonare interdisciplinară
Schoenherr lansează a cincea ediție a concursului de eseuri „law, sweet law‟, cu premii totale de 21.000 lei
Filip & Company a asistat ACP Credit în acordarea unei investiții de capital grupului Dental Elite Clinics. Alexandra Manciulea (partener) și Rebecca Marina (counsel) au coordonat echipa
ZRVP aniversează în 2025 trei decenii de avocatură | Cosmin Vasile, Managing Partner: “Am crescut organic, am construit fără grabă și fără artificii, și am ajuns aici pentru că am rămas fideli profesiei și valorilor ei. Rămânem, după 30 de ani, cu aceleași ținte primordiale: perfecțiunea juridică și formarea de avocați care să ne împărtășească pasiunea, valorile și viziunea”
Mitel & Asociații se remarcă în practica de Concurență prin rigoare și sincronizare, oferind clienților remedii țintite, viteză procedurală și certitudine în calendarul de closing | Sub coordonarea partenerului Șerban Suchea, firma asigură trasee clare de conformare, maximizează predictibilitatea autorizărilor și păstrează direcția tranzacțiilor într-un peisaj normativ exigent și bine articulat
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





