ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

PENNY mărește venitul minim net de intrare în companie pentru angajați cu 13,48% față de 2023

23 Septembrie 2024   |   R. T.

• Conform noii grile de salarizare, venitul minim net pentru angajații PENNY este de 3.584 de lei, acesta include și valoarea tichetelor de masă, tichete de sărbători și bonusuri de performanță cu grad mediu de îndeplinire.

 
 
În linie cu dezvoltarea strategică sănătoasă a companiei, PENNY investește în permanență în echipă. Astfel, programul de creștere a venitului angajaților din cele 381 de magazine și cele patru centre logistice din țară continuă, iar orice nou angajat al companiei, precum și angajații actuali, vor primi de acum un venit minim net de 3.584 lei. Acesta include bonurile de masă, tichete de sărbători și bonusuri de performanță cu grad mediu de îndeplinire.

Alături de creșterea venitului minim, angajații primesc numeroase beneficii salariale pentru momentele importante din viețile lor, printre care 1 salariu mediu la nașterea unui copil, vouchere pentru rechizite, vouchere pentru scutece pentru nou-născuți, 3 salarii de bază brute în luna pensionării.


În plus, PENNY oferă zile libere suplimentare față de pragul minim solicitat de autorități, care sunt acordate în funcție de vechimea în companie. De exemplu, pentru 10 ani petrecuți în companie, angajatul va beneficia de 27 de zile de concediu. Angajații primesc zile libere extra și pentru acțiuni de voluntariat, donare de sânge, ziua de naștere a angajatului, schimbarea domiciliului, căsătorie, decesul rudelor apropiate. Tăticii primesc zile libere la nașterea unui copil, dar și pentru cursul de puericultură, iar mămicile beneficiază de un număr de ore libere/lună pentru consultațiile prenatale.

De asemenea, angajații cu o vechime de peste patru ani sunt recompensați cu vouchere de vacanță. Valoarea voucherelor se calculează în funcție de numărul anilor petrecuți în companie. Un angajat care lucrează de peste 10 ani în echipa PENNY primește un voucher de 1.000 lei.

„La PENNY, succesul pornește de la oameni și datorită lor suntem mai buni în fiecare an. Oferim un pachet amplu de beneficii pentru că ne dorim ca angajații și viitorii angajați să simtă că sunt recunoscuți, tratați și recompensați corect în echipa noastră. De aceea, facem constant eforturi pentru ca ei să aibă un loc de muncă sigur, în care se pot dezvolta și învăța unii de la alții. Ne dorim să rămânem competitivi pe piață cu o paletă cât mai variată de beneficii pentru nevoile lor”, a declarat Raffaele Balestra, CFO PENNY România.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 606 / 18203
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Țuca Zbârcea & Asociații a oferit asistență juridică în legătură cu obținerea unei facilități de credit în valoare de 29,5 mil. € de către o societate parte a Weerts Group
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...