
Radu Oniga este noul director general al HORNBACH în România
29 Februarie 2024
BizLawyerÎn urma transferului de responsabilitate către Radu Oniga, Mugurel-Horia Rusu va continua să sprijine Grupul HORNBACH cu expertiza sa în calitate de consilier.
La începutul noului an financiar al HORNBACH, la 1 martie 2024, Radu Oniga va prelua funcția de director general al HORNBACH în România. El îi succedă lui Mugurel-Horia Rusu, care a deținut funcția de director general începând din 2005. În România, HORNBACH Baumarkt AG operează în prezent nouă magazine de materiale de construcții și grădinărit cu Drive In, precum și magazinul online hornbach.ro.
Radu Oniga (43 de ani) este cetățean român și a studiat în cadrul Academiei de Studii Economice București (secția cu predare în limba germană). A lucrat apoi ca achizitor de produse non-food în cadrul unei companii internaționale. În 2006, s-a alăturat companiei HORNBACH în calitate de angajat în domeniul achizițiilor (achizitor) pentru gama de produse din lemn, materiale de construcții și prefabricate. În 2017, a preluat conducerea regională a Departamentului e-business și, în această calitate, a jucat un rol-cheie în impulsionarea dezvoltării magazinului online din România și a digitalizării modelului de afaceri.
Radu Oniga (43 de ani) este cetățean român și a studiat în cadrul Academiei de Studii Economice București (secția cu predare în limba germană). A lucrat apoi ca achizitor de produse non-food în cadrul unei companii internaționale. În 2006, s-a alăturat companiei HORNBACH în calitate de angajat în domeniul achizițiilor (achizitor) pentru gama de produse din lemn, materiale de construcții și prefabricate. În 2017, a preluat conducerea regională a Departamentului e-business și, în această calitate, a jucat un rol-cheie în impulsionarea dezvoltării magazinului online din România și a digitalizării modelului de afaceri.
„Radu Oniga va continua dezvoltarea cu succes în România datorită experienței sale de mulți ani. Suntem încântați că am găsit un coleg atât de implicat și experimentat pentru această sarcină importantă”, a declarat Jan Hornbach, membru al Consiliului de Administrație al HORNBACH Baumarkt AG, responsabil pentru companiile naționale europene.
Mugurel-Horia Rusu, a cărui carieră la HORNBACH a început în Austria, în 1996, a contribuit la înființarea filialei din România. El a condus pe plan local magazinele HORNBACH, primul fiind deschis în București în anul 2007. În urma transferului de responsabilitate către Radu Oniga, Mugurel-Horia Rusu va continua să sprijine Grupul HORNBACH cu expertiza sa în calitate de consilier.
„Mugurel-Horia Rusu a fost un manager formator pentru colegii din compania noastră națională timp de peste 18 ani. A fost foarte activ pe plan operativ și a impus HORNBACH ca partener de încredere pentru proiecte și în România. Apreciem angajamentul său pentru dezvoltarea pozitivă din România și îi mulțumim din toată inima pentru acești ani de succes”, a spus Jan Hornbach.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 2281 / 18710 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv | Consultanță
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Invocarea excepției de necompetență a instanței în contextul existenței unei clauze compromisorii (Powered by ZRVP)
Cum lucrează echipa NNDKP, descrisă de ghidurile juridice internaționale drept ”prima opțiune pentru aspecte de concurență și ajutor de stat cu un grad ridicat de complexitate”, în astfel de proiecte și care sunt dificultățile cu care se confruntă clienții | Anca Diaconu, Partener NNDKP: ”Deși există multiple programe destinate susținerii investițiilor, criteriile de eligibilitate și condițiile specifice sunt, adesea, ambigue, iar interpretarea acestora nu este întotdeauna unitară”
Bulboacă & Asociații asistă Eazy Asigurări în tranzacția strategică cu Autonom Group
LegiTeam: CMS CAMERON MCKENNA NABARRO OLSWANG LLP SCP is looking for: Associate | Corporate and M&A Practice Group (2-4 years definitive ̸ qualified lawyer)
Interviurile primăverii | Ioana Gelepu, fondatoarea și coordonatoarea ‘Ioana Gelepu The Office Litigation & Enforcement’: ”Știința de carte, pasiunea și dedicarea sunt unisex”
Lady Lawyer | De vorbă cu Anda Călin - Managing Associate, Bohâlțeanu & Asociații: ”Prezența feminină este din ce în ce mai proeminentă în domeniul avocaturii de business, inclusiv în poziții de management. Atenția unei femei este cu precădere orientată spre detalii și o mai bună organizare”
Lady Lawyer | De vorbă cu Mihaela Ion, Partener PNSA: ”În fiecare moment important al vieții mele profesionale am simțit cum fiecare om din jurul meu a contribuit la pașii ce au urmat. Povestea continuă de aproape 20 de ani alături de echipa PNSA, pe care o simt deja ca parte din familie; spun asta pentru că au fost prezenți în orice etapă a vieții și devenirii mele ca om”
NNDKP promovează 12 avocați și consultanți în cadrul celei mai recente runde de promovare
Cum lucrează avocații firmei Popescu & Asociații în proiectele care vizează accesarea ajutoarelor de stat, ce servicii integrate asigură clienților și care sunt strategiile pentru maximizarea șanselor de succes | Loredana Popescu (Partener): ”Rezultatele noastre includ un număr semnificativ de aplicații acceptate, creșterea rentabilității și succesul pe termen lung al afacerilor clienților”
Managing IP EMEA Awards 2025 | Muşat & Asociaţii, Baciu Partners, Milcev Burbea și Răzvan Dincă & Asociaţii, printre firmele aflate pe lista scurtă pentru titlul de “Firma anului în România” în fiecare dintre cele trei domenii analizate. Cum arată clasamentele întocmite de piața locală de ghidul juridic internațional specializat în IP
Cum îi sprijină avocații GNP Guia Naghi și Partenerii pe clienții care solicită asistență în proiecte de obținere și implementare a ajutoarelor de stat și ce anume fac pentru a le spori șansele de succes | Manuela Guia (Managing Partner): „Considerăm că ar fi benefic să se acorde o atenție sporită industriilor cu potențial ridicat de creștere, cum ar fi tehnologiile verzi și digitalizarea. De asemenea, ar fi utilă o simplificare a procesului administrativ, pentru a facilita accesul mai rapid la finanțare și a reduce incertitudinea pentru investitori”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...