Radu Oniga este noul director general al HORNBACH în România
29 Februarie 2024
BizLawyerÎn urma transferului de responsabilitate către Radu Oniga, Mugurel-Horia Rusu va continua să sprijine Grupul HORNBACH cu expertiza sa în calitate de consilier.
La începutul noului an financiar al HORNBACH, la 1 martie 2024, Radu Oniga va prelua funcția de director general al HORNBACH în România. El îi succedă lui Mugurel-Horia Rusu, care a deținut funcția de director general începând din 2005. În România, HORNBACH Baumarkt AG operează în prezent nouă magazine de materiale de construcții și grădinărit cu Drive In, precum și magazinul online hornbach.ro.
Radu Oniga (43 de ani) este cetățean român și a studiat în cadrul Academiei de Studii Economice București (secția cu predare în limba germană). A lucrat apoi ca achizitor de produse non-food în cadrul unei companii internaționale. În 2006, s-a alăturat companiei HORNBACH în calitate de angajat în domeniul achizițiilor (achizitor) pentru gama de produse din lemn, materiale de construcții și prefabricate. În 2017, a preluat conducerea regională a Departamentului e-business și, în această calitate, a jucat un rol-cheie în impulsionarea dezvoltării magazinului online din România și a digitalizării modelului de afaceri.
Radu Oniga (43 de ani) este cetățean român și a studiat în cadrul Academiei de Studii Economice București (secția cu predare în limba germană). A lucrat apoi ca achizitor de produse non-food în cadrul unei companii internaționale. În 2006, s-a alăturat companiei HORNBACH în calitate de angajat în domeniul achizițiilor (achizitor) pentru gama de produse din lemn, materiale de construcții și prefabricate. În 2017, a preluat conducerea regională a Departamentului e-business și, în această calitate, a jucat un rol-cheie în impulsionarea dezvoltării magazinului online din România și a digitalizării modelului de afaceri.
„Radu Oniga va continua dezvoltarea cu succes în România datorită experienței sale de mulți ani. Suntem încântați că am găsit un coleg atât de implicat și experimentat pentru această sarcină importantă”, a declarat Jan Hornbach, membru al Consiliului de Administrație al HORNBACH Baumarkt AG, responsabil pentru companiile naționale europene.
Mugurel-Horia Rusu, a cărui carieră la HORNBACH a început în Austria, în 1996, a contribuit la înființarea filialei din România. El a condus pe plan local magazinele HORNBACH, primul fiind deschis în București în anul 2007. În urma transferului de responsabilitate către Radu Oniga, Mugurel-Horia Rusu va continua să sprijine Grupul HORNBACH cu expertiza sa în calitate de consilier.
„Mugurel-Horia Rusu a fost un manager formator pentru colegii din compania noastră națională timp de peste 18 ani. A fost foarte activ pe plan operativ și a impus HORNBACH ca partener de încredere pentru proiecte și în România. Apreciem angajamentul său pentru dezvoltarea pozitivă din România și îi mulțumim din toată inima pentru acești ani de succes”, a spus Jan Hornbach.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 1839 / 18268 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Filip & Company asistă Credit Europe Bank România în fuziunea transfrontalieră cu Credit Europe Bank NV | Partenerele Alexandra Manciulea și Eliza Baias au coordonat echipa. Modificarea semnificativă a cadrului legislativ pe parcursul pregătirii acestei fuziuni a adăugat complexitate proiectului, spun avocații
Primele mișcări pe piața muncii din avocatură | Băncilă Diaconu & Asociații recrutează un partener de la Stratulat Albulescu și un fost Head of Legal din sectorul bancar se alătură firmei Rizoiu & Asociații
Filip & Company a asistat grupul Qemetica în vânzarea activelor aferente producției de sodă calcinată și silicați de sodiu din România. Partenerii Alexandru Bîrsan și Eliza Baias au coordonat echipele
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...