SeedBlink lansează programul ESOP Design pentru a susține antreprenorii români să-și recompenseze angajații prin acțiuni
20 Februarie 2024
BizLawyerProgramul este lansat în colaborare cu Mavers Tax Advisory și Andronic x Partners și este adaptat specificului juridic și fiscal din România
SeedBlink, în colaborare cu Mavers Tax Advisory și Andronic x Partners, a anunțat astăzi lansarea ESOP Design, o soluție all-in-one creată în premieră în România pentru startup-urile care doresc să integreze recompensarea angajaților prin părți sociale sau acțiuni în strategia lor de creștere.
Prin experiența specialiștilor în domeniul juridic, fiscal și al gestionării digitale, acest pachet simplifică procesul de creare și gestionare a Planurilor de Opțiuni pentru Angajați (ESOP) pentru companiile românești, oferind fondatorilor uneltele și expertiza necesare pentru a implementa ESOP-uri eficiente, adaptate specificului juridic și fiscal din România.
Parteneriatul ESOP Design se aliniază angajamentului strategic al SeedBlink de a promova creșterea numărului de persoane care dețin părți sociale sau acțiuni în România și Europa. În 2024, SeedBlink își intensifică eforturile de a scala platforma de equity management Nimity, simplificând planurile de opțiuni pentru acțiuni pentru angajați, procesul de finanțare și comunicarea cu investitorii.
Prin experiența specialiștilor în domeniul juridic, fiscal și al gestionării digitale, acest pachet simplifică procesul de creare și gestionare a Planurilor de Opțiuni pentru Angajați (ESOP) pentru companiile românești, oferind fondatorilor uneltele și expertiza necesare pentru a implementa ESOP-uri eficiente, adaptate specificului juridic și fiscal din România.
Parteneriatul ESOP Design se aliniază angajamentului strategic al SeedBlink de a promova creșterea numărului de persoane care dețin părți sociale sau acțiuni în România și Europa. În 2024, SeedBlink își intensifică eforturile de a scala platforma de equity management Nimity, simplificând planurile de opțiuni pentru acțiuni pentru angajați, procesul de finanțare și comunicarea cu investitorii.
„Dorința de a include angajații în succesul startup-urilor este mai actuală ca niciodată. ESOP Design răspunde acestei nevoi oferind o cale simplificată pentru companii de a configura, lansa și gestiona planuri ESOP pentru angajați, asigurând astfel că talentele performante sunt atrase, menținute și motivate. Sinergia expertizei partenerilor din cadrul ESOP Design deschide calea pentru startup-uri de a cultiva antreprenoriatul în echipele lor. Integrând ESOP-urile în ecosistemul de startup-uri, aliniem interesele și contribuim la crearea următoarei generație de business angels din Europa. Vom extinde conceptul cu parteneri din mai multe țări în următoarele luni”, a afirmat Andrei Dudoiu, Managing Partner la SeedBlink.
.
„Scopul nostru colectiv este de a face ESOP-urile accesibile, cu o implementare rapidă și fără riscuri fiscale, astfel încât fondatorii să se bucure de o experiență de administrare simplificată. Ne dorim ca aceştia să dobândească cunoştințe fiscale noi şi necesare pentru expansiunea afacerii dincolo de granițele României prin această implementare de ESOP care le permite să mărească retenția și motivația salariaților cheie”, a declarat Andreea Cosmănescu, Managing Partner la Mavers Tax Advisory.
„ESOP-ul este inima unei companii, pentru că oamenii sunt cei care stimulează creșterea unui start-up alături de fondatori. Programul ESOP Design este menit să clarifice pe înțelesul tuturor conținutul unui astfel de program și să simplfice crearea, implementarea și gestionarea acestuia. Suntem bucuroși să contribuim la atingerea scopului strategic al SeedBlink și Nimity", a adăugat Ana Maria Andronic, Founding Partner la Andronic x Partners.
ESOP Design: simplificarea participării angajaților
Antreprenorii români interesați de parteneriatul ESOP Design pot participa la un eveniment care va avea loc pe 27 februarie, într-un format online. Acesta va explora impactul pe care îl pot avea Planurile de Opțiuni pentru Angajați (ESOP) asupra culturii și creșterii companiei. De asemenea, va oferi ocazia profesioniștilor și liderilor din industrie să discute despre promovarea unei culturi de succes și inovație în cadrul organizațiilor lor.
De la lansarea soluției de equity management, Nimity, în luna iunie a anului trecut, SeedBlink a reușit să aducă pe platformă peste 10.000 de reprezentanți ai companiilor și acționarilor. În plus, a integrat eficient peste 2.500 de tabele de capitalizare ale companiilor și a facilitat ESOP-uri pentru peste 500 de beneficiari. Aceste realizări subliniază poziționarea SeedBlink ca singura platformă europeană care consolidează finanțare, equity management și tranzacții secundare pentru capitalul privat într-un ecosistem coeziv.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 1855 / 18203 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Țuca Zbârcea & Asociații a oferit asistență juridică în legătură cu obținerea unei facilități de credit în valoare de 29,5 mil. € de către o societate parte a Weerts Group
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...