ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Valoarea pieţei de retail media din România va depăşi 10 milioane de euro în acest an (estimări)

30 Ianuarie 2024   |   AGERPRES

Creşterea acestei pieţe cu peste 30%, de la un an la altul, se reflectă în numărul în creştere al retailerilor care îşi dezvoltă şi îşi consolidează ofertele, îşi dimensionează echipele dedicate şi alocă bugete de investiţii în scalarea veniturilor, susţin experţii Footprints AI, companie românească de tehnologie.

 
 
Piaţa de retail media din România va depăşi 10 milioane de euro, în 2024, după ce anul trecut a totalizat 7,5 milioane de euro, relevă o analiză de specialitate, publicată marţi.

Creşterea acestei pieţe cu peste 30%, de la un an la altul, se reflectă în numărul în creştere al retailerilor care îşi dezvoltă şi îşi consolidează ofertele, îşi dimensionează echipele dedicate şi alocă bugete de investiţii în scalarea veniturilor, susţin experţii Footprints AI, companie românească de tehnologie.

Potrivit calculelor cu privire la veniturile din retail media, care însă nu includ bugetele alocate pentru trade marketing, în 2023, costurile brandurilor de retail cu Search Media şi cu Social Media, pentru aceleaşi rezultate (trafic sau conversii), au crescut cu circa 34% - 36%, faţă de anul 2022. În acest ritm, se estimează că, în următorii cinci ani, retail media va atinge o cotă de aproximativ 25% din bugetele de digital advertising faţă de Social Media şi Search Media.


La nivel internaţional, investiţiile în retail media vor depăşi bugetele alocate pe TV şi CTV (Connected TV), în următorii 4-5 ani, iar estimarea ţine cont de extinderea bazei potenţiale de clienţi pentru platformele de retail media, care ţintesc companii de dimensiuni medii pentru completarea portofoliilor lor din verticale diverse, precum electronice şi beauty, dar şi în sectorul financiar.

Pe de altă parte, planurile de dezvoltare Footprints AI pentru acest an urmează să fie susţinute de investiţii bugetate în valoare de 500.000 de euro, ce vor fi direcţionate în marketing şi operaţiuni de vânzări care susţin parteneriatele companiei cu UST, Microsoft etc.

Footprints AI este start-up-ul românesc de tehnologie ce dezvoltă şi comercializează una dintre cele mai avansate platforme de retail media din lume, oferind o modalitate simplă şi extrem de accesibilă de conversie a traficului anonim în clienţi profitabili pentru retailerii cu prezenţă fizică cu ajutorul tehnologiei avansate de Inteligenţă Artificială.

În 2023, Footprints AI a lansat, în trei luni, în parteneriat cu Profi şi alături de integratorul Retail Media Hub (RMH), cea mai amplă reţea de retail media din România.

Brandurile care plasează advertising în această reţea pot lua în calcul o eficienţă de monetizare de 3-5 ori mai mare faţă de colaborările cu alte reţele publicitare, inclusiv platformele media noi - Google sau Meta - şi media clasice - radio sau TV.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 3397 / 19521
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
CMS | Join Our Team: Tax Consultant - Tax Department
Finanțările sindicalizate își păstrează poziția solidă, iar club-deal-urile câștigă teren pe piață, spun avocații din practica de Banking & Finance de la NNDKP | Valentin Voinescu (Partener): ”Am remarcat o creștere a interesului din partea fondurilor de investiții și a creditorilor non-bancari. Profilul clientului a evoluat: companiile sunt mai bine informate, mai receptive la structuri mixte și tot mai interesate de optimizarea costurilor și a structurii de capital”
Cei mai buni profesioniști în domeniul brevetelor, văzuți de ”IAM Patent 1000 - 2025” | NNDKP, ZRVP și Dincă & Speciac au cea mai bună poziționare, iar Mușat & Asociații și Baciu Partners sunt în prim plan. Ce firme au cei mai mulți avocați listați și ce spun clienții despre aceștia
De vorbă cu studenții admiși în fruntea listei la Facultatea de Drept a Universității București | Liana Ștefana Bonca, 85 de puncte, printre primii intrați în anul 2022: “Facultatea vine cu provocări însemnate, iar examenele te testează în moduri neașteptate, cerând mai mult decât ai crezut vreodată că poți oferi. Totuși, în mijlocul acestui tumult și a nesiguranței cu care încă mă confrunt, am credința profundă că munca și pasiunea pot transforma chiar și cele mai grele obstacole în realizări”
LegiTeam: Atorney at Law (0 - 2 years) - Dispute Resolution | Reff & Associates
Women in Business Law EMEA Awards 2025 | CMS câștigă titlul de de “Firma anului în România”. Un avocat in-house local, desemnat ”General Counsel of the Year” pentru regiune
Tranzacție rară pe piața românească | Cum au lucrat avocații Legal Ground în proiectul legat de achiziția unor obligațiuni ‘tokenizate’, înregistrate și tranzacționate prin sistemul blockchain. Mihai Dudoiu (Partener): ”Pe lângă aspectele comune unor proiecte de finanțare ‘clasice’, a fost necesară integrarea unei componente de fintech. Arhitectura juridică a trebuit adaptată unui cadru relativ nou și încă în formare din punct de vedere normativ”
LegiTeam: Lawyer - Corporate M&A | Reff & Associates
Filip & Company a asistat consorțiul de bănci în legătură cu prima emisiune de obligațiuni verzi a Electrica, în valoare de 500 de milioane de euro. Alexandru Bîrsan (managing partner) și Olga Niță (partener) au coordonat echipa
Țuca Zbârcea & Asociații salvează Asociația Municipală de Fotbal București de la dizolvare | Dosarul, preluat abia după pronunțarea hotărârii definitive de dizolvare. Dan Cristea (Partener): “Admiterea unei căi extraordinare de atac este un eveniment”
BizLawyer îi prezintă pe avocații care au devenit parteneri în ultimele runde de promovări | Corina Roman, avocat format în câteva firme mari, spune că a regăsit „cu drag”, la BACIU PARTNERS, aceeași preocupare pentru knowledge și dedicare față de mandatele primite de la clienți. “Nu am crezut niciodată că voi lucra într-un proiect cu sateliți, dar iată că aici am avut această ocazie. Și mi-a plăcut enorm, pentru că m-a scos din zona de confort. Acum, datorită acelei experiențe, știm mai multe și putem explora și acest tip de proiecte la nivel de echipă”
BRD coordonează un club loan de 190 mil. € pentru NE Property BV. Avocații CMS au consiliat consorțiul bancar în această finanțare
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...