ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Allianz-Ţiriac în S1 2020: cifre de business peste aşteptări

27 August 2020   |   BizLawyer

• Peste 338 de milioane de lei despăgubiri plătite clienţilor și terților păgubiți • Majorare de 14% a subscrierilor din asigurări de viaţă • Creştere de circa 7 ori a subscrierilor online din poliţe cu componentă investiţională • Servicii noi şi sprijin suplimentar pentru clienți

 
 
Allianz-Țiriac Asigurări a încheiat primul semestru din 2020 cu creşteri ale vânzărilor de asigurări de viaţă, sănătate şi proprietăţi şi consolidarea profitabilităţii operaţionale, în pofida impactului major al crizei coronavirusului în economie.

Valoarea totală a primelor brute subscrise a fost relativ constantă, cu o scădere de numai 1,6%, până la 688 de milioane de lei, în pofida restricţiilor impuse de starea de urgenţă, care a dus la limitarea la minimum a activităţii economice în perioada martie-mai.

Asigurările de viaţă, sănătate şi proprietăţi şi-au continuat ritmul susţinut de creştere, demonstrând că nevoia de protecţie este tot mai bine înţeleasă. De exemplu, creşterea volumului primelor brute subscrise din asigurări de viaţă a fost de 14%, în timp ce creşterea subscrierilor din asigurări de locuinţă a fost de peste 7%.


În ceea ce priveşte segmentul auto, subscrierile s-au diminuat cu 3,7%, din cauza vânzărilor mai mici de asigurări facultative, ca urmare a scăderii pieţei auto.

Subscrierile online au însumat aproximativ 10 de milioane de lei în primele 6 luni din 2020. Strategia Allianz-Țiriac Asigurări de a investi în servicii digitale cu mult înainte de declanşarea pandemiei s-a dovedit a fi cu atât mai potrivită pentru clienţi în această perioadă de distanţare socială. Primele aferente asigurărilor de viaţă cu componentă investiţională existente subscrise prin aplicaţia Allianz-Ţiriac Mobile au depăşit 2 milioane de lei în primele 6 luni din 2020, de aproape 7 ori mai mult decât cele înregistrate pe întreg anul trecut prin intermediul acestui canal de distribuție. Această dinamică arată interesul tot mai mare pentru planificarea financiară pe termen lung.

Criza nu a afectat în niciun fel capacitatea Allianz-Ţiriac de a-şi onora promisiunile şi nici nu a influenţat calitatea serviciilor oferite. În primul semestru din 2020 compania a plătit despăgubiri de peste 338 de milioane de lei clienților și terților păgubiți.

Rata combinată la nivelul întregii companii s-a redus cu aproape patru puncte procentuale în intervalul iunie 2019 – iunie 2020 până la sub 89%, pe fondul unei discipline riguroase a costurilor operaționale și al mixului de portofoliu, ceea ce a condus şi la o creştere a profitului operaţional cu peste 28% în primul semestru din 2020, faţă de aceeaşi perioadă din 2019.

„Fără îndoială 2020 este un an al schimbărilor profunde atât în stilul de viaţă, cât şi în ceea ce priveşte modelul de business. Totuşi, strategia noastră de a ne concentra pe o creştere echilibrată, fără expuneri excesive pe nicio linie de business, ne permite să fim astăzi într-o poziţie puternică, în pofida mediului volatil. Am rămas un partener de încredere pentru clienţi şi nu ne-am abătut de la planurile noastre. Am continuat să plătim cu promptitudine daunele, să lansăm servicii noi şi să investim în angajaţii noştri”, a declarat Virgil Şoncutean, Director General al Allianz-Ţiriac Asigurări.

În primul semestru din 2020, Allianz-Ţiriac a lansat o serie de servicii digitale inovatoare pentru a răspunde nevoilor în schimbare ale clienţilor, dar şi pentru a se adapta contextului generat de noul coronavirus.

Printre acestea se numără Claims Tracker - un serviciu care simplifică şi transparentizează modul de soluţionare a daunelor acoperite de asigurările Casco, consultanţa medicală la distanţă - care oferă acces la consultaţii video cu medici specialiști în diverse arii medicale, DoctorChat – un asistent virtual disponibil non-stop prin SMS sau WhatsApp care răspunde la orice întrebare legată de starea de sănătate.

„Rămânem atenţi la nevoile clienţilor, le oferim flexibilitate şi îi asigurăm că împreună vom găsi o soluţie pentru orice problemă pe care o pot avea. Suntem optimişti în ceea ce priveşte cel de-al doilea semestru, deşi dinamica impredictibilă a situaţiei medicale nu lasă loc pentru previziuni concrete. Un lucru este însă cert: situaţia financiară solidă ne permite să ne onorăm  promisiunile şi să fim alături de clienţii, angajaţii şi partenerii noştri, indiferent de situaţie”, a afirmat Adriana Matache, Director General Adjunct al Allianz-Țiriac Asigurări.

Numărul de clienţi la finalul lunii iunie 2020 a crescut cu 5% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 5822 / 8379
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Cum văd coordonatorii departamentelor juridice din companiile mari industriile în care activează și provocările anului 2025 | Alexandru Dinuță, Legal and Administrative Manager la Amromco Energy: ”În următoarea perioadă ne așteptăm la majorări de taxe și impozite, dar și la liberalizarea prețului energiei. O creștere a prețurilor la energie în Europa nu poate aduce decât un val imediat de scumpiri resimțit local”
LegiTeam: Lawyer - Corporate M&A | Reff & Associates
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv | Litigii
Insolvență ̸ Restructurare | Bulboacă & Asociații reprezintă atât debitori aflați în insolvență sau pre-insolvență, în mandate ce implică atragere de fresh money, parteneri equity noi, negocieri cu creditori existenți pentru reașezarea creditelor și a garanțiilor actuale, cât și investitori și finanțatori dispuși să investească în companii aflate în astfel de proceduri. Cătălin Petrea, Deputy Managing Partner: “Ne implicăm total în proiecte în care credem că există o șansă reală de restructurare. Preferăm să nu folosim elemente inovative, ci strategii testate, care să reechilibreze raportul de încredere dintre participanții la proceduri”
INTERVIU | Transferul echipei de Tax and Finance de la Noerr către Kinstellar s-a finalizat cu succes. Iulian Sorescu, partener și unul dintre coordonatorii practicii: ”Mesajul nostru este unul de continuitate și de încredere. Pentru clienți, tranziția aduce accesul la o echipă și mai mare, cu o combinație de expertiză juridică și financiară care acoperă toate nevoile companiilor nu doar la nivel local, dar și la nivel internațional”
(VIDEO) INTERVIURI ESENȚIALE | Horea Popescu, Managing Partner CMS România: ”Am avut privilegiul de a fi implicați în câteva dintre tranzacțiile esențiale din economie. Cifrele arată foarte bine, am învățat ce trebuie să facem pentru a merge odată cu curentul, dar și împotriva acestuia, când este cazul”
RTPR, alături de Autonom Services la o nouă emisiune de obligațiuni corelate cu obiective de sustenabilitate. Echipa, coordonată de Mihai Ristici (Partener) și Vlad Stamatescu (Counsel)
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Laura Rudnyanszky, Global Regulatory Lead – Accenture, profesionist al Dreptului antrenat în proiecte complexe, care coordonează azi o echipă de avocați în reglementări globale: ”În carieră, îmi respect clienții și echipa, tratând fiecare provocare cu profesionalism și empatie. Aspirația mea este să ocup o poziție de conducere în cadrul unei organizații care valorizează inovația și responsabilitatea socială, unde să pot influența pozitiv modul în care se practică dreptul și cum se integrează tehnologia în procesele juridice”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Andreea Zvâc, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Wolf Theiss, despre mediul în care s-a împlinit profesional, implicare și valori: “În avocatură ai posibilitatea de a fi creativ și nu te plictisești niciodată. Pentru o evoluție sustenabilă și coerentă a unui avocat, munca și pasiunea ar trebui să fie pe primul loc”
LegiTeam | MITEL & ASOCIAȚII recrutează avocat cu experiență (Real Estate)
LegiTeam: Voicu & Asociații is looking for business lawyers
2024 a fost un an aglomerat pentru Departamentul juridic al Farmexim & Help Net | De vorbă cu Mihaela Scărlătescu, Head of Legal and Compliance Director despre actele normative cu impact în activitatea companiei, modificările legislative așteptate și proiectele interesante în care a fost implicată echipa de avocați interni
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...