Allianz-Ţiriac lansează Claims Tracker, un serviciu arată în orice moment starea dosarului de daună Casco şi a reparaţiei autovehiculului
21 Ianuarie 2020
BizLawyerCu ajutorul Claims Tracker clienţii pot transmite online documentele necesare şi au acces la informaţii şi actualizări 24/7, în timp real, despre dosarul de daună.
Allianz-Ţiriac pune la dispoziţia clienţilor săi Claims Tracker – un serviciu inovator care simplifică şi transparentizează modul de soluţionare a daunelor acoperite de asigurările Casco pentru persoanele fizice.
Cu ajutorul Claims Tracker clienţii pot transmite online documentele necesare şi au acces la informaţii şi actualizări 24/7, în timp real, despre dosarul de daună.
Noul serviciu este gratuit şi nu necesită descărcarea unei aplicaţii sau crearea unui cont de utilizator. În funcţie de preferinţă, clientul primeşte prin SMS sau e-mail un link – activ pe întreaga perioadă a soluţionarii dosarului de daună – ce poate fi accesat oricând de pe telefon, desktop sau tabletă.
„Clienţii îşi doresc de la companiile de asigurări o schimbare a modului de interacţiune şi creşterea vitezei de răspuns. Ei apreciază înainte de toate transparenţa, simplitatea şi confortul. Prin Claims Tracker, Allianz-Ţiriac propune un nou mod de soluţionare a daunelor: mai simplu, mai personal, digital şi 100% transparent. Introducerea Claims Tracker este un pas firesc pentru o companie precum Allianz-Ţiriac care are ca obiectiv principal simplificarea produselor şi proceselor în beneficiul clienţilor, precum şi creşterea vitezei de reacţie şi a transparenţei”, a declarat Mirjana Krolo, Director al Direcţiei Operaţiuni în cadrul Allianz-Ţiriac.
Cu ajutorul Claims Tracker clienţii pot transmite online documentele necesare şi au acces la informaţii şi actualizări 24/7, în timp real, despre dosarul de daună.
Noul serviciu este gratuit şi nu necesită descărcarea unei aplicaţii sau crearea unui cont de utilizator. În funcţie de preferinţă, clientul primeşte prin SMS sau e-mail un link – activ pe întreaga perioadă a soluţionarii dosarului de daună – ce poate fi accesat oricând de pe telefon, desktop sau tabletă.
„Clienţii îşi doresc de la companiile de asigurări o schimbare a modului de interacţiune şi creşterea vitezei de răspuns. Ei apreciază înainte de toate transparenţa, simplitatea şi confortul. Prin Claims Tracker, Allianz-Ţiriac propune un nou mod de soluţionare a daunelor: mai simplu, mai personal, digital şi 100% transparent. Introducerea Claims Tracker este un pas firesc pentru o companie precum Allianz-Ţiriac care are ca obiectiv principal simplificarea produselor şi proceselor în beneficiul clienţilor, precum şi creşterea vitezei de reacţie şi a transparenţei”, a declarat Mirjana Krolo, Director al Direcţiei Operaţiuni în cadrul Allianz-Ţiriac.
După deschiderea dosarului de daună Casco, clienţii Allianz-Ţiriac primesc, prin intermediul Claims Tracker, confirmarea acoperirii daunei şi sunt informaţi despre paşii următori în procesul de soluţionare a dosarului.
În situaţia în care pentru soluţionarea dosarului de daună sunt necesare documente adiţionale, asiguratul este notificat şi le poate încărca direct din Claims Tracker, fără drumuri suplimentare în sucursală.
Un alt avantaj al utilizării serviciului constă în notificarea clientului cu privire la data în care reparaţia este finalizată, iar autoturismul poate fi preluat. Aceste informări sunt disponibile doar pentru clienţii care optează pentru efectuarea reparaţiei în reţeua de service-uri auto partenere.
Pe de altă parte, clienţii care aleg să efectueze reparaţia în regie proprie primesc prin intermediul Claims Tracker informaţii cu privire la efectuarea plăţii.
Allianz-Ţiriac a plătit în primele nouă luni din 2019 în baza poliţelor Casco despăgubiri cu 14% mai mari faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. Daunele pe segmentul Casco reprezintă 40% din volumul total al despăgubirilor Allianz-Ţiriac.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 6722 / 8370 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Clifford Chance Badea a asistat PPC Group la finalizarea achiziției portofoliului de energie regenerabilă Macquarie din România
LegiTeam: Lawyer - Corporate M&A | Reff & Associates
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Laura Rudnyanszky, Global Regulatory Lead – Accenture, profesionist al Dreptului antrenat în proiecte complexe, care coordonează azi o echipă de avocați în reglementări globale: ”În carieră, îmi respect clienții și echipa, tratând fiecare provocare cu profesionalism și empatie. Aspirația mea este să ocup o poziție de conducere în cadrul unei organizații care valorizează inovația și responsabilitatea socială, unde să pot influența pozitiv modul în care se practică dreptul și cum se integrează tehnologia în procesele juridice”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Andreea Zvâc, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Wolf Theiss, despre mediul în care s-a împlinit profesional, implicare și valori: “În avocatură ai posibilitatea de a fi creativ și nu te plictisești niciodată. Pentru o evoluție sustenabilă și coerentă a unui avocat, munca și pasiunea ar trebui să fie pe primul loc”
(VIDEO) INTERVIURI ESENȚIALE | Horea Popescu, Managing Partner CMS România: ”Am avut privilegiul de a fi implicați în câteva dintre tranzacțiile esențiale din economie. Cifrele arată foarte bine, am învățat ce trebuie să facem pentru a merge odată cu curentul, dar și împotriva acestuia, când este cazul”
BeeFast primește o nouă finanțare în valoare de 450.000 USD pentru extinderea internațională și dezvoltare. Avocații Baciu Partners, în tranzacție, cu o echipă coordonată de Corina Roman (Partener)
LegiTeam | MITEL & ASOCIAȚII recrutează avocat cu experiență (Real Estate)
LegiTeam: Voicu & Asociații is looking for business lawyers
2024 a fost un an aglomerat pentru Departamentul juridic al Farmexim & Help Net | De vorbă cu Mihaela Scărlătescu, Head of Legal and Compliance Director despre actele normative cu impact în activitatea companiei, modificările legislative așteptate și proiectele interesante în care a fost implicată echipa de avocați interni
GDPR | Echipa Mitel & Asociații a fost implicată în mai multe proiecte complexe, printre cele mai solicitante fiind cele legate de tranzacții de tip M&A, dezvoltarea unor aplicații și implementarea unor soluții de conformitate la scară largă, în industrii cu volume mari de date cu caracter personal. Mădălina Mitel, Partener: ”Anticipăm o creștere semnificativă a cererii pentru servicii de consultanță în domenii emergente precum AI, procese automatizate și date biometrice, pe măsură ce reglementările devin mai stricte și aplicarea normelor devine mai riguroasă”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Iulian Gânju, Head of Legal - Iulius Group: „Mi-a plăcut foarte mult această zonă de ‘in-house’ deoarece presupune o centrare pe respectarea legislației și corectitudine în procesele de business, idee care rezonează foarte mult și cu principiile și valorile la care mă raportez în fiecare zi”
GDPR | Avocații specializați în practica de Data Protection de la Reff & Asociații - Deloitte Legal spun că preocuparea pentru conformare excedează domeniul protecției datelor. Silvia Axinescu, Senior Managing Associate: ”Abordăm fiecare proiect într-o manieră holistică și recunoaștem că protecția datelor, deși foarte importantă, este doar o piesă a puzzle-ului”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...