Cegeka România țintește extinderea în mai multe orașe din România și Moldova prin înființarea birourilor de tip satelit
16 August 2021
BizLawyerCreșterea prognozată pentru următorii 2 ani este reprezentată de angajarea a 75 de oameni noi în Moldova, în timp ce 200 de noi colegi urmează să se alăture birourilor-satelit din România.
Cegeka România, furnizor de top de soluții IT&C, a înregistrat la jumătatea anului 2021 o cifră de afaceri de 18,8 milioane euro, cu 12.2 % mai mare față de aceeași perioadă a anului trecut. Este o creștere semnificativă și importantă pentru companie și grup, care demonstrează stabilitatea și capacitatea companiei de a se adapta în condiții de incertitudine, criza sanitară, dar și fluctuații permanente ale activității generale economice.
„Evoluția pozitivă se datorează eforturilor continue ale întregii echipe și al portofoliului local și diversificat de clienți, derulând noi proiecte de transformare digitală, dar și continuând colaborările deja existente. Cele mai mari proiecte realizate pe care Cegeka România le-a avut anul acesta sunt pentru companii și business-uri din industria financiar-bancară, asigurărilor, retail, logistică și real estate. Suntem ambițioși și estimăm că până la sfârșitul anului să aducem o creștere a veniturilor companiei cu cel puțin 15% mai mare față de anul precedent”, declară Lucian Butnaru, Country Director la Cegeka România.
„Evoluția pozitivă se datorează eforturilor continue ale întregii echipe și al portofoliului local și diversificat de clienți, derulând noi proiecte de transformare digitală, dar și continuând colaborările deja existente. Cele mai mari proiecte realizate pe care Cegeka România le-a avut anul acesta sunt pentru companii și business-uri din industria financiar-bancară, asigurărilor, retail, logistică și real estate. Suntem ambițioși și estimăm că până la sfârșitul anului să aducem o creștere a veniturilor companiei cu cel puțin 15% mai mare față de anul precedent”, declară Lucian Butnaru, Country Director la Cegeka România.
Cegeka România se aproprie de 700 de angajați | Birouri-satelit: un nou model de lucru
Planurile companiei pentru perioada următoare vizează extinderea în mai multe orașe din România și Moldova prin înființarea mai multor birouri-satelit, în timp ce în București va rămâne sediul central, alături de activitățile pivot din Iași. Creșterea prognozată pentru următorii 2 ani este reprezentată de angajarea a 75 de oameni noi în Moldova, în timp ce 200 de noi colegi urmează să se alăture birourilor-satelit din România.
Pozițiile deschise vizează specialiști tehnici pentru o paletă diversă de proiecte, majoritatea fiind pe următoarele tehnologii: Java, .NET, Mobile, JavaScript, Cloud, Windows, Linux, Cyber-Security, Storage și Digital Workplace. Compania a depășit pragul de 680 de angajați la nivel local, fiind recunoscută, în același timp, ca fiind printre cei mai buni angajatori IT din România.
„Modelul de lucru hibrid a fost îmbrățișat încă din fazele incipiente ale implementării acestuia ca practică. Elementul esențial a fost definirea unei strategii: cum se potrivește acest model cu valorile și cultura noastră, cu obiectivele de business, cum măsuram, ce intrumente folosim și cum integrăm în experiența de zi cu zi a angajatului acest mod de lucru. Este un proces complex pe care noi l-am implementat prin co-creare cu oamenii din organizație, având ca obiectiv principal flexibilitatea și valoarea noastră centrală «in close cooperation»”, spune Andra Antonescu, HR Director la Cegeka România.
Modelul acesta face parte din strategia de well-being a companiei. Obiectivul acestui program este de a încuraja oamenii să își definească și să își construiască cu succes viața profesională. Pentru Cegeka, acest lucru înseamnă că nu sunt restrictivi atunci când definesc bunăstarea, ci mai degrabă o privesc că o sumă de factori care au impact asupra tuturor domeniilor vieții lor.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 3774 / 8473 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Refinitiv Legal Advisers - Full Year 2024 | La nivel global, piața fuziunilor și achizițiilor a crescut cu 10% anul trecut, iar pe continentul European avansul a fost de 22%. CMS, în Top 10 consultanți juridici care au asistat cele mai multe tranzacții de M&A la nivel global, Clifford Chance se remarcă pe ”bătrânul continent”, iar Schoenher în Estul Europei, regiune în care Filip & Company a intrat în Top 25
Filip & Company a asistat PayPoint Services în contractarea unui credit sindicalizat de la UniCredit Bank și BERD | Alexandru Bîrsan (partener) şi Camelia Ianțuc (senior associate) au coordonat echipa de proiect
Iablonschi & Asociații se alătură rețelei Marcalliance, care își consolidează astfel rețeaua globală și prezența în Europa de Est | Dorothée De Bernis (Președinte Marcalliance): ”Ne bazăm în România pe o echipă juridică de încredere”
Hațegan Attorneys, firmă de avocatură de tip butique cu sediul la Timișoara, își consolidează practica de Banking & Finance prin cooptarea unui profesionist cu experiență în corporate banking pe poziția de counsel
Arbitrajul ICSID cerut de 15 firme și 28 de persoane fizice din 7 țări, care care cer compensații pentru tratamentul aplicat de autoritățile române, a ajuns la final | Statul român așteaptă decizia, după ce Tribunalul a declarat închisă procedura în litigiul în care pretențiile se ridică la cca. 213 milioane USD. Ce onorarii au fost plătite firmelor de avocați care au asigurat apărarea
Filip & Company asistă Credit Europe Bank România în fuziunea transfrontalieră cu Credit Europe Bank NV | Partenerele Alexandra Manciulea și Eliza Baias au coordonat echipa. Modificarea semnificativă a cadrului legislativ pe parcursul pregătirii acestei fuziuni a adăugat complexitate proiectului, spun avocații
Primele mișcări pe piața muncii din avocatură | Băncilă Diaconu & Asociații recrutează un partener de la Stratulat Albulescu și un fost Head of Legal din sectorul bancar se alătură firmei Rizoiu & Asociații
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...