Piaţa de soluţii ERP la nivel european este aşteptată să atingă o valoare de peste 60 de miliarde de dolari în 2023
10 Aprilie 2023
AgerpresAstfel, 90% dintre IMM-uri trebuie să atingă un nivel de bază din punct de vedere al intensităţii digitale până în 2030, prin adoptarea tehnologiilor avansate precum sistemele ERP sau CRM în Cloud.
Piaţa de soluţii ERP la nivel european este aşteptată să atingă o valoare de peste 60 de miliarde de dolari în 2023, cererea pentru astfel de soluţii urmând să crească şi în România într-un mod semnificativ, relevă arată un studiu Statista, potrivit unui comunicat al companiei SoftOne România.
Principalii factori care vor determina această creştere sunt necesitatea implementării unor soluţii business software pentru raportările SAF-T, e-Factura, e-Transport, impuse de ANAF, dar şi angajamentul asumat de România pentru a obţine fonduri europene pentru digitalizare, prin programul PNRR.
Astfel, 90% dintre IMM-uri trebuie să atingă un nivel de bază din punct de vedere al intensităţii digitale până în 2030, prin adoptarea tehnologiilor avansate precum sistemele ERP sau CRM în Cloud.
În acest context, SoftOne România, unul dintre cei mai importanţi furnizori de soluţii business software din România, lansează o nouă sesiune de cursuri pentru formarea consultanţilor Soft1 ERP Certificaţi în cadrul diviziei SoftOne Training Academy. Cursurile vor fi susţinute online, în perioada 15 mai şi 12 iunie 2023, iar înscrierile se vor desfăşura până în data de 12 mai 2023.
"SoftOne Training Academy a fost înfiinţată în urma identificării unei nevoi accentuate de îmbunătăţire a competenţelor digitale în rândul candidaţilor pe care am dorit să îi recrutăm. Prin organizarea acestor cursuri, misiunea noastră este să calibrăm cererea de Consultanţi Soft1 ERP pe care o avem în ecosistemul SoftOne cu forţă de muncă calificată. Suntem încântaţi că am ajuns deja la a treia sesiune de cursuri SoftOne Training Academy şi că am reuşit să oferim noi oportunităţi de dezvoltare profesională studenţilor noştri şi am încredere că vom reuşi şi în această sesiune să contribuim semnificativ la formarea specialiştilor din industria ERP", a declarat Alexandra Lucescu, Director General în cadrul SoftOne România.
SoftOne Training Academy este un program avansat de training în domeniul business software ERP, ce se adresează tuturor profesioniştilor care îşi doresc să activeze în industria ERP sau care sunt interesaţi de o reconversie profesională. Odată cu finalizarea cursurilor şi cu promovarea examenelor de certificare, absolvenţii SoftOne Training Academy vor avea posibilitatea să se angajeze în ecosistemul SoftOne, format din peste 40 de companii care operează la nivel naţional.
Un consultant ERP poate câştiga un salariu lunar de 3.500 de euro.
Primele două ediţii din cadrul SoftOne Training Academy au adunat peste 400 de înscrişi, în contextul în care industria ERP este unul dintre domeniile care, în prezent, oferă cele mai multe oportunităţi de dezvoltare profesională.
SoftOne România, unul dintre angajatorii de top din industria IT, este prezentă pe piaţa locală de peste 10 ani. Grupul SoftOne are peste 500 de angajaţi şi o reţea formată din mai mult de 600 de parteneri şi 4.000 de Consultanţi Soft1 ERP asociaţi, ce deservesc peste 75.000 de clienţi activi în patru ţări (Grecia, Cipru, Bulgaria şi România).
Având o experienţă îndelungată în crearea celor mai inovatoare tehnologii, SoftOne dezvoltă soluţii şi servicii Cloud ERP, CRM, precum şi aplicaţii de mobilitate şi facturare electronică, asigurând transformarea digitală companiilor a tuturor companiilor, indiferent de dimensiune.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 1297 / 8458 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...