Primăria Sibiu este noul proprietar al Fabricii de Cultură, pe care a cumpărat-o cu aproximativ 5,3 mil. €
13 Noiembrie 2023
AGERPRESFabrica de Cultură a fost achiziţionat de Primăria Sibiu în cadrul unei licitaţii organizate la finalul lunii octombrie de reprezentanţi ai CITR, societatea care administrează insolvenţa SC Construcţii SA, fostul proprietar al imobilului şi terenului.
Primăria Sibiu a devenit proprietarul Fabricii de Cultură, pe care a cumpărat-o cu aproximativ 5,3 milioane de euro, fiind vorba despre clădiri cu o suprafaţă de peste 6.700 de metri pătraţi şi un teren de 34.000 de metri pătraţi, informează un comunicat de presă remis spre difuzare.
"Fabrica de Cultură a intrat oficial în patrimoniul Municipiului Sibiu după intabularea acestui imobil în Cartea Funciară. Primăria Sibiu a primit extrasul CF în care a fost notat contractul de vânzare-cumpărare pentru spaţiul situat pe str. Triajului, alcătuit din clădiri în suprafaţă de peste 6.700 de metri pătraţi, incluzând Fabrica de Cultură, precum şi terenul în suprafaţă de 34.000 de metri pătraţi", se arată în comunicat.
"Fabrica de Cultură a intrat oficial în patrimoniul Municipiului Sibiu după intabularea acestui imobil în Cartea Funciară. Primăria Sibiu a primit extrasul CF în care a fost notat contractul de vânzare-cumpărare pentru spaţiul situat pe str. Triajului, alcătuit din clădiri în suprafaţă de peste 6.700 de metri pătraţi, incluzând Fabrica de Cultură, precum şi terenul în suprafaţă de 34.000 de metri pătraţi", se arată în comunicat.
Principalul beneficiar al Fabricii de Cultură este Teatrul Naţional "Radu Stanca".
"Clădirea în care a fost amenajată Fabrica de Cultură serveşte de 8 ani ca un spaţiu închiriat pentru spectacolele teatrului naţional sibian. Odată cu achiziţia şi intabularea acestei clădiri, dar şi a celorlalte construcţii şi a terenului aferent, Teatrul Naţional 'Radu Stanca' va putea să îşi continue activitatea aici. Se vor putea amenaja ateliere, depozite şi spaţii indoor sau outdoor de activitate a celor trei instituţii culturale ale noastre", a declarat primarul municipiului Sibiu, Astrid Fodor.
Fabrica de Cultură a fost achiziţionat de Primăria Sibiu în cadrul unei licitaţii organizate la finalul lunii octombrie de reprezentanţi ai CITR, societatea care administrează insolvenţa SC Construcţii SA, fostul proprietar al imobilului şi terenului. Preţul de achiziţie a fost de 5.290.000 de euro, fără TVA, aprobat prin hotărâre a Consiliului Local Sibiu.
Acest spaţiu cultural are capacitatea de 550 de locuri.
"Fabrica de Cultură este unul dintre cele mai ambiţioase proiecte de reabilitare arhitecturală din România, prin care o uzină dezafectată a fost adaptată pentru a găzdui o multitudine de evenimente culturale. Compartimentată în trei mari săli, fiecare cu propriul său specific, Fabrica de Cultură găzduieşte la ora actuală câteva dintre spectacolele de patrimoniu ale teatrului sibian, printre care 'Faust', în regia lui Silviu Purcărete. Sala 'Eugenio Barba', numită astfel după bine-cunoscutul regizor danez care a inaugurat acest spaţiu cu unul dintre spectacolele sale, deţine o configuraţie aparte, care îi permite să fie modelată după regulile scenei italiene, elisabetane sau de tip kabuki", potrivit Teatrului sibian.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 826 / 8449 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...