Qualysoft raportează o creştere de peste 60% a cifrei de afaceri în 2020
19 Ianuarie 2021
AgerpresÎn prezent, Qualysoft se află într-o etapă de creştere şi investiţii, în care oferă clienţilor săi expertiză înaltă, la costuri rezonabile, cu focus pe stabilitate. Pentru anul 2021, obiectivele companiei vizează dezvoltarea organică, atât ca venituri, cât şi ca echipă.
Compania de tehnologie Qualysoft anunţă o majorare a cifrei de afaceri cu peste 60% în 2020, comparativ cu 2019, până la valoarea de 7,65 milioane, în timp ce numărul de angajaţi a crescut cu 63%, conform unui comunicat remis, marţi, AGERPRES.
"Anul care a trecut a fost marcat de nesiguranţă în multe domenii, dar, în ciuda acestui context general, am reuşit să identificăm o serie de aspecte pozitive pe care le-am transformat în avantaje. Au existat şi proiecte blocate ori amânate, clienţi în dificultate pe care i-am sprijinit pentru a trece cu bine peste această perioadă, dar am reuşit totodată să diversificăm portofoliul de clienţi, ariile de expertiză şi echipa", a declarat Radu Postolache, general manager al Qualysoft România.
Compania şi-a dezvoltat în ultimii ani trei zone principale de expertiză, respectiv furnizarea de soluţii IT (precum Tosca - lider mondial în zona de automation testing sau Creatio - lider în zona de ERP - platforme low code), Team Augmentation (parteneriate pentru furnizarea de echipe specializate pentru proiecte mari derulate la principalii jucători din domenii precum Banking, Telecom, Retail, Petrol&Gaze, Asigurări, Securitate) şi servicii integrate (dezvoltare aplicaţii personalizate, arhitectură, testare, integrare, optimizare, re-engineering etc.)
În prezent, Qualysoft se află într-o etapă de creştere şi investiţii, în care oferă clienţilor săi expertiză înaltă, la costuri rezonabile, cu focus pe stabilitate. Pentru anul 2021, obiectivele companiei vizează dezvoltarea organică, atât ca venituri, cât şi ca echipă.
"Anul acesta ne propunem să menţinem ritmul de creştere a companiei la nivelul din 2020 cel puţin şi credem că există perspective să atingem acest obiectiv. În privinţa proiectelor derulate, ne dorim, pe de o parte, să creştem ponderea celor realizate intern, de echipa aflată la sediu, iar pe de altă parte să demarăm şi să participăm şi la proiecte internaţionale de anvergură, alături de grupul Qualysoft. Mai mult, am dori să întoarcem către oamenii din echipă cât mai mult dintre avantajele acestei expansiuni atât prin creşterea beneficiilor personale, cât şi prin investiţii susţinute pentru dezvoltarea lor profesională şi a companiei", a subliniat Radu Postolache.
Qualysoft are printre clienţii săi mari centre de servicii, dar şi clienţi finali din banking, asigurări, telecom sau retail, în general companii din top 5 în fiecare domeniu de activitate, dar vizează extinderea activităţii şi către jucători de calibru enterprise din ariile sale de expertiză.
Grupul Qualysoft, fondat la Viena în 1999, este o companie de consultanţă şi servicii IT independentă, care îşi susţine clienţii internaţionali cu soluţii IT adaptate, inovatoare şi flexibile. La nivelul clienţilor, accentul se pune în primul rând pe companiile din industria serviciilor financiare şi energetice, companiile industriale, companiile media şi de telecomunicaţii, retail, auto sau securitate.
Pe lângă sediul central din Austria, Grupul Qualysoft are filiale în Germania, Elveţia, Ungaria, Slovacia, România şi Serbia.
În prezent, peste 500 de specialişti lucrează în cadrul Grupului la nivelul Europei Centrale şi de Est. În România, Qualysoft este prezent din 2007.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 4972 / 8449 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...