ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Qualysoft raportează o creştere de peste 60% a cifrei de afaceri în 2020

19 Ianuarie 2021   |   Agerpres

În prezent, Qualysoft se află într-o etapă de creştere şi investiţii, în care oferă clienţilor săi expertiză înaltă, la costuri rezonabile, cu focus pe stabilitate. Pentru anul 2021, obiectivele companiei vizează dezvoltarea organică, atât ca venituri, cât şi ca echipă.

 
 
Compania de tehnologie Qualysoft anunţă o majorare a cifrei de afaceri cu peste 60% în 2020, comparativ cu 2019, până la valoarea de 7,65 milioane, în timp ce numărul de angajaţi a crescut cu 63%, conform unui comunicat remis, marţi, AGERPRES.
 
"Anul care a trecut a fost marcat de nesiguranţă în multe domenii, dar, în ciuda acestui context general, am reuşit să identificăm o serie de aspecte pozitive pe care le-am transformat în avantaje. Au existat şi proiecte blocate ori amânate, clienţi în dificultate pe care i-am sprijinit pentru a trece cu bine peste această perioadă, dar am reuşit totodată să diversificăm portofoliul de clienţi, ariile de expertiză şi echipa", a declarat Radu Postolache, general manager al Qualysoft România.
 
Compania şi-a dezvoltat în ultimii ani trei zone principale de expertiză, respectiv furnizarea de soluţii IT (precum Tosca - lider mondial în zona de automation testing sau Creatio - lider în zona de ERP - platforme low code), Team Augmentation (parteneriate pentru furnizarea de echipe specializate pentru proiecte mari derulate la principalii jucători din domenii precum Banking, Telecom, Retail, Petrol&Gaze, Asigurări, Securitate) şi servicii integrate (dezvoltare aplicaţii personalizate, arhitectură, testare, integrare, optimizare, re-engineering etc.)
 
În prezent, Qualysoft se află într-o etapă de creştere şi investiţii, în care oferă clienţilor săi expertiză înaltă, la costuri rezonabile, cu focus pe stabilitate. Pentru anul 2021, obiectivele companiei vizează dezvoltarea organică, atât ca venituri, cât şi ca echipă.
 
"Anul acesta ne propunem să menţinem ritmul de creştere a companiei la nivelul din 2020 cel puţin şi credem că există perspective să atingem acest obiectiv. În privinţa proiectelor derulate, ne dorim, pe de o parte, să creştem ponderea celor realizate intern, de echipa aflată la sediu, iar pe de altă parte să demarăm şi să participăm şi la proiecte internaţionale de anvergură, alături de grupul Qualysoft. Mai mult, am dori să întoarcem către oamenii din echipă cât mai mult dintre avantajele acestei expansiuni atât prin creşterea beneficiilor personale, cât şi prin investiţii susţinute pentru dezvoltarea lor profesională şi a companiei", a subliniat Radu Postolache.
 
Qualysoft are printre clienţii săi mari centre de servicii, dar şi clienţi finali din banking, asigurări, telecom sau retail, în general companii din top 5 în fiecare domeniu de activitate, dar vizează extinderea activităţii şi către jucători de calibru enterprise din ariile sale de expertiză.
 
Grupul Qualysoft, fondat la Viena în 1999, este o companie de consultanţă şi servicii IT independentă, care îşi susţine clienţii internaţionali cu soluţii IT adaptate, inovatoare şi flexibile. La nivelul clienţilor, accentul se pune în primul rând pe companiile din industria serviciilor financiare şi energetice, companiile industriale, companiile media şi de telecomunicaţii, retail, auto sau securitate.
 
Pe lângă sediul central din Austria, Grupul Qualysoft are filiale în Germania, Elveţia, Ungaria, Slovacia, România şi Serbia.
 
În prezent, peste 500 de specialişti lucrează în cadrul Grupului la nivelul Europei Centrale şi de Est. În România, Qualysoft este prezent din 2007. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 4644 / 8121
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Studiu Refinitiv | Piața tranzacțiilor de M&A crește în primul semestru din 2024. Avans de 18% la nivel global și de 39% pe piețele emergente. CMS își menține pozițiile fruntașe în clasamente, Clifford Chance și Schoenherr se remarcă în Europa și două firme cu prezență la București rămân în top la nivel global
Cel mai amplu domeniu de master din România și din istoria învățământului juridic superior românesc, la Facultatea de Drept din Universitatea București. Anul acesta vor fi 14 programe, unele derulate în colaborare cu instituții de învățământ din străinătate | Prof. univ. dr. Răzvan Dincă, decanul Facultății: “Atunci când comunicarea în domeniile la care se referă specializarea se face, din cauza caracterului lor global, în limba engleză, organizăm și noi programele în limba engleză pentru administrarea corectă a terminologiei juridice specifice”
Filip & Company a asistat AROBS la cea mai mare operațiune de majorare de capital a unei companii de tehnologie listată la BVB. Olga Niță, partenerul care a coordonat echipa de proiect: ”Operațiunea nu doar că subliniază angajamentul față de creștere și inovație, dar contribuie semnificativ la dezvoltarea și consolidarea pieței noastre de capital”
RTPR alături de Global Records, compania independentă de top de muzică dance din CEE, la semnarea parteneriatul strategic cu Believe, una dintre cele mai importante companii de muzică digitală din lume
RMGC a pus deoparte 1,5 milioane de dolari pentru anularea deciziei în litigiul tranșat în favoarea României și pentru recuperarea costurilor generate de procedura de arbitraj | Cererea de anulare a fost depusă la secretarieatul ICSID. Compania vrea să lupte în instanță și pentru licența de exploatare de la Roșia Montană, anulată de ANRM luna trecută
Popescu & Asociații își extinde echipa de profesioniști și anunță cooptarea în structura de conducere a avocatului Bogdan ILEA, fost secretar de stat în Ministerul Justiției, care va coordona practica de Regulatory, Government & Public Affairs | Octavian POPESCU, Managing Partner: ”Profesionalismul și dedicarea sa sunt aliniate perfect cu valorile noastre”
Filip & Company a asistat Banca Transilvania în tranzacția de securitizare sintetică cu Banca Europeană de Investiții și Fondul European de Investiții
Cariere în Drept | Povestea Andreei Ungureanu, absolventă a Facultății de Drept din Iași, care a ales magistratura, după un program de master în Științe Penale, dorindu-și să activeze ca procuror. ”Deși pentru început se poate dovedi dificil și frustrant, este esențial pentru un tânăr la început de drum să dobândească lecția răbdării și o modestie a pașilor mici, făcuți cu tenacitate, către un ideal ce urmează a fi șlefuit”, spune tânăra, azi auditor de justiție în cadrul INM
Schoenherr și Asociații SCA | Sebastian Guțiu, numit ca membru supleant al Curții Internaționale de Arbitraj ICC
România a depus o cerere de anulare a hotărârii Tribunalului ICSID prin care a fost obligată să plătească 42,2 mil. € plus dobânzi și cheltuieli unor companii dezvoltatoare de centrale fotovoltaice | Biroul din Paris al unei firme americane și avocații MPR Partners din București reprezintă România în acestă fază a arbitrajului, reclamanții merg cu King & Spalding (Houston și Paris)
CMS obține o hotărâre importantă pentru producătorii de energie electrică și gaze naturale din România. Horia Drăghici, Partener: Această soluție a instanței poate facilita procesul de negociere, în favoarea proprietarilor de proiecte energetice
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Alexandra Pădurariu, Head of legal affairs and compliance | Samsung Electronics: “Viitorul este guvernat de adaptarea la schimbare și de pregătirea continuă în domeniul noilor tehnologii și al provocărilor generate de acestea. Sunt bucuroasă să pot contribui cu experiența mea ca și mentor la formarea și ghidarea unor tineri implicați în rezolvarea problemelor sociale prin utilizarea tehnologiei”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...