Tranzacție de 300.000 € pe piața de HR: Grupul Ascendis a preluat revistele CARIERE și HR Manager
30 Septembrie 2024
BizLawyerDin noua echipă de management a publicațiilor vor face parte: Adelina Mihai, consultant Ascendis, care anterior a fost timp de 14 ani jurnalist la Ziarul Financiar, și Ionuț Tarcea, coordonatorul diviziei de inovație X by Ascendis.
Grupul Ascendis, liderul pieței de training și consultanță în domeniul dezvoltării profesionale din România, a achiziționat revistele CARIERE și HR Manager, în urma unei tranzacții în valoare de 300.000 de euro.
Revistele CARIERE și HR Manager au o istorie de 22 de ani pe piața locală, iar primele ediții au apărut în martie 2003. Fondatoarea Cătălina Sefer și Directorul General Monica Neumorni au coordonat până în prezent activitatea grupului, transformat de-a lungul anilor într-o platformă de comunicare integrată, cu ediții print, ediții digitale, website-uri, social media și evenimente destinate liderilor din România.
Cătălina Sefer și Monica Neumorni vor rămâne alături de echipa Ascendis. Din noua echipă de management a publicațiilor vor face parte: Adelina Mihai, consultant Ascendis, care anterior a fost timp de 14 ani jurnalist la Ziarul Financiar, și Ionuț Tarcea, coordonatorul diviziei de inovație X by Ascendis.
Revistele CARIERE și HR Manager au o istorie de 22 de ani pe piața locală, iar primele ediții au apărut în martie 2003. Fondatoarea Cătălina Sefer și Directorul General Monica Neumorni au coordonat până în prezent activitatea grupului, transformat de-a lungul anilor într-o platformă de comunicare integrată, cu ediții print, ediții digitale, website-uri, social media și evenimente destinate liderilor din România.
Cătălina Sefer și Monica Neumorni vor rămâne alături de echipa Ascendis. Din noua echipă de management a publicațiilor vor face parte: Adelina Mihai, consultant Ascendis, care anterior a fost timp de 14 ani jurnalist la Ziarul Financiar, și Ionuț Tarcea, coordonatorul diviziei de inovație X by Ascendis.
Cati Lupașcu, redactor-șef al Revistei CARIERE din 2020, va coordona, în continuare, activitatea editorială a celor două publicații.
Revista CARIERE are o apariție bimestrială, iar HR Manager, trimestrială. Publicațiile au circa 2.000 de abonați la nivel național și un număr de 120.000 de cititori / lună (https://revistacariere.ro/), respectiv 12.500 de cititori/ lună (https://hrmanageronline.ro/). Sub umbrela CARIERE și HR Manager sunt organizate anual 10 evenimente și este publicat un supliment dedicat programelor de educație managerială de tip MBA. Echipa actuală este formată din 14 angajați și colaboratori.
Pe termen scurt, planurile Ascendis includ extinderea distribuției revistelor și în marile orașe din țară, precum și în Republica Moldova. Pe termen mediu, obiectivele vizează creșterea frecvenței aparițiilor celor două publicații și crearea de noi formate de conținut care să vină în întâmpinarea nevoilor de comunicare externă și internă din companiile și din instituțiile din sectorul public din România.
Achiziția revistelor CARIERE și HR Manager a fost realizată prin intermediul Asociației Ascendis, organizație înființată în 2016 cu scopul de a sprijini educația din România, iar profiturile generate de activitatea celor două publicații vor finanța programele asociației. Până în prezent, Asociația Ascendis a organizat cursuri pentru mai bine de 5.600 de elevi și studenți și peste 2.000 de profesori.
Grupul Ascendis, fondat în 1997, este format din companiile Ascendis Consulting (training, team building și evenimente corporate, consultanță, servicii de evaluare, coaching, studii de piață), Code of Talent (platformă de învățare digitală realizată în parteneriat cu compania Co-Factor), Ascendis Moldova, Ascendis Ucraina și Asociația Ascendis.
Ascendis a încheiat anul 2023 cu afaceri de aproximativ 11 milioane de euro.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 204 / 8468 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Arbitrajul ICSID cerut de 15 firme și 28 de persoane fizice din 7 țări, care care cer compensații pentru tratamentul aplicat de autoritățile române, a ajuns la final | Statul român așteaptă decizia, după ce Tribunalul a declarat închisă procedura în litigiul în care pretențiile se ridică la cca. 213 milioane USD. Ce onorarii au fost plătite firmelor de avocați care au asigurat apărarea
Filip & Company asistă Credit Europe Bank România în fuziunea transfrontalieră cu Credit Europe Bank NV | Partenerele Alexandra Manciulea și Eliza Baias au coordonat echipa. Modificarea semnificativă a cadrului legislativ pe parcursul pregătirii acestei fuziuni a adăugat complexitate proiectului, spun avocații
Primele mișcări pe piața muncii din avocatură | Băncilă Diaconu & Asociații recrutează un partener de la Stratulat Albulescu și un fost Head of Legal din sectorul bancar se alătură firmei Rizoiu & Asociații
Filip & Company a asistat grupul Qemetica în vânzarea activelor aferente producției de sodă calcinată și silicați de sodiu din România. Partenerii Alexandru Bîrsan și Eliza Baias au coordonat echipele
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...