ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Firma de avocatură CMS România își mută birourile în clădirea One Tower. Horea Popescu, Managing Partner: Noul sediu se aliniază viziunii “future facing” a firmei și sprijină cultura noastră organizațională bazată pe colaborare

12 Aprilie 2022   |   BizLawyer

Noua adresă a CMS în București este: One Tower, Calea Floreasca 165, etajele 12-14, Sector 1, 014459 București, România.

 
 
Începând cu 11 aprilie 2022, firma internațională de avocatură CMS își va muta sediul în clădirea de birouri clasă A One Tower, parte a dezvoltării multifuncționale One Floreasca City, unul dintre cele mai mari proiecte de regenerare urbană din zona centrală a Bucureștiului.

Horea Popescu, Managing Partner al CMS România a declarat: „Această mutare reprezintă o schimbare importantă pentru echipa CMS. Prioritatea noastră a fost alegerea unei locații premium, într-o zonă centrală a Bucureștiului, care să răspundă celor mai înalte standarde de design și servicii, clădirea One Tower fiind recunoscută pentru atenția acordată aspectelor de sustenabilitate și wellbeing. Noul sediu al CMS în România se aliniază viziunii “future facing” a firmei și sprijină cultura noastră organizațională bazată pe colaborare.Urmare a implementării unui concept de design modern, noul sediul nu este doar un spațiu de lucru funcțional, ci și un hub pentru dezvoltarea relațiilor dintre membrii echipei și clienții noștri.” . . .


Într-un interviu acordat recent publicației noastre, coordonatorul biroului local al firmei internaționale de avocați ne-a declarat că CMS se relochează într-un nou sediu state-of-the-art care răspunde mai multor exigențe și se aliniază cu valorile CMS și filosofia firmei la nivel internațional.

”Atuurile noului sediu ne fac să credem că va fi spațiul ideal pentru echipa noastră de avocați și consultanți fiscali, atât din punct de vedere funcțional, cât și al confortului acestora. Este un spațiu foarte agil, în care oamenii vor putea lucra mai mult împreună, vor putea interacționa mai ușor, vor putea să colaboreze mai bine, nu doar în cadrul aceluiași grup, ci și cu celelalte grupuri de practică. Vom avea spații mari dedicate colaborării, va fi un nou vibe care vine odată cu reîntinerirea echipei. Este o altă etapă, naturală, în evoluția biroului CMS în România”, a precizat Horea Popescu în interviul acordat BizLawyer.

Citește și
→   INTERVIU | Horea Popescu, coordonatorul CMS România, după primul an de mandat: „Dacă 2020 a însemnat consolidare, anul acesta a venit cu o creștere a activității noastre, înregistrată în aproape toate domeniile de practică. În unele arii vorbim despre un avans considerabil, nemaiatins până acum” 

One Tower este prima clădire de birouri din România care a obținut certificarea LEED v4 Platinum Building Design and Construction, cel mai înalt nivel prevăzut de această certificare. Aceasta este completată de certificarea WELL Health-Safety, prin care se asigură premizele ca ocupanții birourilor să aibă condiții superioare în ceea ce privește sănătatea și siguranța la locul de muncă.

Amprenta ecologică a One Tower este conformă cu obiectivele de sustenabilitate ale CMS. Firma de avocatură va ocupa un etaj și jumătate din clădire, pe o perioadă de închiriere de șapte ani. Totodată, designul sediului CMS din România a fost conceput cu o mare atenție la detalii pentru crearea unui mediu de lucru primitor și confortabil pentru angajați, oferind spații moderne, luminoase, precum și terase generoase cu vedere spectaculoasă asupra zonei. Biroul CMS din One Tower integrează cele mai noi tehnologii, cum ar fi sisteme performante de încălzire și ventilație, oferind un spațiu modern și de colaborare între avocații și clienții firmei.

CMS este prezentă în România din 1999 și a ocupat spațiul de birouri precedent timp de 15 ani. Firma are în prezent aproximativ 100 de angajați (avocați, consultanți fiscali și personal suport), fiind una dintre cele mai mari firme de avocatură din țară.

Noua adresă a CMS în București este: One Tower, Calea Floreasca 165, etajele 12-14, Sector 1, 014459 București, România.

Înființată în anul 1999, CMS este o organizație integrată, multi-jurisdicțională, de firme de avocatură, care oferă servicii complete de consultanță juridică și fiscală. Cu peste 70 de birouri în peste 40 de țări din întreaga lume și peste 5.000 de avocați, CMS deține o expertiză îndelungată atât în domeniul consultanței în jurisdicțiile sale locale, cât și internaționale. Având în portofoliu mari companii multinaționale, cât și companii cu capital mediu și start-up-uri, CMS oferă rigoarea tehnică, asistență juridică strategică și parteneriat pe termen lung pentru a menține fiecare client în poziția de lider al domeniului în care acesta activează.
Firmele membre CMS oferă o gamă largă de expertiză în 19 domenii de practică și sectoare de activitate, precum drept societar/fuziuni și achiziții, energie & schimbare climatică, fonduri, sănătate și științe medicale, tehnologie, media, telecomunicații (TMT), taxe, sectorul financiar-bancar, comercial, concurență & EU, litigii, dreptul muncii & pensii, proprietate intelectuală, drept imobiliar și construcții.


 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 115 / 260
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Țuca Zbârcea & Asociații a oferit asistență juridică în legătură cu obținerea unei facilități de credit în valoare de 29,5 mil. € de către o societate parte a Weerts Group
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...