ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

van Groningen: Contracţia PIB cu 6% prognozată este destul de puternică; sperăm să fie pe termen scurt

14 Mai 2020   |   AGERPRES

” Dorim un dialog rapid şi eficient cu autorităţile şi putem da un feedback rapid la orice măsură pe care o propun. Misiunea noastră este să ne asigurăm că avem un dialog real şi să ne asigurăm că sănătatea oamenilor este importantă şi să nu transformăm într-o povară insuportabilă pentru companii", a subliniat Steven van Groningen.

 
 
Contracţia Produsului Intern Brut al României cu 6%, estimată pentru acest an, este destul de puternică, dar sperăm să fie pe termen scurt şi să reuşim să repornim motoarele economiei, a declarat, joi, într-o conferinţă de specialitate, Steven van Groningen, preşedintele Confederaţiei Patronale Concordia şi reprezentant al Federaţiei Serviciilor Financiar Bancare.

"Ultimele două luni au fost foarte dificile pentru cetăţeni şi pentru angajaţii din mediul public care au fost în prima linie împotriva coronavirusului. Aş vrea să mulţumesc şi tuturor angajaţilor din mediul privat, fiindcă şi acolo au fost mulţi care s-au expus la riscul infectării şi au pus umărul şi au asigurat activitatea în sectoare esenţiale ale economiei - energie, transport, retail, servicii bancare. Starea de urgenţă se termină mâine şi toţi ne întrebăm ce urmează. Comisia Europeană prognozează o scădere a PIB-ului României cu 6%. Am văzut mai multe prognoze care merg în aceeaşi direcţie, iar asta e aproape de ce vedem şi noi în jurul nostru. Este o contracţie pe termen scurt destul de puternică, dar sperăm să fie pe termen scurt şi să fim în stare să repornim repede motoarele şi vă asigur că firmele pe care le reprezentăm fac tot posibilul să sprijine acest proces de repornire", a spus van Groningen.


Potrivit oficialului Concordia, un aspect important este reluarea investiţiilor publice şi private în România.

"E foarte important să dăm drumul investiţilor publice şi private. Acum lucrăm cu toate industriile noastre să identificăm investiţii importante care ar putea debloca economia din situaţia în care se află. Un alt lucru foarte important este că în perioada următoare, pe perioada stării de alertă, companiile să aibă flexibilitate prin care să poată să se adapteze la restricţiile care ar urma să fie impuse. Avem nevoie de un cadru simplu prin care oamenii să poată lucra în continuare de acasă, să putem ajusta culoarul de lucru, similar cu cel din alte ţări europene. Nu în ultimul rând, să digitalizăm cât mai repede relaţiile de muncă. Suntem preocupaţi în continuare de siguranţa angajaţilor şi a clienţilor care ne trec pragul. Am luat şi vom lua în continuare măsuri de a-i proteja. Aici dorim un dialog rapid şi eficient cu autorităţile şi putem da un feedback rapid la orice măsură pe care o propun. Misiunea noastră este să ne asigurăm că avem un dialog real şi să ne asigurăm că sănătatea oamenilor este importantă şi să nu transformăm într-o povară insuportabilă pentru companii", a subliniat Steven van Groningen.

Reprezentanţi ai mediului de afaceri din România participă, joi, la o videoconferinţă organizată de Confederaţia Patronală Concordia (CPC).
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 8422 / 9092
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...