ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Modificari in organizarea si functionarea ANAP

17 Decembrie 2020   |   Vass Lawyers

Modificarile vizeaza inclusiv infiintarea, organizarea si functionarea Agentiei Nationale pentru Achizitii Publice (ANAP) astfel cum este aceasta reglementata prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 13/2015 (OUG nr. 13/2015).

 
 
In Monitorul Oficial nr 614 din data de 13 iulie 2020 a fost publicata Ordonanta de urgenta a Guvernului nr 114/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative cu impact asupra sistemului achizitiilor publice (OUG nr 114/2020).

Modificarile vizeaza inclusiv infiintarea, organizarea si functionarea Agentiei Nationale pentru Achizitii Publice (ANAP) astfel cum este aceasta reglementata prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 13/2015 (OUG nr. 13/2015).

Modificarile aduse OUG nr. 13/2015 au fost adoptate in contextul reorganizarii Guvernului. Astfel, este reglementata la nivelul OUG nr. 13/2015 trecerea ANAP din subordinea Ministerului Finantelor Publice in subordinea Secretariatului General al Guvernului.

Totodata, se adapteaza organizarea si functionarea ANAP acestei noi subordonari. De exemplu, finantarea ANAP nu se mai asigura de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Finantelor Publice, ci prin bugetul Secretariatului General al Guvernului.

Cu titlu de noutate, OUG nr. 114/2020 stabileste noi atributii in sarcina ANAP, precum:

→    elaborarea si implementarea, in colaborare cu alte institutii implicate in domeniu, a documentelor de politica publica, strategiilor guvernamentale, planurilor, programelor si metodologiilor in domeniul achizitiilor publice, in conformitate cu Programul de guvernare si politica la nivelul Uniunii Europene, adoptate, dupa caz, prin hotarare a Guvernului;
→    elaborarea si implementarea, in colaborare cu alte institutii cu atributii in domeniul achizitiilor publice, a Planului privind profesionalizarea in domeniul achizitiilor publice, adoptat prin hotarare a Guvernului.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 2555 / 5212
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Cum lucrează echipele din practica de Dispute Resolution de la Băiculescu și Asociații, ce mandate gestionează și care sunt proiectele reprezentative în care asistă clienții | Vasile Băiculescu, Managing Partner: ”Anul trecut a fost unul crucial, societatea noastră prosperând în acest domeniu mai mult decât oricând, atât prin îmbogățirea substanțială a portofoliului de clienți, cât și prin rezultatele obținute în dosare. În 2024, asistăm la o clară continuare a evoluției”
SCA Bondoc si Asociații anunță cu mare tristețe trecerea în neființă a colegului și prietenului avocat Horațiu Dumitru
CMS îl promovează pe Andrei Cristescu în poziția de Counsel în cadrul biroului din România. Horea Popescu (Managing Partner): Andrei reflectă perfect valorile CMS, mai ales prin munca sa în echipă și implicarea în mentoratul colegilor juniori
Băncilă, Diaconu și Asociații SPRL a asistat Goodpack SRL, societate parte din portofoliul CEECAT Capital, în procesul de achiziție a Paccor Romania SRL
Wolf Theiss a asistat fondurile Cerberus Capital Management și Revetas Capital în legătură cu vânzarea complexului de birouri The Landmark din București. Partenerul Ileana Glodeanu a coordonat echipa multidisciplinară de avocați
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Ștefania Andruhovici, Directorul Departamentul Juridic - Electrica SA: „Misiunea de a promova principii sănătoase se extinde dincolo de cadrul biroului, datoria noastră fiind aceea de a fi, prin tot ceea ce facem, un exemplu pentru cei din jur”
Studiu Refinitiv | Piața tranzacțiilor de M&A crește în primul semestru din 2024. Avans de 18% la nivel global și de 39% pe piețele emergente. CMS își menține pozițiile fruntașe în clasamente, Clifford Chance și Schoenherr se remarcă în Europa și două firme cu prezență la București rămân în top la nivel global
Cel mai amplu domeniu de master din România și din istoria învățământului juridic superior românesc, la Facultatea de Drept din Universitatea București. Anul acesta vor fi 14 programe, unele derulate în colaborare cu instituții de învățământ din străinătate | Prof. univ. dr. Răzvan Dincă, decanul Facultății: “Atunci când comunicarea în domeniile la care se referă specializarea se face, din cauza caracterului lor global, în limba engleză, organizăm și noi programele în limba engleză pentru administrarea corectă a terminologiei juridice specifice”
Filip & Company a asistat AROBS la cea mai mare operațiune de majorare de capital a unei companii de tehnologie listată la BVB. Olga Niță, partenerul care a coordonat echipa de proiect: ”Operațiunea nu doar că subliniază angajamentul față de creștere și inovație, dar contribuie semnificativ la dezvoltarea și consolidarea pieței noastre de capital”
RTPR alături de Global Records, compania independentă de top de muzică dance din CEE, la semnarea parteneriatul strategic cu Believe, una dintre cele mai importante companii de muzică digitală din lume
RMGC a pus deoparte 1,5 milioane de dolari pentru anularea deciziei în litigiul tranșat în favoarea României și pentru recuperarea costurilor generate de procedura de arbitraj | Cererea de anulare a fost depusă la secretarieatul ICSID. Compania vrea să lupte în instanță și pentru licența de exploatare de la Roșia Montană, anulată de ANRM luna trecută
Popescu & Asociații își extinde echipa de profesioniști și anunță cooptarea în structura de conducere a avocatului Bogdan ILEA, fost secretar de stat în Ministerul Justiției, care va coordona practica de Regulatory, Government & Public Affairs | Octavian POPESCU, Managing Partner: ”Profesionalismul și dedicarea sa sunt aliniate perfect cu valorile noastre”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...