După un an de succes, RTPR Allen & Overy anunță un val de 11 promovări
04 Iulie 2019
BizLawyer„Aceste promovări reflectă angajamentul RTPR de a atrage, menține și investi în cei mai buni avocați”, a declarat Costin Tărăcilă, Managing Partner RTPR Allen & Overy.
Casa de avocatură RTPR Allen & Overy a promovat mai mulți avocați (foto) ca urmare a contribuției personale la succesul firmei în 2018, gradului de implicare în proiecte și în mod special datorită aprecierii câștigate din partea clienților. Astfel, Ianita Țui și Poliana Gogu-Naum sunt promovate Counsel. Andrei Mihul și Bogdan Cordoș devin Senior Associates, în timp ce Diana Dimitriu și Vlad Stamatescu avansează la poziția de Managing Associates. De asemenea, avocații Vlad Druța, Mihnea Radu, Loredana Duică, Andreea Trică și Marina Giurgică sunt numiți Associates.
„Aceste promovări reflectă angajamentul RTPR de a atrage, menține și investi în cei mai buni avocați. Suntem foarte mândri de colegii noștri și de felul în care au evoluat și le mulțumim pentru munca de calitate și dedicarea lor. Doar împreună cu avocați extrem de talentați și cu o cunoaștere profundă a industriilor clienților noștri reușim să derulăm proiecte complexe ce implică o muncă juridică avansată. Pe lângă recunoașterea oficială, care se reflectă în titulatură, aprecierea clienților noștri este cea mai mare răsplată”, a declarat Costin Tărăcilă, Managing Partner RTPR Allen & Overy.
„Aceste promovări reflectă angajamentul RTPR de a atrage, menține și investi în cei mai buni avocați. Suntem foarte mândri de colegii noștri și de felul în care au evoluat și le mulțumim pentru munca de calitate și dedicarea lor. Doar împreună cu avocați extrem de talentați și cu o cunoaștere profundă a industriilor clienților noștri reușim să derulăm proiecte complexe ce implică o muncă juridică avansată. Pe lângă recunoașterea oficială, care se reflectă în titulatură, aprecierea clienților noștri este cea mai mare răsplată”, a declarat Costin Tărăcilă, Managing Partner RTPR Allen & Overy.
• Ianita Țui are o experiență bogată în proiecte de real estate, ce acoperă diverse segmente cum ar fi: spații de birouri, proiecte rezidențiale, comerciale, de infrastructură și logistică, dar și în alte arii de practică precum: achiziţii publice, concesiuni, parteneriat public-privat, corporate și M&A, împrumuturi municipale, finanţări. De curând Ianita a asistat ING Business Shared Service (IBSS), divizia IT din România din cadrul grupului ING, în legătură cu închirierea unui spațiu cu o suprafață de 13.000 mp destinat noului sediu al companiei.
• Poliana Gogu-Naum are o bogată experiență în domeniul bancar și financiar, acordând consultanţă juridică băncilor locale și internaționale și societăţilor privind operațiunile de credit sindicalizate și bilaterale. Printre proiectele de anvergură în care a fost recent implicată menționăm consultanța oferită unui sindicat de bănci în legătură cu o facilitate de credit în valoare de cca. 68 milioane de dolari acordată producătorului de aluminiu Alro. Poliana este recomandată de ghidurile juridice internaționale Legal 500 și IFLR1000 pentru practica de finanțări.
• Andrei Mihul este specializat în tranzacții de M&A și dreptul concurenței. Recent Andrei a acordat consultanță Prime Kapital în legătură cu achiziția unui centru comercial situat în vestul României, precum și în legătură cu vânzarea unui portofoliu de real estate ce cuprinde nouă centre comerciale cu o suprafață totală de 67.959 mp către MAS Real Estate pentru un preț de 112,97 milioane de euro.
• Bogdan Cordoș este specializat în tranzacții din sectorul energetic, fiind recunoscut ca „Next Generation Lawyer” în domeniul energiei și resurselor naturale de către prestigiosul ghid internațional Legal 500. De asemenea are experiență în diverse arii de practică, precum corporate, financiar-bancar, reglementare şi imobiliar. Bogdan a coordonat echipa de avocați care a asistat Electrica și filialele sale de distribuție în legătură cu unul dintre cele mai mari procese de reorganizare din România.
• Diana Dimitriu are o experiență vastă în proiecte de dreptul muncii, cu privire la diverse aspecte cum ar fi transferuri complexe de angajați, concedieri colective și individuale, restructurări de personal, negocieri, precum și în tranzacții comerciale, fuziuni și achiziții, drept societar. Recent Diana a acordat asistență în legătură cu aspecte de dreptul muncii pentru Electrica.
• Vlad Stamatescu oferă consultanță pentru companiile locale și internaționale în legătură cu diverse tranzacții comerciale, inclusiv fuziuni și achiziții, aspecte juridice generale cu privire la activitatea zilnică a societăților, înființarea, restructurarea și reorganizarea societăților. Printre proiectele sale recente se numără consultanța acordată DS Smith Plc în legătură cu achiziția EcoPack și EcoPaper, doi importanți producători de ambalaje și hârtie din România.
• Vlad Druța, Mihnea Radu, Loredana Duică, Andreea Trică și Marina Giurgică asigură asistență pentru companii locale și internaționale din diverse sectoare de activitate în tranzacții din cele mai variate domenii, printre care fuziuni și achiziții, finanțări, piețe de capital, dreptul concurenței.
Alte proiecte complexe derulate de RTPR Allen & Overy în anul 2018:
• Barclays Bank PLC în calitate de aranjor pentru Alpha Bank România în cadrul primului program emisiuni de obligațiuni ipotecare din România în valoare de 1 miliard Euro;
• Sindicatul de bănci format din ING Bank N.V. prin intermediul ING Bank N.V. Amsterdam – sucursala București, Banca Comercială Română, Raiffeisen Bank SA și UniCredit Bank SA în legătură cu extinderea unei facilități de credit în valoare de 360 milioane dolari acordată grupului KMG International pentru acoperirea nevoilor curente în activitatea grupului;
• CEECAT Capital în legătură cu vânzarea Brikston Construction Solutions S.A., unul dintre principalii jucători pe piaţa de materiale pentru zidărie şi finisaje din România, către grupul austriac Leier;
• Reprezentarea cu succes a Societății Energetice Electrica S.A. în litigiul contra Societăţii de Administrare a Participațiilor în Energie, într-un dosar cu o miză de 800 milioane Euro;
• Reprezentarea cu succes a marilor studiouri de film americane Paramount Pictures Corporation, Sony Pictures Entertainment Inc., Twentieth Century Fox Film Corporation, Universal City Studios Productions LLLP, Walt Disney Studios Motion Pictures și Warner Bros. Entertainment Inc. în litigii privind apărarea drepturilor lor de autor în România, inclusiv primul litigiu de „site blocking” din Europa Centrală și de Est prin care furnizorii de internet au fost obligaţi să blocheze accesul la o serie de site-uri pirat.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 1696 / 1879 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Țuca Zbârcea & Asociații a oferit asistență juridică în legătură cu obținerea unei facilități de credit în valoare de 29,5 mil. € de către o societate parte a Weerts Group
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...