LegiTeam | POPESCU & ASOCIAȚII recrutează asistent ̸ ă | secretar ̸ ă recepție
06 Decembrie 2021
LegiTeamCandidaturile se primesc la adresa cariere@popescu-asociatii.ro până la data de 5 ianuarie 2022.
POPESCU & ASOCIAȚII recrutează asistent/ă | secretar/ă recepție.
Responsabilități
• Întâmpină vizitatorii și îi îndrumă către sala de întâlniri;
• Îndeplinește activități de protocol;
• Primește, înregistrează și repartizează corespondența primită prin poștă;
• Preia și redirecționează apelurile telefonice;
• Asigură și răspunde de expedierea în bune condiții a tuturor plicurilor;
• Îndosariază și arhivează documentele companiei;
• Asigură păstrarea registrului unic de intrări/ieșiri al documentelor;
• Copiază/redactează/tehnoredactează/scanează diferite documente;
Responsabilități
• Întâmpină vizitatorii și îi îndrumă către sala de întâlniri;
• Îndeplinește activități de protocol;
• Primește, înregistrează și repartizează corespondența primită prin poștă;
• Preia și redirecționează apelurile telefonice;
• Asigură și răspunde de expedierea în bune condiții a tuturor plicurilor;
• Îndosariază și arhivează documentele companiei;
• Asigură păstrarea registrului unic de intrări/ieșiri al documentelor;
• Copiază/redactează/tehnoredactează/scanează diferite documente;
• Stabilește necesarul de consumabile pentru companie și gestionează aprovizionarea (papetărie, protocol, alte materiale consumabile);
• Transmite periodic informări cu privire la stadiul dosarelor și informațiile obținute;
• Caută periodic pe portalul instanțelor și alte site-uri de specialitate informații cu privire la dosare sau alte aspecte solicitate de colaboratorii și asociații societății;
• Îndeplinește orice alte atribuții aferente postului.
Cerințe
• studii medii sau superioare;
• capacitatea de a respecta cerințele și termenele de predare a lucrărilor;
• capacitate de prioritizare și planificare a task-urilor, organizare și simț ridicat al responsabilității;
• capacitatea de a lucra atât individual, cât și în echipă;
• cunoașterea programelor MS Office;
• cunoașterea limbii engleze;
• experiența administrativă într-o societate de avocatură reprezintă un avantaj.
Beneficii
• șansa de a lucra cu o echipă tânără, dar experimentată;
• un mediu de lucru colegial care încurajează inițiativele și comunicarea
• un birou plăcut, situat la doar 5 minute de mers pe jos de stația de metrou Piața Victoriei
POPESCU & ASOCIAȚII este una dintre societățile de avocatură de top din România, cu experiență dovedită în consultanță juridică, precum și în aria litigiilor și a dreptului penal, societatea și avocații săi fiind incluși în clasamentele prestigioaselor anuare juridice, precum Legal 500, Chambers & Partners, IFLR 1000 și Benchmark Litigation.
Candidaturile se primesc la adresa cariere@popescu-asociatii.ro până la data de 5 ianuarie 2022.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 940 / 1881 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...