ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Manuela Guia, fost Partener Big 4, lansează o nouă casă de avocatură alături de Bianca Naghi și Octavian Adam. GNP Guia Naghi and Partners pornește la drum cu o echipă de avocați cu experiență

09 Iulie 2019   |   BizLawyer

Principalele arii de practică ale societății vizează Concurență și Ajutor de Stat, Protecția Consumatorilor, Litigii, Reglementări (Pharma, Retail, IT&C), Proprietate Industrială, Achiziții Publice, Protecția Datelor și Tehnologie, Drept Imobiliar și Drept Societar.

 
 
Manuela Guia, Bianca Naghi și Octavian Adam, alături de o echipă de avocați cu experiență în firme afiliate unor Big 4, precum și în alte firme de avocatură de top, lansează o nouă casă de avocatură, sub brandul GNP Guia Naghi and Partners. Echipa își propune să aplice înalte standarde de calitate, să acorde atenție la detalii, dar și la imaginea de ansamblu, cu preocupare pentru rezultate pragmatice și adaptate nevoilor de business, acționând întotdeauna ca un real partener pentru fiecare client al său.

Principalele arii de practică ale societății vizează Concurență și Ajutor de StatProtecția Consumatorilor, Litigii, Reglementări (Pharma, Retail, IT&C), Proprietate Industrială, Achiziții Publice, Protecția Datelor și Tehnologie, Drept Imobiliar și Drept Societar.


În noul format, Manuela Guia (foto) își va asuma poziția de Managing Partner. Cu o expertiză solidă în domenii precum dreptul concurenței, ajutor de stat, industrii reglementate (pharma, retail, telecom), achiziții publice, protecția consumatorilor, Manuela a coordonat de-a lungul anilor o echipă de succes.

Încă din anul 2008, Manuela s-a bucurat de recunoașterea unor publicații naționale și internaționale reputate drept specialistă de top în materia concurenței, iar începând cu anul 2017 publicația internațională Chambers and Partners o clasează pe locul 1 în România. Manuela este singurul avocat din România recunoscut în topul „100 Femei din Lume în Practica Antitrust”, alcătuit de Global Competition Review. Manuela este de asemenea recunoscută ca expert în achiziții publice, telecomunicații și ajutor de stat.

„După 16 ani de carieră, pornesc cu entuziasm și convingere în această minunată aventură, alături de o echipă în continuă creștere formată din prieteni dragi, pe care îi respect atât pentru profesionalismul lor, cât și pentru puterea, profunzimea, dedicarea și etica ce îi reprezintă. Sunt convinsă că vom face lucruri minunate împreună, construind mai departe pe fundațiile deja solide ale carierelor noastre de până acum, dar adăugând un suflu nou, o îndrăzneală specifică nouă, o abordare caldă, directă, implicată, în care fiecare client va fi cel mai important client al nostru. GNP este o firmă de oameni creativi și versatili, care cred în importanța crucială a calității serviciilor funizate, precum și în valoarea individuală a oamenilor alături de care merge pe acest drum, fie că este vorba despre colegi, fie că este vorba despre clienți. Pentru clienții noștri, ne propunem să avem întotdeauna ceea ce noi numim ”fresh perspectives”, să vedem întotdeauna imaginea de ansamblu, fără a rata niciun detaliu, să căutăm soluții, să oferim perspective noi, adaptate la realitățile de business și mai ales croite special pentru fiecare caz în parte”, afirmă Manuela Guia.

Având o experiență de peste 10 ani în domeniul consultanței de business, Bianca Naghi este recunoscută pentru abordarea pragmatică, orientată spre soluții concrete și este recomandată de cele mai importante publicații internaționale drept expert de top. 

„Avem o abordare flexibilă, care oferă consultanță creativă și pragmatică, în primul rând. Suntem o echipă bine închegată care testează mereu precedentele pentru a ale depăși. Suntem într-un continuu proces de dezvoltare și învățare, prioritizând cunoașterea clientului. Înțelegem pe deplin piețele și industriile clienților noștri, obstacolele cu care se confruntă în afaceri și obiectivele de creștere. Am ajuns la convingerea că fiecare problemă are, întotdeauna, mai multe soluții. Provocarea noastră constă în capacitatea de a găsi soluția specială care este cea mai potrivită cazului clientului”, adaugă Bianca Naghi.

Octavian Adam, care are o experiență de peste 15 ani în avocatura de afaceri și a coordonat un număr semnificativ de litigii și arbitraje complexe în industrii precum petrol și gaze naturale, bănci și asigurări, aviație, construcții, agricultură, va conduce departamentul de Litigii și Arbitraje din cadrul noii firme de avocatură.

“Suntem o structură nouă, care reunește oameni cu experiențe diferite, dar complementari în ceea ce fac. Rezultatele obținute în trecut, precum și numărul și magnitudinea proiectelor în derulare, ne fac optimiști cu privire la viitor”, conchide Octavian Adam.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 1694 / 1879
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Țuca Zbârcea & Asociații a oferit asistență juridică în legătură cu obținerea unei facilități de credit în valoare de 29,5 mil. € de către o societate parte a Weerts Group
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...