Mușat & Asociații cooptează 3 noi parteneri equity și promovează alți 7 în poziții de senioritate în firmă
15 Ianuarie 2021
BizLawyerImpreuna cu numirea celor trei parteneri, firma a recunoscut meritele, expertiza si dedicarea avocatilor sai seniori:
Cosmin Libotean, Andra Mihalache si Cristi Tudor - noii parteneri equity ai firmei Musat & Asociatii |
Casa de avocatura Musat & Asociatii anunta cooptarea a 3 noi parteneri equity din randurile elitei panelului propriu de avocati, precum si promovarea altor 7 avocati in pozitii de senioritate aferente practicilor de Litigii si Arbitraj, Restructurare si Insolvents, Fuziuni si Achizitii, Sanatate si Domeniul Farmaceutic, Infrastructura si Achizitii Publice si Dreptul Muncii.
„Calitatea parteneriatului unei firme nu a fost niciodata mai importanta. Rolul partenerilor, în special al partenerilor equity, este esential în consolidarea standardelor firmei, dar si pentru cresterea calitatii prestatiei avocatiale pentru clienti. Prin recunoasterea performantei colegilor nostri, firma continua strategia de consolidare a practicilor sale ce au contribuit semnificativ la succesul Musat & Asociatii într-o perioada plina de provocari”, declara Gheorghe Musat, Managing Partner.
„Calitatea parteneriatului unei firme nu a fost niciodata mai importanta. Rolul partenerilor, în special al partenerilor equity, este esential în consolidarea standardelor firmei, dar si pentru cresterea calitatii prestatiei avocatiale pentru clienti. Prin recunoasterea performantei colegilor nostri, firma continua strategia de consolidare a practicilor sale ce au contribuit semnificativ la succesul Musat & Asociatii într-o perioada plina de provocari”, declara Gheorghe Musat, Managing Partner.
Cosmin Libotean este un experimentat profesionist al dreptului, cu o excelenta reputatie si experienta de peste 15 ani în litigii comerciale si contencios administrativ, dar si in solutionarea unor complexe dispute in materia achizitiilor publice. Cooptarea lui Cosmin in randul parteneriatului equity al firmei vine ca o recunoastere a succesului sau profesional in reprezentarea in fata instantelor de judecata nationale si internationale a unui numar impresionant de companii de top din diverse domenii – financiar/bancar, farma, media sau retail, in dosare de anvergura si cu implicatii financiare considerabile. Mai mult, alaturarea lui Cosmin la nucleul partenerial al firmei contribuie în mod semnificativ la intarirea practicii de litigii si arbitraj, oferind clientilor firmei experienta unui serviciu impecabil, in linie cu aprecierea primita de litigantii MUSAT & ASOCIATII de-a lungul anilor pentru promptitudinea si eficienta dovedite in gestionarea unor cauze complexe in fata instantelor de judecata sau a celor arbitrale.
Andra Mihalache, recent promovata în pozitia de Partener, este un avocat litigant cu un acut simt pentru subtilitate si reputatia unor solutii inovatoare in gestionarea litigiilor de drept civil, asistând si reprezentand clienti din aproape toate industriile in dosare deopotriva dificile si sensibile. De-a lungul timpului, Andra a aparat interesele clientilor in dosare complexe, cu accent deosebit in materia restituirii proprietatilor preluate abuziv de regimul comunist, litigii comerciale si de contencios administrativ, dar si cele de reorganizare judiciara sau proceduri de faliment. Promovarea Andrei raspunde atat increderii de care se bucura din partea clientilor cat si a colegilor si confirma implicarea si rezultatele ei exceptionale in management-ul dosarelor litigioase încredintate de-a lungul ascensiunii ei în cadrul M&A.
Cristi Tudor este un excelent si reputat practician in insolventa, avand o experienta profesionala bogata, construita pe parcursul a mai bine de 15 ani de activitate in cadrul MUSAT & ASOCIATII. Cristi este implicat activ în practica de Restructurare & Insolventa a firmei, fiind in prezent co-coordonator al departamentului si asistand numerosi clienti de amploare din diverse sectoare, precum cele de infrastructura, energie, transport, constructii, servicii si tehnologie, in unele dintre cele mai ample si complexe mandate de restructurare & insolventa de pe piata.
Impreuna cu numirea celor trei parteneri, firma a recunoscut meritele, expertiza si dedicarea avocatilor sai seniori: Stefan Diaconescu, Mateea Predescu, Ana Maria Abrudan si Dragos Lungu, care astfel avanseaza in pozitia de Managing Associate.
Stefan Diaconescu se numara printre cei mai promitatori tineri avocati de drept penal al afacerilor, acumuland o experienta bogata in cadrul firmei in unele dintre cele mai complicate si rasunatoare dosare de investigare a criminalitatii economice din ultimii ani. Totodata, Stefan asista in mod frecvent clientii firmei in investigatii interne si in chestiuni sensibile de reglementare si conformare cu legislatia din domeniul transporturilor, energiei si proprietatii intelectuale. Precizia identificarii elementelor cheie, pertinenta solutiilor, maniera convingatoare de redactare si puterea argumentatiei in fata parchetelor si a instantelor de judecata sunt calitati cu care Stefan a impresionat in repetate randuri atat magistratii, colegii de breasla, cat si clientii asistati, iar aceste atuuri i-au adus inclusiv recunoasterea firmei.
Mateea Predescu are o indelungata experienta in asistarea si reprezentarea clientilor firmei, cu precadere societati locale si internationale de renume din industria farmaceutica, in legatura cu unele dintre cele mai complexe aspecte de reglementare si conformitate aferente sectorului farmaceutic si medical. Mai mult, experienta ei acopera inclusiv asistare si reprezentare in litigii in legatura cu taxarea clawback si protectia consumatorului. In acest ultim domeniu, Mateea s-a remarcat prin obtinerea unor rezultate unanim recunoscute in piata, creatoare de jurisprudenta, care au facilitat deblocarea unor mecanisme de piata vizand aspecte de etichetare, ambalare si marketing al produselor de larg consum. Pertinenta sustinerilor, rigoarea, promptitudinea si bagajul juridic complet au fost atat elemente apreciate de-a lungul timpului de clientii asistati de Mateea cat si ratiuni ce au motivat promovarea ei in pozitia de Managing Associate.
Ana Maria Abrudan este unul dintre avocatii firmei cu o bogata experienta in zona de reglementare si conformitate, cat si în complexe tranzactii locale si multi-juridictionale. Ana Maria asista cu precadere societati multinationale din domenii puternic reglementate, precum infrastructura civila si militara, energie si resurse naturale, telecomunicatii, media & IT si este recunoscuta ca un reputat profesionist in dreptul mediului, achizitii publice si parteneriat public - privat. Experienta si eficienta consultantei avocatiale in domeniile sale de expertiza precum si calitatea solutiilor oferite au fost îndeosebi apreciate de clientii firmei in ceea ce priveste gestionarea interactiunilor dintre mediul privat si cel public, acolo unde implicarea Anei a deschis si potentat noi perspective investitionale, in ciuda neajunsurilor legislative.
Dragos Lungu este un avocat cu o experienta vasta in consultanta si litigii in materia dreptului muncii, asistand numerosi clienti locali si internationali intr-o gama larga de mandate dificile si de anvergura, precum cele de restructurare sau concediere colectiva, outsourcing, redactarea si negocierea contractelor individuale si colective de munca, contracte de management si relatii sindicale. Dragos s-a remarcat in repetate randuri prin rigoarea actului avocatial si supletea solutiilor oferite, creand incredere atat din partea angajatorilor cat si a angajatilor, fapt apreciat de clientii firmei ca un element rar si benefic consolidarii relatiilor de munca si reputatiei pe termen lung a angajatorilor. Totodata, capacitatea sa de sinteza si eficienta pledoariilor au reusit sa impresioneze instantele de dreptul muncii, facilitand astfel obtinerea unor rezultate extraordinare în dosarele sensibile gestionate de acesta.
Alaturand-se colegilor în zona de senioritate a consultantei avocatiale, Sirin Omer, Alin Sinocicu si Roxana Mihailescu au fost promovati in pozitia de Senior Associate, recunoscandu-li-se astfel aptitudinile si experienta acumulata de-a lungul anilor si rezultatele obtinute în asistarea cu succes a clientilor M&A.
Toti trei sunt avocati experimentati si destoinici, oferind consultanta juridica si reprezentare pentru clienti de prima marime din varii sectoare de activitate, atat locali cât si internationali, cu privire la aspecte de drept civil si comercial, drept administrativ, drept societar, achizitii publice, litigii si drept penal.
„Sunt incantat sa ii felicit pe avocatii promovati pentru acest bine meritat pas inainte in cariera lor. Desi un an agitat, suntem mandri sa sustinem in continuare dezvoltarea profesionala a colegilor nostri. Le multumim pentru efortul si contributia la succesul proiectelor M&A de pana acum si le uram totodata mult succes in noile roluri”, declara Gheorghe Musat, Fondatorul firmei.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 1231 / 1881 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...