ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Specialiștii în insolvență de la Popescu & Asociații sunt implicați în proceduri judiciare în care masa credală cumulată depășește un miliard de euro. Octavian Popescu, Managing Partner: În toamnă se vor putea măsura cu adevărat efectele pandemiei. Mă aștept să crească semnificativ nivelul încărcăturii nu numai în România, dar și la nivel european

19 August 2020   |   Ștefania Enache

„Prioritățile în această perioadă mai dificilă au rămas neschimbate, subsumându-se principiului pe care l-am urmat dintotdeauna, respectiv acela de a livra cele mai bune rezultate colaboratorilor și clienților noștri, atât din perspectiva practicianului în insolvență, cât și din cea a avocatului “de insolvență”. În principiu, în proiectele on-going sunt implicați un avocat coordonator și 1-3 avocați seniori, în funcție de complexitatea mandatului încredințat”, a declarat pentru BizLawyer coordonatorul Popescu & Asociații.

 
 
Practicienii din zona insolvenței și-au continuat activitatea și în perioada de lockdown, singurul segment care s-a oprit fiind cel al reprezentării clienților în instanță. În rest, toți pașii presupuși de o procedură de insolvență, toate actele procedurale ce s-au impus a fi întocmite în cadrul procedurii și-au urmat cursul normal.„Avocații noștri au fost alături de clienții firmei în mandate dintre cele mai diverse, de la analizarea incidenței obligației de a introduce cererea de deschidere a procedurii de către clientul debitor, până la votarea planului de reorganizare depus în procedura în numele clientului creditor. Deși s-ar putea prezuma că suspendarea dosarelor de instanță ar fi condus la o „relaxare” pentru avocații din practica de insolvență, faptul că procedurile s-au derulat în mod normal, precum și schimbările legislative care au intervenit în starea de urgență și starea de alertă ne-au arătat contrariul”, declară Octavian Popescu, Managing Partener Popescu & Asociații.


În perioada imediat următoare ieșirii din starea de urgență, „tabloul insolvențelor” a rămas unul relaxat, cel puțin din perspectiva termenelor de judecată ce au fost stabilite de instanțe în dosarele care au fost suspendate. „Deși în cele două luni ale stării de urgență dosarele de instanță au fost în stand-by, aspect ce va conduce la o încărcătură ridicata pentru lunile ce urmeaza, procedurile pendinte vor trebui să își urmeze cursul obișnuit, atât în cadrul dosarelor în care firma noastră îndeplinește mandatul de administrator judiciar, cât și în mandatele încredințate practicii de insolvență din cadrul societății de avocatură”, explică Octavian Popescu.

Avocatul se așteaptă ca din toamnă să crească semnificativ nivelul încărcăturii nu numai în România, dar și la nivel european, în ciuda măsurilor adoptate de guverne. Acela este momentul în care se vor putea măsura cu adevărat efectele post-lockdown și post-pandemie, având în vedere amploarea șocului economic și al caracterului temporar al acestor măsuri.

„Prioritățile în această perioadă mai dificilă au rămas neschimbate, subsumându-se principiului pe care l-am urmat dintotdeauna, respectiv acela de a livra cele mai bune rezultate colaboratorilor și clienților noștri, atât din perspectiva practicianului în insolvență, cât și din cea a avocatului “de insolvență”. În principiu, în proiectele on-going sunt implicați un avocat coordonator și 1-3 avocați seniori, în funcție de complexitatea mandatului încredințat”, mai a declarat pentru BizLawyer coordonatiorul Popescu & Asociații.




Beneficiile Legii nr. 55/2020

Starea de urgență decretată la nivel național nu a adus modificări legislative în domeniul insolvențelor. Totuși, în perioada stării de alertă, prin adoptarea unor măsuri, caracterizate de experții Popescu & Asociații ca fiind binevenite, a intervenit Legea nr. 55/2020.

Prin măsurile adoptate în domeniul insolvenței, legiuitorul a făcut un pas necesar în echilibrarea „beneficiilor” acordate unei societăți aflate în procedura de insolvență, a cărei situație deosebită a fost ignorată cu desăvârșire prin măsurile adoptate în perioada stării de urgență. Efectul prevederilor legislative adoptate recent se va putea vedea abia începând cu anul viitor, când vom putea analiza dacă prin introducerea acestora numărul de insolvențe va crește prin raportare la aceeași perioadă a anului curent. Iată că deși se prognoza o creștere a numărului insolvențelor ca urmare a crizei medicale prin care a trecut țara noastră, datele oficiale ne arată ca numărul societăților comerciale și persoanelor fizice autorizate intrate în insolvență a scăzut cu 32,72% în primele patru luni din 2020, comparativ cu perioada similară a anului trecut. Prin urmare, deși speram că prin noile reglementari din domeniul insolventei vor creste șansele ca debitorii să parcurgă cu succes o procedura de insolvență, este prematur să estimăm că acesta va fi efectul în perioada ce va urma”, explică Iuliana Bidalache (foto), avocat și practician în insolvență în cadrul firmei Popescu & Asociații.

Practicianul în insolvență atrage atenția că cele mai importante modificari legislative sunt cele care vizează inaplicabilitatea dispozițiilor care prevăd obligația debitorului de a depune cererea de deschidere a procedurii insolvenței, pe perioada stării de alertă, suspendarea posibilității de a demara executarea silită pentru datoriile mai vechi de 60 de zile acumulate în perioada de insolvență, prelungirea perioadei de reorganizare, posibilitatea modificării și prelungirii planurilor de reorganizare deja depuse. „Toate aceste modificari au fost aduse la cunoștința clienților încă de la momentul în care erau în faza de proiect, astfel că în momentul în care au fost adoptate, cu mici modificări, au putut fi imediat implementate, în funcție de necesitățile fiecărui client și specificul fiecărei proceduri”, detaliază avocatul.

Asistență juridică complexă

Pentru echipa Popescu & Asociații, anul trecut a adus o serie de provocări în zona practicii de insolvență. „Mare parte din aceste provocări au fost determinate de modalitatea neunitară în care participanții la procedură au interpretat și aplicat noile reglementări aduse Legii nr. 85/2014 (modificările legislative din domeniul insolvenței de la sfârșitul anului 2018). Practicienii s-au confruntat cu schimbări bruște la care au trebuit să reacționeze rapid. În 2019, luând în calcul numărul ridicat de cereri venite din partea clienților, am reușit să acoperim nevoile și să gestionăm mandatele acestora inclusiv în administrarea procedurilor de insolvență prin înființarea Popescu Insolvency, afiliată societății de avocatură Popescu & Asociații, care pune la dispoziția companiilor servicii la cele mai înalte standarde în domeniu”, arată Octavian Popescu. La fel de activ a fost și anul 2020, în ciuda condițiilor speciale în care s-a lucrat după declanșarea pandemiei.

Profesioniștii Popescu & Asociații oferă asistență în toate aspectele juridice în ceea ce privește procedura insolvenței, de la depunerea cererii de deschidere a procedurii (fie asistând debitorul, fie creditorul), până la închiderea acesteia. Octavian Popescu menționează că nu există o etapă în procedură în care experții firmei să nu se fi implicat de-a lungul timpului. De altfel, proiectele în care echipa de avocați a acordat asistență și reprezentare sunt dintre cele mai variate.

Printre clienții pe care avocații Popescu & Asociații i-au asistat cu succes în legătură cu proceduri de restructurare se numără jucători importanți din diverse industrii, activând inclusiv în cea de construcții, energie, restaurante și hoteluri, telecomunicații, etc.

„Ca exemplu recent poate fi amintită asistența unei companii germane specializată în terapia și diagnosticarea cu ajutorul proteinelor plasmatice în cadrul procedurii de insolvență a unui distribuitor de produse farmaceutice, în vederea recuperării unei datorii comerciale de mai multe milioane de euro. Mandatul a fost unul extrem de complex, implicând contestarea creanțelor creditorilor majoritari ce controlau procedura și/sau chiar eliminarea acestora de la masa credală, înlocuirea administratorului judiciar, anularea plăților efectuate de administratorul judiciar după data deschiderii procedurii insolvenței și, în cele din urmă, atragerea răspunderii foștilor membri ai organelor de conducere a debitoarei”, precizează Iuliana Bidalache.

„Un alt mandat plin de provocări a constat în asistența și reprezentarea unei importante companii de IT din România, în cadrul procedurii sale de insolvență, în scopul restructurării activității companiei și a optimizării activității sale principale, avocații noștri fiind implicați în fiecare stadiu al procedurii, de la redactarea și depunerea cererii de deschidere, până la etapa confirmării planului de reorganizare a activității clientului, în derulare și în prezent”, completează Bogdan Bivol, avocat și practician în insolvență în cadrul firmei Popescu & Asociații.

Practicianul în insolvență insistă asupra ideii că firma în care activează asistă clienții în fiecare etapă a procedurii, avocații fiind permanent implicați în toate demersurile.


Totodată, clienții pe care îi asistăm îmbracă haina oricărui participant la procedură care consideră necesară intervenția unui specialist pe o anumita chestiune, asistența fiind una echilibrată pe parcursul tuturor etapelor. Dacă luam in calcul timpul efectiv alocat diverselor etape ale procedurii, atunci putem spune că avem o implicare mai mare atunci când, spre exemplu, asistăm un debitor care are nevoie de consultanță pentru redactarea unui plan de reorganizare sau reprezentăm un creditor care solicită intrarea în faliment a debitorului său pentru pierderi continue în averea sa în perioada de reorganizare”, mai spune Bogdan Bivol (foto).


De asemenea, trebuie amintit că avocații și practicienii în insolvență Popescu Insolvency acordă asistență și reprezentare clienților care acționează în diverse sectoare de activitate, precum industria auto, petrol și gaze, tehnologie, hardware și electronică, retail/bunuri de larg consum, industria energetică, construcții industriale, etc. „O selecție a celor mai reprezentative mandate include reprezentarea acordata unuia dintre cei mai importanți furnizori de infrastructură tehnologică din Europa Centrala și de Est, Orientul Mijlociu și Africa de Nord și a societăților afiliate acesteia (în care Banca Mondiala si Banca pentru Comerț și Dezvoltare acționează în calitate de co-investitori), în legătură cu procedura de insolvență și reorganizare a cărei masa credală este de aproximativ 60.000.000 de euro. Un alt exemplu relevant poate fi cel în care acordăm servicii de consultanță și reprezentare pentru unul dintre cei mai importanți actori din industria furnizării de energie electrică în legătura cu procedura de insolvență inițiată împotriva uneia dintre cele mai mari companii din România activă în industria chimică, în cadrul căreia masa credală depășește suma de 750.000.000 de euro”, a declarat Octavian Popescu.

Referindu-se la cele mai interesante mandate în care echipa s-a implicat, coordonatorul Popescu & Asociații a amintit faptul că toate proiectele sunt importante daca nu prin valoarea lor, prin problemele pe care le implică. „Cred ca pentru scopul exemplului ne putem rezuma la doua, suplimentar față de cele menționate anterior: am reprezentat o importantă bancă din Romania într-o serie de proceduri de insolvență deosebit de complexe in care a fost implicata in calitate de creditor cu o valoare reprezentativă la masa credală de peste 45.000.000 de euro - proceduri judiciare ce au acoperit pe lângă aspectele specifice procedurii de insolvență și multiple derivații privind aspecte de drept comercial și/sau de dreptul muncii. În egală măsură, am acordat servicii de asistență juridică și reprezentare pentru o alta bancă românească, într-un număr semnificativ de cauze privind legalitatea procedurilor de insolvență demarate împotriva a numeroși debitori și/sau caracterul abuziv al clauzelor contractuale cuprinse în convențiile încheiate de banca cu consumatorii. Cât privește numărul de avocați, acesta trebuie raportat la momentul din timp al procedurii - debut, perioada de observație, tabel preliminar sau definitiv, reorganizare etc. - și criteriul în raport de care se stabilește dificultatea proiectului. Ca regulă, noi lucrăm în echipe ce integrează cel puțin un partener coordonator care are și calitatea de practician în insolvență și o echipa formată din 3-4 avocați/practicieni în insolvență care gestionează proiectul zi de zi. Funcție de situație am avut și echipe mai mari care au depășit 10 persoane însă în principiu core team-ul este cel menționat”, arată coordonatorul firmei de avocați.

La rândul său, Iuliana Bidalache ne spune că cel mai dificil proiect de anul trecut a fost, în același timp și cel mai interesant proiect în derulare. „Este vorba despre consultanța, asistarea și reprezentarea acordată unuia dintre cele mai mari lanțuri de magazine alimentare din Romania, activ pe piața de retail, într-o serie de proceduri judiciare de insolvență a căror valoare cumulată depășește 170.000.000 de euro. Deși una dintre proceduri este deschisă de aproximativ 3 ani, debitoarea se află încă în perioada de observație, existând un număr impresionant de dosare asociate celui de insolvență în care trebuie sa fim foarte activi, pentru a ne asigura că intereselor clientului vor fi protejate in derularea procedurii”, precizează expertul.


Intră pe portalul de concurență pentru mai multe articole referitoare la proiectele avocaților din această arie de practică

Ce schimbări legislative sunt așteptate


Buni cunoscători ai industriei, profesioniștii firmei de avocatură au trecut în revistă și posibilele schimbări care ar putea interveni la nivelul legislației care reglementează domeniul insolvențelor.

Iuliana Bidalache consideră că, în comparație cu modificările legislative care i-au ținut extrem de ocupați pe experți pe parcursul anului trecut, în 2020 nu vor exista schimbări atât de dramatice.

„Cel mai probabil, așteptările practicienilor în domeniu au în centru interpretarea unitară a dispozițiilor legale care au generat o practică neunitară considerabilă, astfel că cele mai așteptate schimbări vizează anumite clarificări ce ar putea fi aduse textelor legale, fie pe cale legislativă, fie pe cale judiciară. Aici ne referim, cu titlu de exemplu, la:posibilitatea judecătorului sindic de a confirma administratorul/lichidatorul judiciar și de a-i stabili remunerația, in conformitate cu dispozițiile art. 45 alin. (1) lit. o din lege, în situația în care nu se poate lua o hotărâre în ședințele adunării creditorilor din lipsă de cvorum; admisibilitatea depunerii unor documente suplimentare în susținerea cererii de admitere a creanței, însă cu ocazia judecării unei contestații împotriva tabelului de creanțe; stabilirea instanței competente sa soluționeze cererile de deschidere a procedurii insolvenței împotriva unor membri ai grupului de societăți; interpretarea diferită a dispozițiilor art. 75 din lege, în sensul că unele instanțe dispun încetarea acțiunii înregistrate pe rolul instanțelor de drept comun, în timp ce altele dispun suspendarea acestora”, detaliază avocatul.

Proiecte, practicieni, activitate

Problemele delicate care însoțesc dosarele de insolvență obligă companiile să apeleze la acei consultanți care oferă încredere și care dețin un portofoliu solid și o echipă experimentată în domeniu. Doar o astfel de casă de avocatură are posibilitatea de a pune la dispoziția clientului o gamă de servicii premium.

Noi am mizat pe insolvență încă de la început, când am pus bazele noii firme de avocatură, ca şi core area, cu potențial de dezvoltare, luând in calcul atât volumul cât și complexitatea mandatelor/dosarelor. În cadrul Popescu & Asociații avem un departament specializat în insolvență, însă am înființat și o societate de practicieni în insolvență afiliată, Popescu & Asociații Insolvency SPRL. Societatea de insolvență  include atât practicieni în insolvență cât și avocați, această dublă calitate permițându-le să acorde asistență și consultanță de ambele părți ale mesei, fiind un plus pentru clienții noștri să fie asistați de un profesionist care știe și ce înseamnă să gestioneze/administreze o procedură de insolvență, dar și ce „butoane” să apese atunci când este in fața unui administrator/lichidator judiciar”, precizează Octavian Popescu (foto).

Popescu & Asociatii Insolvency SPRL deține resursele necesare pentru a veni în întâmpinarea clienților cu o expertiză solidă în procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență, bazându-se pe experiența dobândită în practică a colaboratorilor în ultimul deceniu, în cele mai diversificate domenii de activitate, precum recuperare de creanțe și executare silită, drept societar, fuziuni & achiziții, dreptul muncii, energie și resurse naturale, proprietate imobiliară și construcții, telecom IT și media, sănătate și farma, drept bancar și financiar, fiscalitate. Echipa este formată din șapte avocați și practicieni în insolvență, coordonați de Octavian Popescu.

„Avem o echipa multidisciplinară, cu expertiză şi experiență în insolvențe, restructurări, litigii, drept bancar și servicii financiare care colaborează îndeaproape cu instituții financiare, bănci, fonduri și creditori cunoscuți și recunoscuți pe piața din Romania, pentru a găsi împreună soluții eficiente pentru clienții noștri. Asistăm clienții aflați în dificultate într-o gamă largă de aspecte legate de pre-insolvență (concordat preventiv, mandat-ad hoc, administrare temporară sau specială), reorganizare și restructurare (identificare riscuri și soluții, planificare și implementare de procese de restructurare formală și informală, gestionare/supraveghere activitate pe durata reorganizărilor judiciare sau a altor proceduri de restructurare, negociere, structurare și finanțare de investiții, strategii pentru a crește gradul recuperării creanțelor, asistență și reprezentare în cadrul litigiilor sau procedurilor de executare, maximizare rezultate în cazul restructurărilor supravegheate de instanță pentru creditori și investitori, evaluare conformitate decizii procedurale), insolvență, faliment și lichidare (asigurare control și gestiune activitate, maximizare distribuire fonduri către creditori, anulare tranzacții frauduloase și angajarea răspunderii, negociere și consiliere cu privire la achiziția de active devalorizate, asistență pentru obținerea unui rezultat eficient cadrul unei proceduri de faliment sau de lichidare)”, subliniază coordonatorul Popescu & Asociații.

Competențele unui bun specialist în insolvență

Un bun specialist în insolvență trebuie să știe cum să aplice mai bine procedura, dar în același timp trebuie să dețină acele abilități manageriale care să-i ofere posibilitatea de a formula răspunsuri eficiente la riscurile cu care se confruntă clientul.

„Din perspectiva avocatului, cel mai important este ca acesta să livreze clientului său asistență solidă, realistă, deschisă, cât mai aplicată nevoilor și interesului acestuia și să aibă capacitatea de a anticipa riscurile si potențialele probleme care pot apărea pentru a construi o strategie viabilă, în vederea recuperării creanței într-un timp cât mai scurt și la o valoare cât mai ridicată. Din perspectiva practicianului în insolvență, este necesară o mică precizare prealabilă, în sensul că practicianul nu are clienți. El este un mandatar al procedurii, fără a fi reprezentantul unuia dintre participanți, astfel că nu se pune problema de a reprezenta interese ale unui client. Riscurile sunt mai degrabă ale procedurii în sine, și nu ale „clientului”. Din această perspectivă, spre deosebire de situația avocatului și a intereselor clientului său, practicianul trebuie sa jongleze și să țină cont de interesele tuturor participanților la procedură, care de multe ori sunt divergente, uneori chiar ireconciliabile. Prin urmare, abilitatea managerială trebuie să prevaleze în cazul practicianului în insolvență, acesta trebuind să găsească modalitatea prin care, aplicând legea, să lase în procedură cât mai puțini nemulțumiți. Niciodată o procedură de insolvență nu s-a finalizat cu un câștig de ambele parți”, subliniază Iuliana Bidalache.


Citește și

→  Grupul E-INFRA a dus la capăt mai multe proiecte de infrastructură la care s-a lucrat intens în ultimele luni. Adina Calfa, Group General Counsel: Diferența pe care o câștigăm în experiența de management în perioada aceasta este aceea pe care o câștigă un pilot după ce a traversat o furtună și a aterizat forțat pe o autostradă colaborează



Câteva cuvinte despre POPESCU & ASOCIAȚII

POPESCU & ASOCIAȚII este societatea de avocatură fondată la începutul anului 2019 de Octavian POPESCU, avocat cu experiența de peste 16 ani pe piața avocaturii de business din Romania, ce pune la dispoziția clienților premium servicii integrate de excepție, atât în România cât și peste hotare, în toate ariile de practică relevante și în mod special, în industriile de interes pentru jucătorii economici activi.


Înființată ca firma full-service, POPESCU & ASOCIAȚII și avocații săi au reușit in numai 1 an de la înființare sa fie incluși în elita avocaturii de business din România în arii precum Corporate/Fuziuni și Achiziții, Litigii, Parteneriate Public-Privat și Achiziții Publice, Restructurare și Insolvență, Taxe și Dreptul Penal al Afacerilor, în baza capabilităților extraordinare în sectorul juridic, recunoașteri acordate de toate prestigioasele directoare juridice precum Chambers & Partners, IFLR 1000, Benchmark Litigation și Legal 500 EMEA, edițiile 2020.


POPESCU & ASOCIAȚII a fost inclusă pe lista scurta a Premiilor SEE Real Estate organizate de către Europa Property, publicația orientată către sectorul imobiliar comercial din Europa Centrală și de Sud-Est, la categoria Firma de Avocatură a Anului în Romania în Imobiliare și de către Benchmark Litigation Europe, ghidul dedicat celor mai bune firme și celor mai buni avocați de litigii la nivel mondial, pentru Firma de Avocatură a Anului în Litigii.


 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 1346 / 1867
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Țuca Zbârcea & Asociații și britanicii de la Legal500 au lansat ediția 2024 a GC Powerlist Romania
LegiTeam: Lawyer - Corporate M&A | Reff & Associates
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv | Litigii
Frații Micula obțin în SUA încă un verdict în defavoarea României, care ar trebui să plătească penalitați de 14 mil. USD, după ce un judecător american a aprobat sancțiuni de pană la 100.000 USD ̸ săptămână, considerând că reclamanții nu au primit întreaga sumă din hotărârea ICSID pronunțată în 2013 | Curtea de Justiție a Uniunii Europene a confirmat luna trecută decizia de a interzice României să plătească sumele din sentința arbitrală, invocând încălcări ale normelor privind ajutoarele de stat
Reff & Asociații | Deloitte Legal lansează o nouă ediție a proiectului educațional „Law Is Awesome!”, dedicat studenților care vor să devină avocați de business
Cum văd coordonatorii departamentelor juridice din companiile mari industriile în care activează și provocările anului 2025 | Alexandru Dinuță, Legal and Administrative Manager la Amromco Energy: ”În următoarea perioadă ne așteptăm la majorări de taxe și impozite, dar și la liberalizarea prețului energiei. O creștere a prețurilor la energie în Europa nu poate aduce decât un val imediat de scumpiri resimțit local”
Insolvență ̸ Restructurare | Bulboacă & Asociații reprezintă atât debitori aflați în insolvență sau pre-insolvență, în mandate ce implică atragere de fresh money, parteneri equity noi, negocieri cu creditori existenți pentru reașezarea creditelor și a garanțiilor actuale, cât și investitori și finanțatori dispuși să investească în companii aflate în astfel de proceduri. Cătălin Petrea, Deputy Managing Partner: “Ne implicăm total în proiecte în care credem că există o șansă reală de restructurare. Preferăm să nu folosim elemente inovative, ci strategii testate, care să reechilibreze raportul de încredere dintre participanții la proceduri”
INTERVIU | Transferul echipei de Tax and Finance de la Noerr către Kinstellar s-a finalizat cu succes. Iulian Sorescu, partener și unul dintre coordonatorii practicii: ”Mesajul nostru este unul de continuitate și de încredere. Pentru clienți, tranziția aduce accesul la o echipă și mai mare, cu o combinație de expertiză juridică și financiară care acoperă toate nevoile companiilor nu doar la nivel local, dar și la nivel internațional”
(VIDEO) INTERVIURI ESENȚIALE | Horea Popescu, Managing Partner CMS România: ”Am avut privilegiul de a fi implicați în câteva dintre tranzacțiile esențiale din economie. Cifrele arată foarte bine, am învățat ce trebuie să facem pentru a merge odată cu curentul, dar și împotriva acestuia, când este cazul”
RTPR, alături de Autonom Services la o nouă emisiune de obligațiuni corelate cu obiective de sustenabilitate. Echipa, coordonată de Mihai Ristici (Partener) și Vlad Stamatescu (Counsel)
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Laura Rudnyanszky, Global Regulatory Lead – Accenture, profesionist al Dreptului antrenat în proiecte complexe, care coordonează azi o echipă de avocați în reglementări globale: ”În carieră, îmi respect clienții și echipa, tratând fiecare provocare cu profesionalism și empatie. Aspirația mea este să ocup o poziție de conducere în cadrul unei organizații care valorizează inovația și responsabilitatea socială, unde să pot influența pozitiv modul în care se practică dreptul și cum se integrează tehnologia în procesele juridice”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Andreea Zvâc, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Wolf Theiss, despre mediul în care s-a împlinit profesional, implicare și valori: “În avocatură ai posibilitatea de a fi creativ și nu te plictisești niciodată. Pentru o evoluție sustenabilă și coerentă a unui avocat, munca și pasiunea ar trebui să fie pe primul loc”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...