ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Acceleratorul Impact Creators caută startupuri inovatoare la început de drum

11 Septembrie 2024   |   BizLawyer

• Impact Creators este un program de accelerare destinat ideilor vizionare ce au potențialul să schimbe lumea. • Unul dintre cele 20 de startupuri participante are oportunitatea să obțină, în cadrul Pitch Day, o investiție de până la 100.000 de euro oferită de fondul de investiții PurposeTech.

 
 
Impact Hub Bucharest lansează Impact Creators, cel mai nou program de accelerare din portofoliu, în parteneriat cu PurposeTech, unul dintre cele mai importante fonduri de investiții pre-seed din Europa Centrală și de Est. Acceleratorul durează până în februarie 2025.

Impact Creators este un program de accelerare dedicat startupurilor din România și Europa Centrală și de Est, aflate în stadii incipiente de dezvoltare (very early stage, pre seed), care sunt în căutarea unor runde de investiții. Acceleratorul se finalizează cu un Pitch Day, în urma căruia un startup are oportunitatea să securizeze o investiție de  până la 100.000 de euro, asigurată de PurposeTech.

„Pentru Impact Creators, căutăm fondatori cu un nivel extraordinar de angajament, talent și ambiție. Vrem să îi sprijinim pe acei antreprenori care sunt motivați de un puternic simț al misiunii de a face bine și, în același timp, doresc să construiască o afacere de succes, profitabilă și care poate scala la nivel internațional. Sunt încântat că lansăm acest program împreună cu prietenii noștri de lungă durată de la Impact Hub Bucharest. Sunt foarte optimist în privința ecosistemului de startupuri din România și aștept cu nerăbdare primele noastre investiții aici”, a comentat Fred Fous, Partener General al PurposeTech.


Programul este adresat antreprenorilor cu idei de afaceri care pot genera venituri, sunt scalabile prin tehnologie și au dezvoltat deja o primă versiune a produsului, cu sau fără tracțiune inițială. Sunt căutate startupuri care au idei în domenii ca sănătate, educație și sustenabilitate.

Cum se desfășoară programul?

Cei interesați se pot înscrie în accelerator aici în perioada 11 septembrie – 24 octombrie 2024. Selecția și anunțarea participanților va avea loc între 7 și 8 noiembrie. Antreprenorii admiși în Impact Creators se vor reuni în cadrul unui kick-off meeting online în 22 noiembrie.

În program vor fi selectate 20 de startupuri, care vor participa la două zile intense de bootcamp, desfășurate la București, în 4 decembrie 2024 și 23 ianuarie 2025. Pitch Day are loc în 5 februarie 2025, la care vor participa doar șapte startupuri care s-au evidențiat în program. Unul dintre aceste startupuri are oportunitatea să securizeze o rundă de finanțare de până la 100.000 de euro de la PurposeTech.

„Impact Hub Bucharest intră într-o nouă etapă de consolidare a ecosistemului antreprenorial local, explorând posibilități de finanțare pentru startupurile aflate în căutarea unor runde de investiții. Prin parteneriate strategice cu fonduri de investiții, ne propunem să oferim antreprenorilor din România și nu numai, mai multe perspective și oportunități. Împreună cu PurposeTech, am creat acest program de accelerare care include o importantă oportunitate de investiție pentru afacerile cu impact. În plus, Impact Creators vine cu un beneficiu esențial, pe care ne dorim să îl replicăm pe viitor și în alte programe asemănătoare: sprijinul nostru continuă și după finalizarea programului de accelerare, oferind antreprenorilor o atenție sporită pe termen lung”, a spus Vlad Craioveanu, CEO & Cofondator Impact Hub Bucharest.

Beneficiile Impact Creators

Participanții admiși în program vor avea parte de un pachet semnificativ de beneficii, care să îi ajute în dezvoltarea afacerilor lor. În primul rând, vor avea parte de workshopuri dedicate, în care primesc feedback în timp real, legat de iterația produselor și perfecționarea acestora. Vor putea să învețe în ritm propriu, pentru că vor primi acces gratuit la cursurile Startarium eXperience pe toată durata programului. Impact Creators le oferă participanților șansa de a se conecta cu alți antreprenori și potențiali investitori.

De-a lungul mai multor săptămâni intensive, antreprenorii vor aprofunda elemente esențiale pentru dezvoltarea afacerii, de la crearea unui model de afaceri solid, până la stăpânirea strategiilor eficiente de marketing.
În plus, Impact Hub Bucharest asigură sprijin suplimentar afacerii care a securizat investiția și după finalizarea acceleratorului. Startupul va primi asistență personalizată dedicată timp de șase luni (consultanță juridică, financiară, de marketing și vânzări), un abonament de membru în spațiul de cowork al Impact Hub Bucharest, acces la diverse evenimente de comunitate, mentorat 1:1 cu un antreprenor de impact, oportunități suplimentare de pitching cu alți investitori și conexiuni în industrie.

Programul Impact Creators are și o taxă de participare de 229 euro + TVA pentru startupurile selectate în program.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 679 / 18203
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Țuca Zbârcea & Asociații a oferit asistență juridică în legătură cu obținerea unei facilități de credit în valoare de 29,5 mil. € de către o societate parte a Weerts Group
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...