Aproape 60% dintre români nu ştiu ce responsabilităţi au la locul de muncă (studiu)
06 Iunie 2023
AgerpresÎn ceea ce priveşte bonusurile, studiul arată că doar 8% dintre acestea sunt atribuite pentru îndeplinirea unor obiective măsurabile, în timp ce 23% sunt bonusuri primite de sărbători, iar peste 30% sunt acordate pentru ca angajaţii să îşi facă treaba pentru care primesc salariu.
Şase din zece angajaţi (58%) români nu îşi cunosc responsabilităţile la locul de muncă, iar peste două treimi (67%) sunt rar evaluaţi de către angajator, uneori chiar deloc, arată rezultatele unui studiu de specialitate, prezentat recent într-un eveniment dedicat antreprenorilor.
Conform datelor centralizate de MKOR, din cele 9.000 de responsabilităţi exprimate în studiu, 88% sunt nemăsurabile, "asta înseamnă că angajaţii nu ştiu cu adevărat ce au de făcut, când şi cât pentru a performa".
De asemenea, 67% dintre angajaţi sunt evaluaţi mai rar decât lunar, majoritatea nefiind evaluaţi deloc, iar o mare parte având evaluări doar anuale. În acelaşi timp, 71% dintre indicatorii faţă de care angajaţii au spus că le este evaluată performanţa sunt nemăsurabili.
Conform datelor centralizate de MKOR, din cele 9.000 de responsabilităţi exprimate în studiu, 88% sunt nemăsurabile, "asta înseamnă că angajaţii nu ştiu cu adevărat ce au de făcut, când şi cât pentru a performa".
De asemenea, 67% dintre angajaţi sunt evaluaţi mai rar decât lunar, majoritatea nefiind evaluaţi deloc, iar o mare parte având evaluări doar anuale. În acelaşi timp, 71% dintre indicatorii faţă de care angajaţii au spus că le este evaluată performanţa sunt nemăsurabili.
În ceea ce priveşte bonusurile, studiul arată că doar 8% dintre acestea sunt atribuite pentru îndeplinirea unor obiective măsurabile, în timp ce 23% sunt bonusuri primite de sărbători, iar peste 30% sunt acordate pentru ca angajaţii să îşi facă treaba pentru care primesc salariu (de exemplu: respectarea procedurilor, îndeplinirea responsabilităţilor sau încadrarea în termene).
Studiul de piaţă "Realitatea Managementului Românesc" a fost realizat de MKOR, la comanda TBF, pe un eşantion de 1.992 de persoane, cu nivel de încredere de 95% şi o rată de eroare de +/-2,4%.
Cercetarea a fost prezentată în cadrul unui eveniment dedicat antreprenorilor, organizat de către antreprenorul Răzvan Căzănescu, creatorul softului TBF de management. Căzănescu a organizat de două ori (în 2021 şi 2022) programul gratuit "30 days MBA", accesat de peste 10.000 de persoane.
The Basic Fundamentals (TBF) a înregistrat o cifră de afaceri de peste două milioane de euro, în ultimii doi ani, iar peste 3.000 de companii au implementat total sau parţial sistemul de management TBF Digital.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 4151 / 18076 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Țuca Zbârcea & Asociații și britanicii de la Legal500 au lansat ediția 2024 a GC Powerlist Romania
LegiTeam: Lawyer - Corporate M&A | Reff & Associates
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv | Litigii
Frații Micula obțin în SUA încă un verdict în defavoarea României, care ar trebui să plătească penalitați de 14 mil. USD, după ce un judecător american a aprobat sancțiuni de pană la 100.000 USD ̸ săptămână, considerând că reclamanții nu au primit întreaga sumă din hotărârea ICSID pronunțată în 2013 | Curtea de Justiție a Uniunii Europene a confirmat luna trecută decizia de a interzice României să plătească sumele din sentința arbitrală, invocând încălcări ale normelor privind ajutoarele de stat
Reff & Asociații | Deloitte Legal lansează o nouă ediție a proiectului educațional „Law Is Awesome!”, dedicat studenților care vor să devină avocați de business
Cum văd coordonatorii departamentelor juridice din companiile mari industriile în care activează și provocările anului 2025 | Alexandru Dinuță, Legal and Administrative Manager la Amromco Energy: ”În următoarea perioadă ne așteptăm la majorări de taxe și impozite, dar și la liberalizarea prețului energiei. O creștere a prețurilor la energie în Europa nu poate aduce decât un val imediat de scumpiri resimțit local”
Insolvență ̸ Restructurare | Bulboacă & Asociații reprezintă atât debitori aflați în insolvență sau pre-insolvență, în mandate ce implică atragere de fresh money, parteneri equity noi, negocieri cu creditori existenți pentru reașezarea creditelor și a garanțiilor actuale, cât și investitori și finanțatori dispuși să investească în companii aflate în astfel de proceduri. Cătălin Petrea, Deputy Managing Partner: “Ne implicăm total în proiecte în care credem că există o șansă reală de restructurare. Preferăm să nu folosim elemente inovative, ci strategii testate, care să reechilibreze raportul de încredere dintre participanții la proceduri”
INTERVIU | Transferul echipei de Tax and Finance de la Noerr către Kinstellar s-a finalizat cu succes. Iulian Sorescu, partener și unul dintre coordonatorii practicii: ”Mesajul nostru este unul de continuitate și de încredere. Pentru clienți, tranziția aduce accesul la o echipă și mai mare, cu o combinație de expertiză juridică și financiară care acoperă toate nevoile companiilor nu doar la nivel local, dar și la nivel internațional”
(VIDEO) INTERVIURI ESENȚIALE | Horea Popescu, Managing Partner CMS România: ”Am avut privilegiul de a fi implicați în câteva dintre tranzacțiile esențiale din economie. Cifrele arată foarte bine, am învățat ce trebuie să facem pentru a merge odată cu curentul, dar și împotriva acestuia, când este cazul”
RTPR, alături de Autonom Services la o nouă emisiune de obligațiuni corelate cu obiective de sustenabilitate. Echipa, coordonată de Mihai Ristici (Partener) și Vlad Stamatescu (Counsel)
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Laura Rudnyanszky, Global Regulatory Lead – Accenture, profesionist al Dreptului antrenat în proiecte complexe, care coordonează azi o echipă de avocați în reglementări globale: ”În carieră, îmi respect clienții și echipa, tratând fiecare provocare cu profesionalism și empatie. Aspirația mea este să ocup o poziție de conducere în cadrul unei organizații care valorizează inovația și responsabilitatea socială, unde să pot influența pozitiv modul în care se practică dreptul și cum se integrează tehnologia în procesele juridice”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Andreea Zvâc, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Wolf Theiss, despre mediul în care s-a împlinit profesional, implicare și valori: “În avocatură ai posibilitatea de a fi creativ și nu te plictisești niciodată. Pentru o evoluție sustenabilă și coerentă a unui avocat, munca și pasiunea ar trebui să fie pe primul loc”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...