Mazars în România își consolidează echipa de conducere
12 Ianuarie 2024
BizLawyerÎncepând cu data de 1 ianuarie 2024, Cristina Constantin și Mariana Dragomir au fost numite în funcția de Outsourcing – Accounting Partner, iar Adrian Mihalcea în funcția de Deal Advisory Director, cu scopul de a consolida și dezvolta expertiza și capacitatea firmei în domenii cheie ale business-ului.
Mazars, firmă internațională de audit şi consultanță în afaceri, anunță numirea a trei noi lideri în echipa de management din România.
Începând cu data de 1 ianuarie 2024, Cristina Constantin și Mariana Dragomir au fost numite în funcția de Outsourcing – Accounting Partner, iar Adrian Mihalcea în funcția de Deal Advisory Director, cu scopul de a consolida și dezvolta expertiza și capacitatea firmei în domenii cheie ale business-ului.
Cristina s-a alăturat echipei Mazars în anul 2013 și deține o experiență profesională de peste 16 ani în contabilitate financiară, oferind în acest timp consultanță clienților din diverse industrii. Pe parcursul carierei, și-a consolidat expertiza lucrând, în special, cu clienți care fac parte din grupuri multinaționale, cu cerințe ridicate de raportare și care utilizează sisteme ERP complexe. Cristina este expert contabil, fiind membră atât a Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România (CECCAR), cât și a Camerei Consultanților Fiscali din România (CCF). În noul său rol, Cristina va continua să crească vizibilitatea în toate ariile de contabilitate și raportare, contribuind în același timp la creșterea afacerilor clienților ei.
Începând cu data de 1 ianuarie 2024, Cristina Constantin și Mariana Dragomir au fost numite în funcția de Outsourcing – Accounting Partner, iar Adrian Mihalcea în funcția de Deal Advisory Director, cu scopul de a consolida și dezvolta expertiza și capacitatea firmei în domenii cheie ale business-ului.
Cristina s-a alăturat echipei Mazars în anul 2013 și deține o experiență profesională de peste 16 ani în contabilitate financiară, oferind în acest timp consultanță clienților din diverse industrii. Pe parcursul carierei, și-a consolidat expertiza lucrând, în special, cu clienți care fac parte din grupuri multinaționale, cu cerințe ridicate de raportare și care utilizează sisteme ERP complexe. Cristina este expert contabil, fiind membră atât a Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România (CECCAR), cât și a Camerei Consultanților Fiscali din România (CCF). În noul său rol, Cristina va continua să crească vizibilitatea în toate ariile de contabilitate și raportare, contribuind în același timp la creșterea afacerilor clienților ei.
„În noul meu rol, voi continua să conduc echipa noastră cu aceeași dedicare și să încurajez un mediu în care creativitatea și expertiza se întâlnesc pentru a răspunde nevoilor în continuă schimbare ale clienților noștri. Sunt recunoscătoare pentru această oportunitate și entuziasmată să continui să cresc alături de Mazars, ghidând firma către noi orizonturi și asigurându-mă că fiecare provocare devine o treaptă către un succes mai mare, atât pentru clienți, cât și pentru echipa noastră. Încep această călătorie alături de colegii mei, cu care sunt onorată și mândră să continui să lucrez în viitor", a menționat Cristina.
Mariana și-a dezvoltat competențele și expertiza în servicii de contabilitate financiară, contabilitate managerială și raportare financiară. Cu o experiență profesională de peste 17 ani, a livrat cu succes servicii de contabilitate personalizate pentru diverse companii internaționale și s-a specializat în consilierea clienților săi în special în proiecte de implementare a diferitelor sisteme ERP. Mariana este membră atât a Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România (CECCAR), cât și a Camerei Consultanților Fiscali din România (CCF).
„Sunt entuziasmată de noul meu rol în calitate de Accounting Partner, o poziție care nu marchează doar o evoluție în cariera mea, ci și o dedicare fermă de a promova excelența în cadrul firmei noastre. Mazars reprezintă un mediu de lucru extraordinar, iar alături de echipele mele de profesioniști în domeniu, clienții noștri și proiectele captivante, mă angajez să dezvolt practica noastră contabilă către un succes continuu. Noua mea călătorie este plină de oportunități de a aduce un impact sustenabil și doresc să îi mulțumesc Luminiței Bornoiu pentru îndrumarea continuă în dezvoltarea mea profesională și personală, precum și colegilor mei pentru devotamentul și eforturile lor. Oamenii reprezintă esența oricărei povești de succes, și eu sunt profund recunoscătoare pentru sprijinul, îndrumarea și camaraderia ce au contribuit la modelarea carierei mele până în acest moment", a menționat Mariana.
Comentând despre noua lor provocare, Luminița Bornoiu, Partner, Head of Outsourcing, a menționat: „Aceste noi responsabilități reflectă creșterea, dedicarea și eforturile colegelor mele pe parcursul anilor petrecuți la Mazars. Astfel, demonstrăm angajamentul nostru de a investi în echipele și clienții noștri, precum și în mediul de business. Sunt extrem de mândră de Cristina și Mariana și aștept cu nerăbdare să explorăm împreună noi orizonturi și ghida Mazars către realizări remarcabile.”
Adrian s-a alăturat echipei Mazars în anul 2016 și are o experiență de peste 11 ani în servicii de consultanță financiară. Expertiza sa se axează în mod deosebit pe gestionarea proiectelor de due diligence legate de fuziuni și achiziții, cuprinzând atât angajamente de cumpărare, cât și de vânzare, într-o gamă variată de industrii. Adrian deține titlul de Chartered Financial Analyst (CFA) și este membru al Asociației Contabililor Autorizați (ACCA). Conducând o echipă de profesioniști, el promovează o cultură a inovației, adaptabilității și orientării către client. În viitor, va continua să valorifice experiența și cunoștințele sale pentru a ghida clienții prin lumea dinamică a serviciilor de consultanță financiară.
„Este nu doar o onoare, ci și un moment semnificativ pentru mine să fac parte din echipa de conducere a Mazars. În viitor, obiectivul meu este de a consolida și extinde practica noastră de consultanță în tranzacții, colaborând strâns cu echipa mea, care reprezintă piatra de temelie a succesului nostru. În același timp, mă dedic să ofer sprijin și să contribui activ la succesul global al proiectelor de investiții ale clienților noștri. Sunt entuziasmat de oportunitățile viitoare și determinat să îndeplinesc un rol esențial în evoluția continuă a Mazars”, a menționat Adrian.
Reflectând asupra noului rol al lui Adrian, Răzvan Butucaru, Partner, Financial Services & Advisory Leader, adaugă: „Sunt foarte fericit și mândru de ceea ce a realizat Adrian. El a contribuit semnificativ la creșterea practicii noastre de consultanță în fuziuni și achiziții și la transformarea acesteia în una dintre cele mai bune echipe din piață. În noul său rol, Adrian va continua să dezvolte și să diversifice portofoliul nostru, oferind în continuare servicii de calitate excepțională clienților noștri.”
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 2260 / 18216 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...