
MEAT: Campanie de succes în promovarea destinaţiei turistice România pe postul de televiziune BBC News
09 Februarie 2024
AGERPRESSpoturile de promovare a României au fost difuzate de 86 de ori, postul de televiziune BBC News atrăgând în perioada de referinţă peste 13 milioane de urmăritori din Europa.
Campania de promovare a destinaţiei turistice România pe postul de televiziune BBC News, derulată la sfârşitul anului trecut, a generat creşterea cu 65% a familiarităţii telespectatorilor faţă de ţara noastră, potrivit Ministerului Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului.
Totodată, probabilitatea de a recomanda România ca destinaţie de călătorie a înregistrat o creştere de 157%.
"Campanie de succes în promovarea destinaţiei turistice România pe postul de televiziune BBC News, derulată la sfârşitul anului trecut, în perioada 18 octombrie - 15 noiembrie! În acest segment de timp, au fost difuzate 8 videoclipuri, realizate de producătorul Charlie Ottley, care surprind frumuseţea ţării noastre în fiecare anotimp şi care, totodată, evidenţiază variate tipuri de turism, specifice destinaţiei noastre. Conform raportului furnizat de BBC Studios, campania de promovare a României a reuşit să obţină o rată de recunoaştere de 59%, depăşind norma standard. Mai mult, rezultatele arată că familiaritatea telespectatorilor faţă de ţara noastră a crescut cu 65%, în timp ce probabilitatea de a recomanda România ca destinaţie de călătorie a înregistrat o creştere de 157%. Totodată, difuzarea spoturilor a favorizat o creştere a percepţiilor pozitive privind imaginea ţării noastre, în procent de 212%", se arată într-o postare pe pagina de Facebook a MEAT.
Totodată, probabilitatea de a recomanda România ca destinaţie de călătorie a înregistrat o creştere de 157%.
"Campanie de succes în promovarea destinaţiei turistice România pe postul de televiziune BBC News, derulată la sfârşitul anului trecut, în perioada 18 octombrie - 15 noiembrie! În acest segment de timp, au fost difuzate 8 videoclipuri, realizate de producătorul Charlie Ottley, care surprind frumuseţea ţării noastre în fiecare anotimp şi care, totodată, evidenţiază variate tipuri de turism, specifice destinaţiei noastre. Conform raportului furnizat de BBC Studios, campania de promovare a României a reuşit să obţină o rată de recunoaştere de 59%, depăşind norma standard. Mai mult, rezultatele arată că familiaritatea telespectatorilor faţă de ţara noastră a crescut cu 65%, în timp ce probabilitatea de a recomanda România ca destinaţie de călătorie a înregistrat o creştere de 157%. Totodată, difuzarea spoturilor a favorizat o creştere a percepţiilor pozitive privind imaginea ţării noastre, în procent de 212%", se arată într-o postare pe pagina de Facebook a MEAT.
Potrivit sursei citate, pe lângă aceste date, s-a evidenţiat interesul pentru spoturile TV, peste 71% dintre telespectatori dorind să descopere mai multe despre ţara noastră.
Spoturile de promovare a României au fost difuzate de 86 de ori, postul de televiziune BBC News atrăgând în perioada de referinţă peste 13 milioane de urmăritori din Europa. Videoclipurile au fost plasate în timpul programelor de ştiri (exemplu BBC News), segmentelor speciale (World Business Report), dar şi în cadrul unor emisiuni tematice (The Travel Show Modules). 73% dintre cei care au văzut spoturile au concluzionat că BBC News este locul potrivit pentru promovarea României.
"Veştile bune au fost dublate şi de datele sosite de la Institutul Naţional de Statistică. Conform raportului privind turismul naţional aferent anului 2023, numărul vizitatorilor străini care au sosit în România a crescut cu 26,5% faţă de anul precedent. În ceea ce priveşte topul ţărilor emiţătoare de turişti, Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord se clasează pe cea de-a 6-a poziţie. Mai mult, a fost înregistrată o creştere în rândul turiştilor britanici, prin comparaţie cu 2022, de 27,8%", precizează MEAT.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 3211 / 19463 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
Clifford Chance a asistat băncile în legătură cu emisiunea record de 1,5 miliarde RON a Băncii Transilvania, prima sa emisiune de obligațiuni sustenabile denominată în lei. Proiect coordonat din București, cu avocați din Londra în echipă
Women in Business Law EMEA Awards 2025 | CMS câștigă titlul de de “Firma anului în România”. Un avocat in-house local, desemnat ”General Counsel of the Year” pentru regiune
LegiTeam: Atorney at Law (0 - 2 years) - Dispute Resolution | Reff & Associates
Tranzacție rară pe piața românească | Cum au lucrat avocații Legal Ground în proiectul legat de achiziția unor obligațiuni ‘tokenizate’, înregistrate și tranzacționate prin sistemul blockchain. Mihai Dudoiu (Partener): ”Pe lângă aspectele comune unor proiecte de finanțare ‘clasice’, a fost necesară integrarea unei componente de fintech. Arhitectura juridică a trebuit adaptată unui cadru relativ nou și încă în formare din punct de vedere normativ”
BizLawyer îi prezintă pe avocații care au devenit parteneri în ultimele runde de promovări | Corina Roman, avocat format în câteva firme mari, spune că a regăsit „cu drag”, la BACIU PARTNERS, aceeași preocupare pentru knowledge și dedicare față de mandatele primite de la clienți. “Nu am crezut niciodată că voi lucra într-un proiect cu sateliți, dar iată că aici am avut această ocazie. Și mi-a plăcut enorm, pentru că m-a scos din zona de confort. Acum, datorită acelei experiențe, știm mai multe și putem explora și acest tip de proiecte la nivel de echipă”
Employment | Pe parcursul ultimului an, s-a remarcat o preocupare crescută din partea angajatorilor pentru „descifrarea” obligațiilor tot mai complexe care le revin în temeiul legislației de dată recentă, spun avocații specializați în Dreptul Muncii de la PNSA. De vorbă cu Ioana Cazacu, coordonatoarea practicii, despre noutățile din legislația muncii, solicitările clienților și mandatele complexe în care a fost implicată echipa
BRD coordonează un club loan de 190 mil. € pentru NE Property BV. Avocații CMS au consiliat consorțiul bancar în această finanțare
LegiTeam: Lawyer - Corporate M&A | Reff & Associates
Cine sunt campionii pieței locale evidențiați în ultimul clasament IP Stars 2025 | Baciu Partners are cele mai multe recomandări în prima bandă din domeniul mărcilor. ZRVP și Dincă & Speciac sunt pe primul palier al performanței, urmate de Mușat & Asociații și NNDKP
CMS își consolidează echipa din România prin promovarea a șapte avocați | Horea Popescu, managing partner CMS România: ”Aceste promovări reflectă nu doar calitatea muncii lor, ci și energia și dedicarea cu care aduc rezultate remarcabile clienților noștri și ne poziționează perfect pentru a ne continua creșterea și dezvoltarea competențelor”
LegiTeam | Mitel & Asociații recrutează avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
Țuca Zbârcea & Asociații câștigă pentru Silcotub un litigiu major privind recalcularea prețului energiei electrice în lumina Ordonanței de urgență nr. 27 ̸ 2022
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...