Optimizările de cheltuieli şi implementarea de facilităţi, printre cele mai solicitate servicii financiare de către antreprenori în 2020
18 Decembrie 2020
AgerpresTotodată, în toamna acestui an, Trusted Advisor a implementat aplicaţia Trusted App pentru 60 de IMM-uri şi, automat, au venit solicitări şi de finanţări, care pe final de an se înmulţesc.
Optimizările de cheltuieli şi implementarea de facilităţi/ajutoare de stat sunt printre cele mai solicitate servicii financiare de către antreprenori în 2020, susţin reprezentanţii unei companii de contabilitate şi strategie financiară.
"Trusted Advisor, companie de contabilitate şi strategie financiară, a primit mai multe solicitări de optimizări de cheltuieli (+20%) pe parcursul anului 2020, dar şi pentru implementarea de facilităţi, ajutoare de stat destinate companiilor antreprenoriale în contextul pandemiei de COVID", potrivit unui comunicat al companiei, remis vineri AGERPRES.
Potrivit sursei citate, 18 IMM-uri afectate de pandemie au solicitat ajutor prin intermediul Trusted Advisor pentru a obţine granturi pentru măsurile 1 şi 2, astfel aria serviciilor oferite de către companie fiind extinsă. Cele mai multe IMM-uri provin din domenii precum: HoReCa, medical, servicii, producţie, organizări de evenimente, transporturi, IT.
Totodată, în toamna acestui an, Trusted Advisor a implementat aplicaţia Trusted App pentru 60 de IMM-uri şi, automat, au venit solicitări şi de finanţări, care pe final de an se înmulţesc.
"Pe tot parcursul anului 2020, la nivel de strategie financiară şi finance, IMM-urile şi-au dorit recomandări de optimizare a afacerii, pentru stabilitate şi dezvoltare sustenabilă, într-o structură financiară şi operaţională coerentă şi pregătită pentru creştere, nevoia unui trusted advisor, acel partener care cunoaşte în detaliu afacerea şi care este disponibil să intervină agil în situaţii complexe, de criză sau de oportunitate. De aceea, este imperativ să fie stabilit un context de lucru pe termen de minimum 6 luni - 1 an", se mai spune în comunicat.
Pentru anul 2020, Trusted Advisor estimează venituri de 340.000 lei, în creştere cu 14,5% faţă de anul 2019. Noii clienţi Trusted Advisor provin din domenii precum: comerţ online, comerţ şi montaj produse de amenajare a locuinţelor, servicii complexe de training, servicii electronice, medical, consultanţă.
În acelaşi timp, compania vizează să lanseze un nou produs în anul viitor - Trusted App către firmele de contabilitate din România, o creştere cu minimum 50%, creşterea gradului de automatizare şi digitalizare a proceselor operaţionale Trusted, dublarea echipei la final de 2021, cu 4 trusted accountants şi 1 trusted accounting leader, alături de 1 analist de business pentru a gestiona mai multe proiecte de strategie financiară.
Trusted Advisor îşi propune să atragă în portofoliu şi expaţi care au dezvoltat business-uri proprii în România, compania dezvoltându-şi de-a lungul timpului o puternică expertiză în lucrul cu partenerii străini, dar şi la nivel de management în multinaţională, cu ţări din regiune.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 14592 / 18351 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Abuzul de Drept în arbitraj (Powered by ZRVP)
Cum a evoluat anul trecut Ioana Gelepu The Office Litigation & Enforcement, butic de litigii evidențiat de ghidurile juridice internaționale, și care au fost proiectele care au antrenat un număr considerabil de analize juridice | Ioana Gelepu, fondator: ”Sunt mulțumită că am reușit să mă implic în toate detaliile proiectelor pe care le gestionăm, suficient de variate cât să satisfacă setea mea neobosita de nou”
Deloitte România a asistat IMO Property Investments București, parte a Grupului Eurobank, în vânzarea a 100% din acțiunile sale către Grupul APS
CMS Emerging Europe M&A 2024 ̸ 25 | Piața de M&A din Europa emergentă se redresează, ajungând la cele mai ridicate niveluri din 2018 până în prezent. Horea Popescu, Partener CMS România: „Optimismul pare să devină marca anului 2025”
Meet the Professionals | Monica Constantin, Legal & Corporate Affairs Director - Bergenbier SA, avocat ”antrenat” în multinaționale și cu o bogată experiență dobândită în gestionarea unor tranzacții de referință pe piața locală: ”Oamenii pe care i-am întâlnit au făcut diferența și au contribuit la dezvoltarea și la evoluția mea, atât colegi din business, din interiorul echipelor din care am făcut parte, cât și liderii care mi-au servit drept model”
Filip & Company devine prima firmă de avocatură independentă din CEE care adoptă Harvey, platformă de IA generativă de ultimă generație care s-a remarcat prin precizie, securitate și versatilitate | Cristina Filip (managing partner): ”Este un pas transformator care îmbunătățește, mai degrabă decât înlocuiește, experiența și contribuția umană”
Țuca Zbârcea & Asociații promovează un nou Partener Equity în structura de conducere a firmei. Șerban Pâslaru se alătură celor 8 fondatori ai firmei de avocatură | Florentin Țuca, Managing Partner: ”Este un semnal pe care vrem să-l transmitem generațiilor viitoare de avocați, un semn de deschidere către partenerii care doresc să aibă un rol mai pronunțat în treburile firmei”
Promovare la RTPR: Bogdan Cordoș, expertul în energie care s-a alăturat firmei imediat după absolvirea facultății, face un pas înainte în carieră și devine partener | Costin Tărăcilă, Managing Partner: ”Suntem mândri de echipa noastră care numără unii dintre cei mai talentați și experimentați avocați din România”
Mitel & Asociații recrutează avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
România căștigă arbitrajul ICSID cerut de 15 grupuri de investitori și 28 de persoane fizice din 7 țări, care cereau compensații de 256 mil. € pentru tratamentul aplicat de autorități | Tribunalul arbitral a decis că țara noastră nu a încălcat niciuna din garanțiile acordate investitorilor, iar reclamanții îi vor plăti jumătate din costurile de arbitraj suportate în acest dosar
Noi promovări în structura de conducere a firmei POPESCU & ASOCIAȚII. Adina VLAICU, Andreea MIHALACHE și Mirel RĂDESCU devin parte a echipei de management | Octavian POPESCU, Managing Partner: ”Sunt profesioniști de elită, cu notorietate și impact remarcabil în domeniile lor de expertiză, iar prezența lor în structura noastră de coordonare consolidează poziția firmei ca partener juridic de încredere în mediul de business”
Mitel & Asociatii recrutează avocat cu experienta (Real Estate)
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...