Parteneriatul dintre Auchan şi Poşta Română s-a încheiat la un an de la semnare
24 Mai 2023
AgerpresRetailerul va continua să dezvolte parteneriate comerciale, atât pentru formate de comerţ fizic, dar şi cu platforme online, prin care să ajungă cu uşurinţă la un număr cât mai mare de români.
Proiectul-pilot încheiat în urmă cu un an între Auchan şi Poşta Română s-a încheiat, printr-o decizie comună a celor două părţi, a anunţat retailerul, într-un comunicat de presă transmis, miercuri, AGERPRES.
"În mai 2022, Auchan România şi Poşta Română au încheiat un parteneriat pentru vânzarea de produse alimentare şi nealimentare în incinta oficiilor poştale din ţară. Proiectul a debutat cu o etapă-pilot în patru oficii poştale din Piteşti. La un an distanţă, cei doi parteneri au decis închiderea proiectului. Decizia luată a fost ca urmare a analizelor interne ale Poştei Române, care probabil au condus la concluzia că unele obiective interne ale companiei naţionale nu au fost atinse. Cu toate acestea, atât pentru Auchan Retail România, cât şi pentru partenerul nostru, a fost o oportunitate bună de a testa acest model comercial. Din perspectiva companiei noastre, am validat încă o dată agilitatea cu care am reuşit într-un timp foarte scurt să ne imaginăm şi să punem în practică un nou model de comerţ în parteneriat, desfăşurat în spaţii neconvenţionale, cu produse preponderent româneşti, reuşind să aprovizionăm la timp produse utile pentru clienţii de proximitate. Pe de altă parte, a trebuit desigur să ţinem cont şi de specificul activităţii şi de complexitatea operaţiunilor partenerului nostru", precizează reprezentanţii Auchan România.
"În mai 2022, Auchan România şi Poşta Română au încheiat un parteneriat pentru vânzarea de produse alimentare şi nealimentare în incinta oficiilor poştale din ţară. Proiectul a debutat cu o etapă-pilot în patru oficii poştale din Piteşti. La un an distanţă, cei doi parteneri au decis închiderea proiectului. Decizia luată a fost ca urmare a analizelor interne ale Poştei Române, care probabil au condus la concluzia că unele obiective interne ale companiei naţionale nu au fost atinse. Cu toate acestea, atât pentru Auchan Retail România, cât şi pentru partenerul nostru, a fost o oportunitate bună de a testa acest model comercial. Din perspectiva companiei noastre, am validat încă o dată agilitatea cu care am reuşit într-un timp foarte scurt să ne imaginăm şi să punem în practică un nou model de comerţ în parteneriat, desfăşurat în spaţii neconvenţionale, cu produse preponderent româneşti, reuşind să aprovizionăm la timp produse utile pentru clienţii de proximitate. Pe de altă parte, a trebuit desigur să ţinem cont şi de specificul activităţii şi de complexitatea operaţiunilor partenerului nostru", precizează reprezentanţii Auchan România.
Potrivit sursei citate, retailerul va continua să dezvolte parteneriate comerciale, atât pentru formate de comerţ fizic, dar şi cu platforme online, prin care să ajungă cu uşurinţă la un număr cât mai mare de români.
Anul trecut, în luna mai, Auchan Retail România şi Poşta Română anunţau semnarea unui parteneriat pentru vânzarea de produse alimentare şi nealimentare în incinta oficiilor poştale din ţară. Gama selecţionată şi pusă la dispoziţie "by Auchan" era formată din aproximativ 150 de produse (băcănie, dulciuri, băuturi, snacks-uri, dar şi o selecţie de articole nealimentare) şi a fost expusă pe o suprafaţă de vânzare de 10-12 mp în incinta oficiilor poştale.
Auchan România are în portofoliu 223 de magazine, ce cuprinde 33 de hipermarketuri, 5 supermarketuri şi 185 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, dintre care 176 în staţiile Petrom, cât şi magazinul online auchan.ro.
Cu o cifră de afaceri, cu taxe, de peste 1,2 miliarde de euro, Auchan a obţinut, în 2021, medalia "Customers' Friend" şi statutul "Customers' Friend - Superior Excellence".
Compania Naţională "Poşta Română" (CNPR) este liderul de piaţă în sectorul serviciilor poştale şi deserveşte aproximativ 19 milioane de români, printr-o reţea extinsă de 5.500 de oficii poştale. În prezent, compania se află în proprietatea statului român, reprezentat de Ministerul Cercetării, Inovării şi Digitalizării (93,52% din pachetul de acţiuni) şi Fondul Proprietatea (6,48%).
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 4586 / 18458 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Wolf Theiss a asistat fondatorii Embryos Fertility Clinic cu privire la vânzarea pachetului majoritar de părţi sociale către Integral Capital Group, alături de care a stat RTPR | Ce avocați au fost în cele două echipe
Practica de protecție a datelor este o componentă strategică a firmei Wolf Theiss, existând o cerere crescătoare în acest domeniu. Viitorul acestei arii este unul promițător, având în vedere majorarea volumului de date prelucrate și evoluțiile tehnologice rapide, spun avocații | Flavius Florea - Counsel: „Un aspect cheie este legat de avansul tehnologic, cum ar fi utilizarea tot mai frecventă a inteligenței artificiale și provocările aferente respectării principiilor GDPR”
Stratulat Albulescu o recrutează pe Andreea Șerban de la Reff & Asociații, pe poziția de Partener
Trei ofertanți intră în a doua rundă a vânzării Amethyst Healthcare, lanț paneuropean de radioterapie cu șase clinici în România. Goldman Sachs supraveghează tranzacția
Cei mai buni avocaţi în domeniul mărcilor, remarcați de WTR 1000, ediția 2025 | Baciu Partners, Răzvan Dincă & Asociaţii și Ratza & Ratza sunt lideri pe segmentele analizate, o bună expunere pentru TZA, Mușat, Schoenherr, ZRVP și NNDKP. Cum arată elita profesioniștilor din domeniu și ce spun clienții despre aceștia
Noi promovări în echipa RTPR | Andreea Nedeloiu devine Counsel, alți cinci avocați au terminat stagiatura și vin pe poziția de Associate
Promovări la Voicu & Asociații | Roxana Neguțu devine Senior Partner, noi poziții ocupate în cadrul Firmei
Filip & Company asistă eMAG şi HeyBlu în achiziția a 100% din acțiunile Orange Money IFN SA. Echipa, coordonată de Alina Stancu Bîrsan (partener) și Rebecca Marina (counsel)
Academia Română, reprezentată de Popescu & Asociații, obține o victorie semnificativă într-un proiect complex de retrocedare | Echipa coordonată de Octavian POPESCU (Managing Partner), Andreea MIHALACHE (Partner) și Ana Maria BULEA-CIURARU (Associate) stabilește un precedent important în protejarea bunurilor de importanță națională
O nouă echipă de coordonare la Filip & Company | Cristina Filip și Alexandru Bîrsan, co-Managing Partners, au un mandat de 4 ani. Mai mulți parteneri devin manageri sau co-manageri ai departamentelor firmei
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Intervenția instanței în arbitraj (Powered by ZRVP)
Mușat & Asociații promovează șapte avocați în ariile fuziuni și achiziții, litigii și arbitraj, drept bancar și financiar, piețe de capital și achiziții publice
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...