Raport PriceFlux: Fashion și Electro IT, printre cele mai competitive sectoare din retailul românesc
14 Septembrie 2023
BizLawyerStartup-ul românesc de analiză a prețurilor PriceFlux monitorizează între 4 și 6 milioane de produse zilnic și lucrează cu magazine online din 8 țări europene.
Cel mai recent raport publicat de PriceFlux, startup-ul românesc de analiză a prețurilor, dezvăluie că sectoarele de Fashion și Electro IT sunt printre cele mai competitive în retailul românesc din punct de vedere al prețurilor, reprezentând peste 60% din produsele monitorizate. Fashion conduce clasamentul cu o cotă de 44%, în timp ce Electro IT acoperă 19%.
În ceea ce privește nișa produselor monitorizate de PriceFlux, industriile mai competitive din România sunt: Fashion (44%), Electro IT (19%), DIY - bricolaj (10%), restul de 27% reprezentând: Farma, Automotive, Beauty, Books, FMCG, Optică ș.a.
“Această competitivitate susținută reflectă importanța strategică a soluțiilor PriceFlux în ajutarea magazinelor online să navigheze și să se dezvolte în aceste sectoare intense din punct de vedere al prețurilor.", a declarat Mihai Bisnel, Managing Partner în cadrul PriceFlux. “Când competiția în lumea online atinge cote maxime, o platformă de analiză și automatizare a prețurilor precum PriceFlux poate fi un aliat esențial pentru magazinele online, având capacitatea de a monitoriza și adapta automat prețurile în timp real.", a explicat Mihai Bisnel.
În ceea ce privește nișa produselor monitorizate de PriceFlux, industriile mai competitive din România sunt: Fashion (44%), Electro IT (19%), DIY - bricolaj (10%), restul de 27% reprezentând: Farma, Automotive, Beauty, Books, FMCG, Optică ș.a.
“Această competitivitate susținută reflectă importanța strategică a soluțiilor PriceFlux în ajutarea magazinelor online să navigheze și să se dezvolte în aceste sectoare intense din punct de vedere al prețurilor.", a declarat Mihai Bisnel, Managing Partner în cadrul PriceFlux. “Când competiția în lumea online atinge cote maxime, o platformă de analiză și automatizare a prețurilor precum PriceFlux poate fi un aliat esențial pentru magazinele online, având capacitatea de a monitoriza și adapta automat prețurile în timp real.", a explicat Mihai Bisnel.
Startup-ul românesc de analiză a prețurilor PriceFlux monitorizează între 4 și 6 milioane de produse zilnic și lucrează cu magazine online din 8 țări europene. Într-o perioadă în care industria de e-commerce este într-o continuă transformare și dezvoltare, PriceFlux a reușit să își consolideze poziția de lider în furnizarea de servicii inteligente de monitorizare și automatizare a prețurilor online, marcând un an de progres și realizări semnificative.
Cu o creștere de 100% a numărului de piețe monitorizate în ultimul an, PriceFlux își propune să-și consolideze prezența în țările în care activează și să exploreze noi oportunități pe piețele europene în viitor.
Astfel, PriceFlux și-a atins scopul de a se dezvolta regional si a reușit să atragă 31 de clienți, distribuiți în 8 țări distincte, printre care se numără România, Cehia, Slovacia, Slovenia, Ungaria, Serbia, Bulgaria și Grecia. Pe parcursul ultimului an, PriceFlux a atras 12 noi clienți mari de retail în portofoliul companiei.
În plus, PriceFlux a lansat recent divizia de servicii personalizate, extinzându-și oferta pentru producători și furnizori de servicii, precum și pentru companiile de retail din domenii diverse, de la închirieri auto la turism și transporturi aeriene. Această mișcare strategică demonstrează angajamentul PriceFlux de a oferi valoare adăugată companiilor din retailul online și din diferite sectoare industriale.
Serviciul principal al activității desfășurate de PriceFlux este monitorizarea prețurilor online și automatizarea strategiei de prețuri în timp real, în funcție de o varietate de parametri. În total, au fost procesate de către platforma PriceFlux peste 14.000.000 de produse unice.
Despre PriceFlux
PriceFlux este o companiei românească, al cărei scop este să ofere un avantaj competitiv companiilor de eCommerce prin automatizarea procesului de monitorizare a prețurilor competiției și generarea unui preț nou pentru produse în timp real.
Cu o prezență extinsă în 8 țări și o gamă diversificată de site-uri monitorizate, PriceFlux este recunoscută ca o sursă de încredere pentru date și informații valoroase în industria comerțului electronic.
PriceFlux este o companiei românească, al cărei scop este să ofere un avantaj competitiv companiilor de eCommerce prin automatizarea procesului de monitorizare a prețurilor competiției și generarea unui preț nou pentru produse în timp real.
Cu o prezență extinsă în 8 țări și o gamă diversificată de site-uri monitorizate, PriceFlux este recunoscută ca o sursă de încredere pentru date și informații valoroase în industria comerțului electronic.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 3683 / 18426 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Trei ofertanți intră în a doua rundă a vânzării Amethyst Healthcare, lanț paneuropean de radioterapie cu șase clinici în România. Goldman Sachs supraveghează tranzacția
Cei mai buni avocaţi în domeniul mărcilor, remarcați de WTR 1000, ediția 2025 | Baciu Partners, Răzvan Dincă & Asociaţii și Ratza & Ratza sunt lideri pe segmentele analizate, o bună expunere pentru TZA, Mușat, Schoenherr, ZRVP și NNDKP. Cum arată elita profesioniștilor din domeniu și ce spun clienții despre aceștia
Noi promovări în echipa RTPR | Andreea Nedeloiu devine Counsel, alți cinci avocați au terminat stagiatura și vin pe poziția de Associate
Promovări la Voicu & Asociații | Roxana Neguțu devine Senior Partner, noi poziții ocupate în cadrul Firmei
Filip & Company asistă eMAG şi HeyBlu în achiziția a 100% din acțiunile Orange Money IFN SA. Echipa, coordonată de Alina Stancu Bîrsan (partener) și Rebecca Marina (counsel)
Academia Română, reprezentată de Popescu & Asociații, obține o victorie semnificativă într-un proiect complex de retrocedare | Echipa coordonată de Octavian POPESCU (Managing Partner), Andreea MIHALACHE (Partner) și Ana Maria BULEA-CIURARU (Associate) stabilește un precedent important în protejarea bunurilor de importanță națională
O nouă echipă de coordonare la Filip & Company | Cristina Filip și Alexandru Bîrsan, co-Managing Partners, au un mandat de 4 ani. Mai mulți parteneri devin manageri sau co-manageri ai departamentelor firmei
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Intervenția instanței în arbitraj (Powered by ZRVP)
Mușat & Asociații promovează șapte avocați în ariile fuziuni și achiziții, litigii și arbitraj, drept bancar și financiar, piețe de capital și achiziții publice
RTPR, alături de Integral Capital Group la investiția în Embryos. Echipa de proiect, coordonată de Costin Tărăcilă (Managing Partner) și Marina Fechetă-Giurgică (Senior Associate)
CMS asistă grupul M Core cu privire la achiziția portofoliului de centre comerciale (Strip Malls) din România de la MAS Plc. Roxana Frățilă (partener) și Mircea Moraru (senior counsel), au coordonat avocații care au acoperit aspectele tranzacționale, iar Ana Radnev (partner) și Alina Tihan (senior counsel) au condus echipa de drept bancar
Promovări la Schoenherr: Monica Cojocaru devine partner în structura internațională a grupului, alți trei avocați fac un pas înainte în carieră | Sebastian Guțiu, managing partner: ”Aceste promovări vin să confirme valoarea pe care o atribuim contribuției efective a colegelor noastre la dezvoltarea ariilor de practică din care fac parte – corporate m&a, energy, banking & finance, labour & employment – și a relației cu clienții firmei”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...