ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Reabilitarea sistemelor rutiere pe mai multe artere cu circa 1,2 miliarde de lei, în atenţia CGMB

26 Aprilie 2022   |   Agerpres

Necesitatea investiţiilor este impusă de "starea tehnică precară" a liniilor de tramvai şi de "complementaritatea" cu iniţiativele de achiziţie de noi astfel de vehicule, conform celor două proiecte de hotărâre.

 
 
Proiecte privind reabilitarea sistemelor rutiere pe mai multe artere, printre care se numără bulevardele Theodor Pallady, 1 Decembrie 1918, Basarabia, Corneliu Coposu şi Pache Protopopescu cu circa 1,2 miliarde de lei se regăsesc pe ordinea de zi a şedinţei Consiliului General al Municipiului Bucureşti (CGMB) de joi.
 
Necesitatea investiţiilor este impusă de "starea tehnică precară" a liniilor de tramvai şi de "complementaritatea" cu iniţiativele de achiziţie de noi astfel de vehicule, conform celor două proiecte de hotărâre.
 
Unul dintre acestea aprobă indicatorii tehnico-economici, faza DALI, pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare sistem rutier pe Bd. Theodor Pallady, 1 Decembrie 1918, Bd. Basarabia, Calea Călăraşi, Bd. Corneliu Coposu, inclusiv bucla Complex Titan".
 
Valoarea investiţiei este estimată la 1.091.223.012 de lei cu TVA, iar durata de realizare - la 18 luni.
 
Obiectivul de investiţii este unul dintre proiectele prioritare complementare la achiziţionarea de tramvaie şi echipamente necesare îmbunătăţirii transportului public de călători pe linia 40.
 
Infrastructura de tramvai care va fi modernizată (cale de rulare şi reţea de contact tramvai, inclusiv stâlpi) străbate bulevardele Theodor Pallady, 1 Decembrie 1918, Basarabia, Corneliu Coposu, Calea Călăraşi, la care se adaugă bulevardele Camil Ressu, Octavian Goga, Gheorghe Şincai, Calea Dudeşti, strada Nerva Traian, Calea Şerban Vodă pentru traseul de acces, iar pentru cel de retragere - bulevardul Ferdinand I (de la intersecţia şoselei Mihai Bravu până la intersecţia cu şoseaua Pantelimon), şoseaua Pantelimon (de la intersecţia cu bulevardul Ferdinand I la intersecţia cu strada Ion Heliade Rădulescu), strada Ziduri Moşi.
 
Printre obiectivele preconizate a fi atinse până în 2025 se numără: creşterea fluxului de călători la orele de vârf pentru linia 40 cu aproape 19%, respectiv cu 270 de călători pe oră; scăderea intervalului de succedare a tramvaielor, faţă de valorile actuale, cu până la 63%, pentru traseul liniei 40; creşterea numărului de curse efectuate de tramvaiele aflate pe traseu cu aproximativ 150%.
 
Cel de-al doilea proiect de hotărâre aprobă indicatorii tehnico-economici, faza DALI, pentru reabilitarea sistemului rutier pe bulevardul Pache Protopopescu şi strada Traian.
 
Valoarea investiţiei este estimată la 111.584.780,90 de lei inclusiv TVA, iar durata de realizare - la 18 luni.
 
Investiţia reprezintă unul dintre proiectele prioritare complementare la achiziţionarea de tramvaie şi echipamente necesare îmbunătăţirii transportului public de călători pe linia 55.
 
Infrastructura de tramvai care va fi modernizată (cale de rulare şi reţea de contact tramvai, inclusiv stâlpi) străbate bulevardul Pache Protopopescu şi strada Traian, între şoseaua Mihai Bravu şi Calea Călăraşilor. Din proiect face parte intersecţia străzii Traian cu bulevardul Pache Protopopescu. În această intersecţie lucrările vor viza şi reţeaua de troleibuze, care se intersectează cu reţeaua de contact tramvai.
 
De asemenea, pe bulevardul Pache Protopopescu, între intersecţiile cu străzile Iancu Cavaler de Flondor şi Matei Voievod, odată cu reţeaua de tramvai se va moderniza şi cea de troleibuz.
 
Documentaţia include adiţional linia de tramvai 55 şi porţiunea nemodernizată de pe strada Traian, cuprinsă între bulevardele Pache Protopopescu şi Ferdinand I, "cu rezolvarea" intersecţiei cu reţeaua de troleibuze din zona monumentului Foişorul de Foc. Limita de proiect de pe bulevardul Ferdinand I a creat premisele modernizării infrastructurii de tramvai pe această arteră, fără a mai interveni în scop de ajustare, pe infrastructura cuprinsă în acest proiect.
 
Printre obiectivele preconizate a fi atinse până în 2025 se numără: creşterea fluxului de călători la orele de vârf pentru linia 55 cu circa 55%, respectiv cu 196 de călători pe oră; scăderea intervalului de succedare a tramvaielor, faţă de valorile actuale, cu până la 77%, pentru traseul liniei 55; creşterea numărului de curse efectuate de tramvaiele aflate pe traseu cu aproximativ 166%.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 11326 / 20439
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Patru firme de avocați, în proiectul prin care Banca Transilvania a finalizat cu succes cea mai mare emisiune de obligaţiuni AT 1 din Europa Centrală şi de Est
Kinstellar a asistat Lidl în achiziția unui teren situat în incinta fostei platforme industriale Aversa din București. Victor Constantinescu (Partner) și Sandra Gheorghe (Senior Associate), în prim plan
GNP obține o nouă soluție favorabilă definitivă la Înalta Curte de Casație și Justiție prin care a fost anulată o decizie de sancționare emisă de Consiliul Concurenței | Reper jurisprudențial care impune un standard de analiză mai riguros în litigiile de concurență
PNSA asistă Rex Concepts în obținerea unor linii de finanțare de la Bank Pekao pentru dezvoltarea rețelelor Burger King și Popeyes | Echipa de proiect a fost coordonată de partenerul Silviu Stoica, alături de Ioana Lazăr (Senior Associate) și Crina Stan (Associate)
Băncilă, Diaconu și Asociații a asistat asociații Mamaia Resort Hotels în vânzarea părților lor sociale către Steaua de Mare Hotels & Resorts
Fiscalitate ̸ Litigii Fiscale - Practica de Taxe a Kinstellar funcționează ca un „hub” integrat între drept, fiscalitate și finanțe, ce conturează un parcurs procedural previzibil, din faza de control al documentelor până la soluțiile finale ale instanței. Clienții beneficiază de pregătire proactivă, probatoriu robust și o echipă calibrată pentru litigii sofisticate | De vorbă cu Theodor Artenie (Counsel) și Raluca Botea (Counsel) despre tendințele ultimului an, prevenție, timing și modul de lucru al unei echipe recunoscute de directoarele internaționale
Schoenherr asistă Allianz-Țiriac Asigurări în vânzarea unei clădiri de birouri către Primavera Development. Echipa, coordonată de Mădălina Mitan (partner)
Clifford Chance Badea a asistat Aukera Energy în obținerea unei finanțări de 60 mil. € pentru primul său proiect de stocare a energiei pe bază de baterii din România
LegiTeam: GNP Guia Naghi and Partners — Corporate | M&A Associate (2–4 years)
Primul pas real spre avocatura de business | În culisele programului de practică juridică organizat de Țuca Zbârcea & Asociații, o adevărată școală de formare și începutul unui dialog profesional. Cursanții implicați în program au apreciat comunicarea continuă și proiectele în care au fost implicați și ar recomanda această experiență altor studenți. Avocații-mentori spun că experiența de practică autentică oferă prilejul de a înțelege care sunt valorile ce definesc profesia
Clifford Chance Badea a asistat consorțiul de bănci de investiții în legătură cu emisiunea de obligațiuni de 600 milioane Euro lansată de DIGI România
Cum arată, din interior, practica de Concurență de la 360Competition într-un an cu FDI intens, investigații tot mai tehnice și o presiune procedurală care schimbă regulile jocului | De vorba cu Adrian Șter (Managing Partner) despre axele de lucru care definesc practica, evaluarea corectă a riscului şi „linia de apărare” oferită clienţilor. Modelul senior-led bazat pe echipe compacte, rapiditate în decizii şi claritate în recomandări, arată de ce un boutique specializat e chemat frecvent acolo unde mandatele devin prea complicate pentru abordări standard
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...