ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Aura Rădulescu a preluat conducerea cora România

04 Aprilie 2022   |   Agerpres

Aura Rădulescu va continua să lucreze îndeaproape cu Thierry Destailleur, care devine preşedintele Consiliului de Administraţie, poziţie din care va oferi consiliere strategică pentru dezvoltarea companiei.

 
 
cora România are din aprilie un nou director general, respectiv Aura Rădulescu, care va conduce o echipă de management nouă şi are ca obiective pentru următorii trei ani relansarea creşterii companiei şi consolidarea modelului comercial.
 
Aura Rădulescu va continua să lucreze îndeaproape cu Thierry Destailleur, care devine preşedintele Consiliului de Administraţie, poziţie din care va oferi consiliere strategică pentru dezvoltarea companiei.
 
Echipa de top management este completată cu două poziţii noi, create pentru a susţine procesul de transformare a cora. Claudia Badea, care până acum a fost directorul hipermarketului cora Lujerului, devine director pentru Comerţul digital şi va coordona dezvoltarea multicanal a companiei. Anca Popescu, fostul director al cora Pantelimon, devine director pentru Responsabilitate Socială şi va coordona noua strategie referitoare la impactul social al companiei în România. Camelia Popescu preia un nou rol, acela de director de PR & Public Affairs.
 
De asemenea, au fost operate modificări în conducerea unor magazine, fiind numiţi directori noi la cora Pantelimon, cora Lujerului (Bucureşti), cora Brătianu (Constanţa), cora Drobeta şi cora Ploieşti. Toţi oamenii avansaţi în funcţii sunt formaţi în companie şi şi-au dovedit, în timp, competenţele profesionale.
 
"Preiau conducerea cora într-un moment de cotitură, atât intern - având în vedere procesul de transformare prin care vom trece în următorii trei ani - cât şi extern, dat fiind contextul geopolitic. Mă onorează încrederea pe care grupul o are în mine şi faptul că am primit misiunea de a duce cora la nivelul următor. Îi mulţumesc lui Thierry Destailleur pentru anii de bogată colaborare profesională. Este reconfortant să îl ştiu aproape în continuare, la fel cum mă bazez pe noua echipă de management şi pe fiecare angajat al companiei. Priorităţile mandatului meu sunt continuarea creşterii cora prin dezvoltarea multicanal, consolidarea modelului comercial, desfăşurarea operaţiunilor în mod eficient şi sustenabil. Toate se subscriu obiectivului central al nostru, acela de a înfrumuseţa şi îmbogăţi vieţile clienţilor prin soluţii care să răspundă noilor aspiraţii şi nevoi ale lor", a declarat Aura Rădulescu, director general cora.
 
Aura Rădulescu a activat 10 ani în vânzări înainte să se alăture echipei cora, în 2008. Ea a condus, pe rând, centralele de achiziţii nonalimentară, alimentară, pentru ca în 2020 să preia conducerea Centralei de Achiziţii a cora. În 2021 a primit un nou rol, acela de director Operaţional.
 
Prezentă în România din 2004, cora mizează pe dezvoltarea multicanal, care include operaţiuni de Ecommerce - cora a relansat de curând site-ul său pentru cumpărături online şi şi-a diversificat prezenţa în alte marketplace-uri -, proximitate - reţeaua magazinelor cora Urban lansată anul trecut - şi magazine fizice, pentru cele din urmă cora România pornind un amplu proces de remodelare. Focusul în ceea ce priveşte sustenabilitatea se reflectă prin dezvoltarea de programe pentru antreprenorii locali, pentru a facilita prezenţa la raft a produselor locale, precum şi printr-o abordare complexă privind încurajarea luptei împotriva risipei alimentare, colectarea şi reciclarea deşeurilor, folosirea surselor de energie verde şi modernizarea magazinelor într-o manieră sustenabilă. În acelaşi timp, cora se implică în viaţa comunităţilor din care face parte prin campanii precum Luna inimilor cora, pentru a susţine programe din domeniul medical, cu focus pe sănătatea copiilor, sau pe educatie, sprijinind încă de la lansare platforma Naradix.
 
cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piaţa românească din 2003, brandul operează 10 hipermarketuri în Bucureşti şi în marile oraşe, magazinele cora Urban şi platforma de e-commerce cora.ro, pe care sunt listate peste 40.000 de produse. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 2544 / 8450
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
RTPR alături de Grup Șerban Holding într-o finanțare de 73 mil. € acordată de un sindicat bancar. Echipa, coordonată de Alexandru Retevoescu (Partner) și Andreea Nedeloiu (Senior Associate) | Nicolae Lucian Șerban (CEO GSH): Ne dorim ca pe viitor să găsim în RTPR un partener pentru proiecte viitoare
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...