Cabot Transfer Pricing are un nou Partener. Cristina Săulescu se alătură echipei
15 Decembrie 2021
BizLawyerEa are o competență semnificativă în domeniul prețurilor de transfer, al tranzacțiilor transfrontaliere, al reorganizărilor, ca și al implicațiilor impozitării în raport cu legislația românească și cea internațională, oferind servicii profesionale de calitate unor variate corporații multinaționale, bănci precum și companii locale.
Cristina Săulescu, Partener Cabot Transfer Pricing, activează în această profesie de peste 20 de ani, atât în sectorul privat, cât și în cel public din România. Cristina este licențiată în economie a Universității de Vest din Timișoara și este membru al Camerei Consultanților Fiscali din România.
Experiența în sectorul privat constă într-o plajă largă de coordonare și dezvoltare de servicii de contabilitate, asistență de specialitate pe proiecte de fuziuni și achiziții, conformitate și asistență fiscală, planificare fiscală internațională, consultanță pe problematicile prețurilor de transfer atât la nivel național, cât și regional. Cristina a lucrat și în sectorul public pentru o perioadă de 7 ani ca inspector fiscal în cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală, plus încă 10 ani de manageriat.
Experiența în sectorul privat constă într-o plajă largă de coordonare și dezvoltare de servicii de contabilitate, asistență de specialitate pe proiecte de fuziuni și achiziții, conformitate și asistență fiscală, planificare fiscală internațională, consultanță pe problematicile prețurilor de transfer atât la nivel național, cât și regional. Cristina a lucrat și în sectorul public pentru o perioadă de 7 ani ca inspector fiscal în cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală, plus încă 10 ani de manageriat.
Ea are o competență semnificativă în domeniul prețurilor de transfer, al tranzacțiilor transfrontaliere, al reorganizărilor, ca și al implicațiilor impozitării în raport cu legislația românească și cea internațională, oferind servicii profesionale de calitate unor variate corporații multinaționale, bănci precum și companii locale.
Nu în ultimul rând, Cristina are o amplă experiență ca lector și trainer și a susținut mai multe conferințe și ateliere pe diverse teme din domeniul impozitării locale și internaționale și al prețurilor de transfer.
"Ne bucură venirea Cristinei Săulescu în cadrul echipei noastre. A venit momentul să creștem echipa, dat fiind faptul că portofoliul de clienți precum și complexitatea proiectelor pe care le gestionăm pentru aceștia a trecut la următorul nivel. Suntem convinși că expertiza Cristinei este sprijinul semnificativ de care aveam nevoie", a declarat Alina Andrei, Partener Cabot Transfer Pricing.
De unsprezece ani, CABOT Transfer Pricing este una dintre firmele de consultanță fiscală specializată în prețurile de transfer cu o creștere rapidă pe piața din România. Cu o echipă alcătuită din 6 profesioniști competenți, compania deserveste un portofoliu de mai mult de 300 de societăți – filiale ale unor grupuri locale sau multinaționale.
CABOT Transfer Pricing furnizează servicii de pregătire a documentației de prețuri de transfer, politici de prețuri de transfer, asistență la control, redactarea de contestații, asistența la procedura APA și MAP, precum și suport fiscal pentru susținerea în instanță a dosarelor de prețuri de transfer.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 3092 / 8460 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Primele mișcări pe piața muncii din avocatură | Băncilă Diaconu & Asociații recrutează un partener de la Stratulat Albulescu și un fost Head of Legal din sectorul bancar se alătură firmei Rizoiu & Asociații
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...