ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Deloitte România promovează la nivelul de director cinci profesioniști din departamentele de audit și servicii conexe, servicii fiscale și servicii suport

02 Septembrie 2024   |   BizLawyer

Echipa de management a Deloitte România se extinde de la 1 septembrie 2024, în urma promovării la nivelul de director a angajaților Ioana Lucaciu, Mihai Ionică și Andrei Stan, din departamentul Audit și Servicii conexe, a lui Alexandru Stancu, din departamentul Servicii Fiscale, și a lui Radu Huțan, din cadrul departamentului de Servicii Suport.

 
 
Echipa de management a Deloitte România se extinde de la 1 septembrie 2024, în urma promovării la nivelul de director a angajaților Ioana Lucaciu, Mihai Ionică și Andrei Stan, din departamentul Audit și Servicii conexe, a lui Alexandru Stancu, din departamentul Servicii Fiscale, și a lui Radu Huțan, din cadrul departamentului de Servicii Suport.

„Felicitări colegilor mei cărora le încredințăm acest foarte important rol datorită implicării lor exemplare în asistarea clienților, în consolidarea portofoliului de servicii și a legăturilor noastre cu mediul de afaceri și în dezvoltarea colegilor din echipele din care fac parte. Indiferent dacă și-au început cariera în Deloitte, în calitate de absolvenți, sau ni s-au alăturat ulterior, ei au împlinit așteptarea pe care se bazează atât cultura noastră, cât și modelul nostru de business, aceea a dezvoltării personale și profesionale continue”, a declarat Alexandru Reff, Country Managing Partner, Deloitte România și Moldova.

Ioana Lucaciu, care preia rolul de Director Audit și Servicii Conexe, face parte din echipa de Deloitte România din Cluj-Napoca și are 12 ani de experiență în audit. Ea a fost implicată în proiecte complexe de auditare a datelor financiare conform standardelor românești (RAS) și internaționale (IFRS), pentru companii listate la Bursa de Valori București, precum și pentru filiale ale unor grupuri internaționale, în principal din sectoarele auto, bunuri de larg consum și produse industriale. Ea este membră a Asociației Experților Contabili Autorizați (ACCA) și a Camerei Auditorilor Financiari din România (CAFR) și absolventă a Facultății de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor din Cluj-Napoca.

Mihai Ionică, promovat Director Audit și Servicii Conexe, s-a alăturat Deloitte România în 2010 și a coordonat numeroase proiecte, precum audituri financiare și revizuiri ale situațiilor financiare, pentru companii multinaționale și locale care raportează datele financiare în conformitate cu standardele internaționale (IFRS) și cele române de contabilitate (RAS). Expertiza lui acoperă diverse sectoare, cu accent pe telecomunicații. În cadrul departamentului de audit al Deloitte România, el face parte și din echipa care asigură relația cu autoritățile de reglementare a profesiei de audit financiar. Are un master în Contabilitate, Audit și Informatică de Gestiune la Academia de Studii Economice din București, este membru al ACCA și al CAFR.

Andrei Stan s-a alăturat Deloitte România în 2014 și preia acum rolul de Director Audit și Servicii Conexe. El este expert în procese de due diligence ale sistemelor IT, în managementul riscului, analiză de afaceri și îmbunătățirea proceselor și asistă companii din domenii precum servicii financiare, telecomunicații, retail, media și divertisment, produse farmaceutice, producție, precum și entități din sectorul public, cu servicii de consultanță de business, de management de proiect pentru sisteme IT și securitatea informațiilor. Andrei are, de asemenea, experiență în standarde de conformitate, inclusiv Sarbanes-Oxley și SSAE 18, și în sisteme de plăți electronice și audituri ale serviciilor de internet banking.

Alexandru Stancu, Director Servicii Fiscale, a asistat companii din diverse industrii - retail și produse de consum, producție, auto și tehnologie, media și telecomunicații - și a fost implicat în proiecte complexe, cum ar fi litigii fiscale, reprezentarea clienților pe parcursul controalelor fiscale și antifraudă, revizuiri fiscale, procese de due diligence și proiecte de digitalizare fiscală (SAF-T, e-Factura și e-Transport). De asemenea, el a avut o experiență de doi ani în Elveția, unde a coordonat proiecte internaționale de consultanță fiscală, inclusiv restructurări fiscale, tranzacții transfrontaliere, tranzacții în lanț, precum și fuziuni și achiziții. Este consultant fiscal autorizat și membru al Camerei Consultanților Fiscali din România, precum și expert contabil în cadrul Camerei Experților Contabili din România.

Radu Huțan, Director Servicii Suport, a făcut inițial parte din echipa Deloitte România de management al riscului, oferind suport în realizarea de audituri IT, apoi a oferit asistență în implementarea proceselor și procedurilor necesare pentru diferite standarde de securitate a informațiilor și ulterior a trecut în echipa de securitate cibernetică, având expertiză în penetration testing și răspuns la incidente. A fost implicat în proiecte în România și în regiunea Europei, a Orientului Mijlociu și a Africii (EMEA), pentru companii din diverse sectoare, în special instituții financiare. În 2021, el s-a alăturat echipei de management al calității și al riscului din cadrul Deloitte România și acum este Chief Information Security Officer (CISO) al Deloitte Central Europe.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 275 / 8489
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Abuzul de Drept în arbitraj (Powered by ZRVP)
Cum a evoluat anul trecut Ioana Gelepu The Office Litigation & Enforcement, butic de litigii evidențiat de ghidurile juridice internaționale, și care au fost proiectele care au antrenat un număr considerabil de analize juridice | Ioana Gelepu, fondator: ”Sunt mulțumită că am reușit să mă implic în toate detaliile proiectelor pe care le gestionăm, suficient de variate cât să satisfacă setea mea neobosita de nou”
Deloitte România a asistat IMO Property Investments București, parte a Grupului Eurobank, în vânzarea a 100% din acțiunile sale către Grupul APS
CMS Emerging Europe M&A 2024 ̸ 25 | Piața de M&A din Europa emergentă se redresează, ajungând la cele mai ridicate niveluri din 2018 până în prezent. Horea Popescu, Partener CMS România: „Optimismul pare să devină marca anului 2025”
Meet the Professionals | Monica Constantin, Legal & Corporate Affairs Director - Bergenbier SA, avocat ”antrenat” în multinaționale și cu o bogată experiență dobândită în gestionarea unor tranzacții de referință pe piața locală: ”Oamenii pe care i-am întâlnit au făcut diferența și au contribuit la dezvoltarea și la evoluția mea, atât colegi din business, din interiorul echipelor din care am făcut parte, cât și liderii care mi-au servit drept model”
Filip & Company devine prima firmă de avocatură independentă din CEE care adoptă Harvey, platformă de IA generativă de ultimă generație care s-a remarcat prin precizie, securitate și versatilitate | Cristina Filip (managing partner): ”Este un pas transformator care îmbunătățește, mai degrabă decât înlocuiește, experiența și contribuția umană”
Țuca Zbârcea & Asociații promovează un nou Partener Equity în structura de conducere a firmei. Șerban Pâslaru se alătură celor 8 fondatori ai firmei de avocatură | Florentin Țuca, Managing Partner: ”Este un semnal pe care vrem să-l transmitem generațiilor viitoare de avocați, un semn de deschidere către partenerii care doresc să aibă un rol mai pronunțat în treburile firmei”
Promovare la RTPR: Bogdan Cordoș, expertul în energie care s-a alăturat firmei imediat după absolvirea facultății, face un pas înainte în carieră și devine partener | Costin Tărăcilă, Managing Partner: ”Suntem mândri de echipa noastră care numără unii dintre cei mai talentați și experimentați avocați din România”
Mitel & Asociații recrutează avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
România căștigă arbitrajul ICSID cerut de 15 grupuri de investitori și 28 de persoane fizice din 7 țări, care cereau compensații de 256 mil. € pentru tratamentul aplicat de autorități | Tribunalul arbitral a decis că țara noastră nu a încălcat niciuna din garanțiile acordate investitorilor, iar reclamanții îi vor plăti jumătate din costurile de arbitraj suportate în acest dosar
Noi promovări în structura de conducere a firmei POPESCU & ASOCIAȚII. Adina VLAICU, Andreea MIHALACHE și Mirel RĂDESCU devin parte a echipei de management | Octavian POPESCU, Managing Partner: ”Sunt profesioniști de elită, cu notorietate și impact remarcabil în domeniile lor de expertiză, iar prezența lor în structura noastră de coordonare consolidează poziția firmei ca partener juridic de încredere în mediul de business”
Mitel & Asociatii recrutează avocat cu experienta (Real Estate)
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...