Omniasig Vienna Insurance Group anunţă o schimbare la nivelul directoratului; Michal Leja va fi vicepreşedinte al Directoratului şi CFO
25 Martie 2019
AGERPRESPotrivit comunicatului, echipa Directoratului Omniasig va fi sprijinită de Michal Leja, Consiliul de Supraveghere numindu-l pentru funcţia de CFO.
Omniasig Vienna Insurance Group anunţă plecarea lui Marek Golebiewski, fost vicepreşedinte al Directoratului Omniasig şi CFO, care îşi va continua activitatea în cadrul celui mai nou membru al Grupului VIG, Gothaer Polonia, funcţia sa urmând a va fi preluată de către Michal Leja, conform unui comunicat al companiei.
"Îi mulţumesc domnului Marek Golebiewski pentru efortul depus şi pentru contribuţia adusă în ultimii doi ani în Omniasig. De asemenea, îl felicit pe noul membru Omniasig, domnul Michal Leja, pentru că a îmbrăţişat cu entuziasm această nouă provocare", a declarat Franz Fuchs, Preşedintele Consiliului de Supraveghere Omniasig şi Membru al Directoratului Vienna Insurance Group.
Potrivit comunicatului, echipa Directoratului Omniasig va fi sprijinită de Michal Leja, Consiliul de Supraveghere numindu-l pentru funcţia de CFO.
"Îi mulţumesc domnului Marek Golebiewski pentru efortul depus şi pentru contribuţia adusă în ultimii doi ani în Omniasig. De asemenea, îl felicit pe noul membru Omniasig, domnul Michal Leja, pentru că a îmbrăţişat cu entuziasm această nouă provocare", a declarat Franz Fuchs, Preşedintele Consiliului de Supraveghere Omniasig şi Membru al Directoratului Vienna Insurance Group.
Potrivit comunicatului, echipa Directoratului Omniasig va fi sprijinită de Michal Leja, Consiliul de Supraveghere numindu-l pentru funcţia de CFO.
Cu o experienţă de mai mult de 12 ani în sectorul financiar, din care majoritatea în industria asigurărilor, Michal Leja a fost auditor şi consilier în cadrul unei companii Big 4. Ultimele sale atribuţii, înaintea numirii în funcţia de Membru Directorat şi CFO al Omniasig, au constat în exercitarea funcţiilor de membru al Directoratului Global Assistance Polska şi de Director al departamentului Controlling Financiar în cadrul companiei Compensa Polonia.
În cadrul Omniasig, Michal Leja va coordona ariile: Financiar, Controlling, Managementul Activelor, Reasigurări, Dezvoltarea Afacerii, Logistică.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 8111 / 8460 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Primele mișcări pe piața muncii din avocatură | Băncilă Diaconu & Asociații recrutează un partener de la Stratulat Albulescu și un fost Head of Legal din sectorul bancar se alătură firmei Rizoiu & Asociații
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...