
Verdino Green Foods, firmă fondată de Raul Ciurtin și Eberhart Răducanu, cu BlackPeak Capital în acționariat, anunta investitii de 4 mil. E in dezvoltarea brandurilor din portofoliu
21 Noiembrie 2022
BizLawyerÎn noiembrie 2021, BlackPeak Capital a intrat în acționariatul Verdino cu un pachet minoritar. Infuzia de capital a permis Verdino să-și accelereze creșterea, favorizând consolidarea business-ului și expansiunea internațională.
Verdino Green Foods isi consolideaza pozitia de lider pe segmentul produselor vegetale prin dezvoltarea unei noi game - produse panetate si snack-uri gata de consum, avand gustul si consistenta similare preparatelor din pui.
Înființată în 2019 de către antreprenorii Raul Ciurtin și Eberhart Răducanu, Verdino Green Foods este lider în industria produselor alternative vegetale la produsele din carne în Europa Centrală și de Est. Verdino oferă alternative sustenabile la produsele din carne, pe bază de proteine de mazăre.
În noiembrie 2021, BlackPeak Capital a intrat în acționariatul Verdino cu un pachet minoritar. Infuzia de capital a permis Verdino să-și accelereze creșterea, favorizând consolidarea business-ului și expansiunea internațională.
Înființată în 2019 de către antreprenorii Raul Ciurtin și Eberhart Răducanu, Verdino Green Foods este lider în industria produselor alternative vegetale la produsele din carne în Europa Centrală și de Est. Verdino oferă alternative sustenabile la produsele din carne, pe bază de proteine de mazăre.
În noiembrie 2021, BlackPeak Capital a intrat în acționariatul Verdino cu un pachet minoritar. Infuzia de capital a permis Verdino să-și accelereze creșterea, favorizând consolidarea business-ului și expansiunea internațională.
Citește și
► Popovici Nițu Stoica & Asociații, alături de Verdino Green Foods și Raul Ciurtin în tranzacția cu firma de private equity BlackPeak Capital
► Băncilă, Diaconu și Asociații SPRL a asistat BlackPeak Capital în tranzacția prin care fondul a investit în Verdino Green Foods. Echipă coordonată de Radu Diaconu (Managing Partner)
Investitia de 4 milioane de euro vizeaza dezvoltarea categoriei de panetate, investitii in linia de productie, dar si dezvoltarea brandurilor din portofoliu: Verdino®, Unfished® si Green Course®.
“Odata cu preluarea brandurilor Unfished (conserve de ton vegetal, salate si paste tartinabile, alternative la ton si somon) si Green Course (mancaruri vegetale Ready to Eat), ne-am concentrat anul acesta pe dezvoltarea accelerata a portofoliului, avand ca obiectiv acoperirea unor segmente de piata in care vedem potential extins pe termen lung, atat in Romania cat si la nivel international. Investitiile in inovatie si in liniile de productie, ne-au permis sa lansam in aceasta toamna o gama diversificata plant-based, panetate si fileuri ca de pui si de peste, fresh dar si congelate, si specialitati -produse ce reprezinta o noutate absoluta pentru piata din Romania (somonul vegetal afumat feliat, ton la borcan, ton si somon tip sashimi, toate plant-based).
Ne-am asumat rolul de pionieri in domeniu si de educare a pietei, inovam constant si, prin varietatea de produse, le oferim consumatorilor ocazia sa incerce si sa asimileze cat mai multe tipuri de preparate plant-based, ” a declarat Raul Ciurtin, Fondator Verdino Green Foods.
Lansarea noii game Verdino este sustinuta de o campanie de comunicare 360 grade, ce se va derula la nivel national, pe TV, digital si in-store.
In mod inedit, denumirile produselor au fost transpuse eronat - Cripsy Bruger, Schnaitzel si Nuggest, tocmai pentru a sustine ca principalul factor in alegerea produsului este gustul sau intrinsec si nu terminologiile din meniuri. Noua gama este crocanta, delicioasa si numai buna de savurat, oricum vrei sa-i spui.
“Insight-ul campaniei a plecat de la un lucru simplu. Stim ca denumirile produselor plant-based au generat mereu controverse - «de ce se cheama mici daca nu sunt mici», iar exemplele pot continua. Astfel, Verdino invita pe toata lumea la masa cu o campanie ce are un mesaj simplu si onest: „Ce conteaza cum le SPUNE? Important e ca sunt BUNE!”, care pune accentul pe gustul produselor, promoveaza bucuria de a savura mese delicioase, indiferent de stilul alimentar preferat.
Campania ii are protagonisti pe Diana Enciu si Vladimir Draghia, reprezentanti ai noii generatii de consumatori, care isi reduce in mod activ si constant consumul de carne si pentru care Verdino reprezinta o optiune evoluata de a manca, nu doar ceva hranitor si bun, ci si sustenabil, ” a declarat Celina Condorovici, Marketing Director Verdino Green Foods.
Verdino Green Foods continua totodata dezvoltarea brandurilor achizitionate in vara acestui an si extinde portofoliul Unfished® in categorii noi de piata pe segmentul plant-based, cu batoane si fileuri de tip peste panetate, file tip somon si peste alb, specialitati precum somon afumat feliat, icre si ton la borcan – produse inovatoare obtinute din surse sustenabile, ce reflecta angajamentul companiei pentru protejarea Planetei.
Noile produse panetate Verdino sunt disponibile in marile lanturi de hypermarketuri si supermarketuri atat in varianta fresh cat si congelata.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 2092 / 8879 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
CMS | Join Our Team: Tax Consultant - Tax Department
Drumul spre performanță: experiențe și lecții din anii de Drept | O discuție cu Stelian Vârvea, student care trece în al doilea an la Facultatea de Drept din Iași, despre provocările primului an de studiu și învățămintele ce pot fi transmise viitorilor ”boboci”: ” Dacă ești curios, motivat și vrei să înțelegi cum funcționează lumea, e un drum care te provoacă constant”
Filip & Company a asistat ING Bank și Raiffeisen Bank în acordarea unei finanțări de 70 milioane euro către grupul La Fântâna. Echipa a fost coordonată de Alexandra Manciulea (partener) și Rebecca Marina (counsel) | Tranzacția a fost complexă, multijurisdicțională și finalizată într-un termen scurt
Ce case de avocatură se bat pentru titlul de Law Firm of the Year în România la gala Benchmark Litigation Europe Awards 2025 | Sorina Olaru, Octavian Popescu, Dan Cristea și Cosmin Vasile, printre avocații aflați pe lista scurtă pentru titlul de titlul de Litigator of the Year. Emil Bivolaru (partener NNDKP), nominalizat și la categoria Central & Eastern Europe Litigator of the Year
Clifford Chance Badea a asistat UniCredit la finalizarea fuziunii cu Alpha Bank, care creează al treilea grup bancar după active pe piața locală | Daniel Badea (Managing Partner): „Expertiza vastă pe care o are Clifford Chance la nivel global, dublată de experiența echipei locale, stau la baza unui palmares reprezentativ de tranzacții cu impact în industria financiar-bancară din România”
Finanțele caută avocați pentru litigii arbitrale investiționale internaționale judecate potrivit regulilor de arbitraj UNCITRAL și ICSID | Acorduri-cadru de reprezentare juridică a României semnate, pentru 4 ani, cu cel mult 4 firme pentru fiecare lot
LegiTeam: Lawyer - Dispute Resolution and Employment | GNP Guia Naghi and Partners
ITR EMEA Tax Awards 2025 | Băncilă Diaconu și Asociații, Popescu & Asociații, CMS și Schoenherr concurează pentru titlul ”Firma anului în România în domeniul taxelor”. Popescu & Asociații are două nominalizări în jurisdicția locală și este, alături de NNDKP, pe lista scurtă pentru distincția ”Firma anului în dispute fiscale”. TZA, printre finaliste în competitia pentru ”Transfer Pricing Firm of the Year”
Bondoc & Asociații acordă asistență pentru 5 proiecte eoliene și solare în cadrul celei de-a doua licitații CfD din România | Echipa a fost coordonată de Cosmin Stăvaru (Partener), susținut de Raluca Catargiu (Senior Associate)
Bulboacă & Asociatii caută un Avocat Colaborator pentru Echipa de Tranzacții de Elită (Corporate ̸ M&A)
Bulboacă & Asociatii caută avocați apecializați în Drept Bancar & Finanțări | Practica Noastră de Referinţă
LegiTeam: Lawyer - Pharma & Regulatory and Public Procurement Team | GNP Guia Naghi and Partners
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...