UNBR participă la proiectul LawyerEx de schimb de avocați în statele membre UE. Anunț privind selecția participanților
17 Ianuarie 2020
BizLawyerTermenul de primire a candidaturilor este 23 ianuarie 2020.
Uniunea Națională a Barourilor din România (UNBR) participă în calitate de partener la Proiectul LawyerEX al cărui scop este schimbul de avocați între țările Uniunii Europene (UE) care urmărește să permită o mai mare mobilitate a avocaților în cadrul Uniunii Europene și să contribuie la dezvoltarea unei culturi judiciare europene.
Proiectul este condus de Fundația Europeană a Avocaților, în parteneriat cu Barourile naționale din Cipru, Cehia, Italia, România, Slovacia și Spania, Baroul Avocaților din Polonia și barourile locale din Atena, Barcelona și Paris. Pe parcursul duratei proiectului (august 2019 – iulie 2021), avocații din 9 state membre ale UE (tineri avocați cu experiență profesională de până la 7 ani) vor avea posibilitatea de a fi instruiți în străinătate în instituții gazdă din sectorul juridic.
Proiectul este condus de Fundația Europeană a Avocaților, în parteneriat cu Barourile naționale din Cipru, Cehia, Italia, România, Slovacia și Spania, Baroul Avocaților din Polonia și barourile locale din Atena, Barcelona și Paris. Pe parcursul duratei proiectului (august 2019 – iulie 2021), avocații din 9 state membre ale UE (tineri avocați cu experiență profesională de până la 7 ani) vor avea posibilitatea de a fi instruiți în străinătate în instituții gazdă din sectorul juridic.
Pe durata proiectului sunt prevăzute 4 perioade de schimb între avocații europeni.
Apelul la candidaturi (Runda 2) este lansat de organizațiile partenere respective în diferite perioade pe parcursul fiecărui an. Informații despre apeluri și termenele exacte pot fi solicitate de la persoanele de contact naționale din fiecare țară parteneră.
În ceea ce privește procesul de aplicare, solicitanții trebuie să completeze formularul de solicitare a proiectului (a se vedea documentul 1) și să furnizeze informații despre țările preferate pentru schimb (3 preferințe), datele preferate, limbile vorbite și zonele de practică preferate. CV-ul lor (în limba engleză) trebuie, de asemenea, atașat la formularul de înscriere.
Avocaților selectați pentru cea de a doua rundă de schimburi li se va oferi un loc de muncă în perioada martie – iunie 2020, ținând cont de preferințele lor și de disponibilitatea posturilor în instituțiile gazdă. Depunerea candidaturilor presupune ca persoanele interesate sunt de acord cu termenele și condițiile ELF privind protecția datelor personale.
Schimburile nu au niciun cost pentru instituțiile beneficiare, iar cheltuieli de deplasare, de ședere și de cazare ale avocaților participanți sunt acoperite de Comisia Europeană si parțial de avocații selectați să participe în proiect.
U.N.B.R. inițiază procesul de selectare a 2 (doi) avocați care doresc să participe în proiect, într-un alt stat UE pentru runda 2.
Apelul este adresat avocaților practicieni cu experiență profesională de maximum 7 ani și cu o înaltă și demonstrabilă cunoaștere a limbii engleze.
Cererea trebuie să conțină curriculum vitae (în limba engleză), formularul de înscriere completat, o scurtă scrisoare de motivație care să explice rațiunile care ar trebui avute în vedere la selectarea pentru a participa în proiect (în limba engleză), numărul dosarului profesional, adresa de e-mail, telefon de contact.
Candidaturile pot fi trimise prin e-mail la următoarea adresă: proiecte@unbr.ro, cu menționarea în titlul mesajului a numelui candidatului, a titlului proiectului (LawyerEx) precum și a perioadei de schimb pentru care s-a făcut opțiunea.
Termenul de primire a candidaturilor este 23 ianuarie 2020.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 10 / 13 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Țuca Zbârcea & Asociații a oferit asistență juridică în legătură cu obținerea unei facilități de credit în valoare de 29,5 mil. € de către o societate parte a Weerts Group
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...